• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Emrys schreef:
    Echt *** dat je alles krijt bent trouwens
    en @Frodo ik wil wel om 8 uur?


    Ik ook wel, als ik kan. Ik zal zien (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik bedoelde trouwens kwijt. En koekjes als ontbijt helpen met inspiratie krijgen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik bedoelde trouwens kwijt. En koekjes als ontbijt helpen met inspiratie krijgen ;D


    Spijtig dat alle koekjes op zijn... Maar ik wist wel dat je kwijt bedoelde :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je mag wel een paar van mijn koekjes? Ik stuur ze wel even op ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Je mag wel een paar van mijn koekjes? Ik stuur ze wel even op ;3


    YAY :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zo. Vandaag moet ik ook werken voor NaNo, ik heb gisteren helemaal niks gedaan. Mijn doel voor vandaag is 5 pagina's nakijken, verbeteren en eventueel herschrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Zo. Vandaag moet ik ook werken voor NaNo, ik heb gisteren helemaal niks gedaan. Mijn doel voor vandaag is 5 pagina's nakijken, verbeteren en eventueel herschrijven.


    Succes!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wil er iemand met me meedoen aan de word-war van 13:00 uur? (:

    & wat vervelend dat je alles kwijt bent Danelaw! o;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk dat ik wel mee ga doen om een uur


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou willen, maar ik kan niet, heb met een vriendin afgesproken.


    comfort in c h a o s

    Ik doe dan wel geen NaNo meer, maar ik moet nog een hoofdstukje schrijven dat niet echt wilt vlotten, dus misschien doe ik ook wel mee met een wordwar vandaag.Misschien die van één uur

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:10 ]


    Ex astris, sciencia

    Feline schreef:
    Ik denk dat ik me uit laat schrijven. Ik heb de laatste tijd nogal last van persoonlijke problemen en het schrijven gaat gewoon niet meer. Ik vond het leuk om mee te doen en ik waardeerde jullie hulp.


    26 - 02 - '16

    Danelaw schreef:
    (...)

    Succes!

    Danku. En ik doe niet mee aan de word war van 1 uur. Heb ik niks aan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een liefdes scene opnieuw aan het schrijven en dat kost echt veel werk zeg. In mijn originele verhaal gingen ze binnen 20 regels van elkaar houden. Dat kan gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben een liefdes scene opnieuw aan het schrijven en dat kost echt veel werk zeg. In mijn originele verhaal gingen ze binnen 20 regels van elkaar houden. Dat kan gewoon niet.


    Ghehe, ben ik toch niet de enige die daat altijd aan de hand heeft :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov