• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Voor de jongen.. een ketting? Zo een met alle gegevens erin zeg maar?
    En voor het meisje misschien zoiets als haarspeldjes of een Furby?

    Ik ben echt vreselijk in kado's -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Voor de jongen.. een ketting? Zo een met alle gegevens erin zeg maar?
    En voor het meisje misschien zoiets als haarspeldjes of een Furby?

    Ik ben echt vreselijk in kado's -.-


    Ik dus ook >< Ik doe voor het meisje wel een barbiepop en een prinsessenjurk of zo, van disney. Maar voor die jongen? Zo'n dog-tag, ik weet niet. Vind het niet zo bij de familie passen om dat te geven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik begin trouwens met 17707 woorden. Ben weer terug aan het lopen door het verbeteren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik met 16181, succes allebei (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik dus ook >< Ik doe voor het meisje wel een barbiepop en een prinsessenjurk of zo, van disney. Maar voor die jongen? Zo'n dog-tag, ik weet niet. Vind het niet zo bij de familie passen om dat te geven.


    Misschien iets van een fiets ofzo, jeweetwel, zo'n klein mountainbike ding. Of anders een actiefiguur (Oeeee, spidermankostuum!)

    Ik begin met 11.880 woorden, btw.


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    (...)

    Misschien iets van een fiets ofzo, jeweetwel, zo'n klein mountainbike ding. Of anders een actiefiguur (Oeeee, spidermankostuum!)

    Ik begin met 11.880 woorden, btw.


    Ik kan wel actiefiguren doen inderdaad en nog wat lego of zo. Goed idee! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Dan doe ik daar ook aan mee. Hebben jullie trouwens ideeën voor me voor cadeautjes voor een achtjarige jongen en een zesjarig meisje voor Christmas? Ik moet kerst beschrijven in Canada met mijn hoofdpersoons familie en ik kom naar niet in de christmasstemming ><
    Help?

    Voor de jongen speelgoed over piraten of ridders? Of een boek over piraten/ridders. Kijk naar de interesses van de kinderen, dat helpt meestal veel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    oké, ik heb even hulp nodig.
    Mijn hoofdpersonage is bevriend met een jongen, die haar helpt een moord op te lossen. Hij is echter verliefd op haar. Wat voor verjaardagscadeau moet hij haar geven??? (Hoofdpersonage is een beetje een grijze muis, valt niet erg op en de jongen is de rebel van de school)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:15 ]


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    oké, ik heb even hulp nodig.
    Mijn hoofdpersonage is bevriend met een jongen, die haar helpt een moord op te lossen. Hij is echter verliefd op haar. Wat voor verjaardagscadeau moet hij haar geven??? (Hoofdpersonage is een beetje een grijze muis, valt niet erg op en de jongen is de rebel van de school)


    Een ketting, een armband, een boek, een sherlock holmes pet? ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Een ketting, een armband, een boek, een sherlock holmes pet? ;D


    Oh, die sherlock holmes pet is geniaaaaaal! Ik heb wel een idee! Thnx!


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    (...)

    Oh, die sherlock holmes pet is geniaaaaaal! Ik heb wel een idee! Thnx!


    You're welcome :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    1506 woorden (: Ik zit nu aan de 17687.
    Ik doe weer mee aan de word-war van half 5 (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb 1161 woorden erbij. Die 14.516 komt aardig dichtbij (:
    Ik doe ook weer mee om half vijf!


    What's the point of living, when there's no death?

    2288 woorden ;D
    Ik doe trouwens niet mee. Eerst Merlin gaan kijken en dan doe ik vanavond wel weer mee want nu moet ik eerst even nadenken hoe ik verder ga willen gaan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:02 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ligt het trouwens aan mijn laptop of flipt quizlet steeds? Ik krijg iedere keer een scherm vol groen-rode blokjes.. Weeeeiird.


    What's the point of living, when there's no death?