• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:48 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Austen schreef:
    Een goede 500 woorden geschreven. Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, dit verhaal is echt fijn om te schrijven en ik weet wat ik wil schrijven, maar de woorden komen er maar traag bij.


    Ik ken het helemaal o;

    Emrys schreef:
    (...)
    Nou ik laat ze vooral heel veel zeggen over de mensen die ze kennen. Gewoon informatie over mensen die belangrijk worden in he verhaal brengt al heel veel woorden. En veel zwaard vechten helpt ook


    Ik zit al op de helft van het verhaal en ze zijn kerst aan het vieren. Kan je dat niet echt doen. En er zit geen zwaardvechten in hahaha. Maar gaaf ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jammer het helpt echt. En natuurlijk ben ik ook aan het schrijven over dat ze vuur gaan besturen maar ik denk ook niet dat dat echt in jou verhaal past wel?
    Ik heb trouwens net chocola in de vriezer gelegd voor de war en ik was vergeten het eruit te halen dus nu is het bevroren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Jammer het helpt echt. En natuurlijk ben ik ook aan het schrijven over dat ze vuur gaan besturen maar ik denk ook niet dat dat echt in jou verhaal past wel?
    Ik heb trouwens net chocola in de vriezer gelegd voor de war en ik was vergeten het eruit te halen dus nu is het bevroren.


    Nee, mijn verhaal is echt romance en drama en geen fantasy. ;D Maar ik ga drie dagen weg en wil dus drie dagen voorlopen en het lukt me nu maar net om twee dagen voor te lopen en het schrijven gaat echt verschrikkelijk o;
    Ik denk dat ik maar een tijdsprong ga maken of zo.
    Oh, lekker, chocolaa! Chocola in de vriezer, waarom? xd


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hij was gesmolten en koud is ie nou eenmaal lekkerder. Maar nu is ie wel heel koud dusik heb chocolade ijs.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hij was gesmolten en koud is ie nou eenmaal lekkerder. Maar nu is ie wel heel koud dusik heb chocolade ijs.


    Ook lekker! :Y)
    Anyway, ik ga maar afleiding en inspiratie zoeken, want schrijven lukt me toch niet meer. Ik stop vandaag met 18323.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik stop vandaag met 11.413 woorden, wat betekend dat ik ongeveer een 2-3k heb geschreven. Al bij al valt dat nog wel mee. Morgen beter, al ben ik dan ook wel een tijdje niet thuis.


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat ik me uit laat schrijven. Ik heb de laatste tijd nogal last van persoonlijke problemen en het schrijven gaat gewoon niet meer. Ik vond het leuk om mee te doen en ik waardeerde jullie hulp.


    26 - 02 - '16

    Ik was dus aan het kloten met mijn pc. Ding kapot. Recovery gedaan. Alles weg. Kan ik helemaal opnieuw beginnen... Bye bye 16k


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    Ik was dus aan het kloten met mijn pc. Ding kapot. Recovery gedaan. Alles weg. Kan ik helemaal opnieuw beginnen... Bye bye 16k

    Oh god. Ik zou je aanraden om vanaf nu ergens een back-up te zetten van je computer of je harde schijf eerst eens aan een andere computer te hangen en de belangrijke dingen eraf te halen voor je hem herconfigureerd. :/ Veel succes met alles terugkrijgen van muziek etc.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:04 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb gisteren niets geschreven en vandaag spreek ik af met een vriendin van me..
    Niet goed bezig |:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Danelaw schreef:
    Ik was dus aan het kloten met mijn pc. Ding kapot. Recovery gedaan. Alles weg. Kan ik helemaal opnieuw beginnen... Bye bye 16k

    Dat lesje heb ik ondertussen ook geleerd, dus nu zet ik alles op een USB-stick. Wat ik wel niet genoeg kan zeggen is dat je niet met je pc moet prullen door instellingen aan te passen enzo. I've seen that entirely too often.

    @Frodo,
    Je komt er nog wel!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:15 ]


    Ex astris, sciencia

    Wie doet er om een uur mee?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat lesje heb ik ondertussen ook geleerd, dus nu zet ik alles op een USB-stick. Wat ik wel niet genoeg kan zeggen is dat je niet met je pc moet prullen door instellingen aan te passen enzo. I've seen that entirely too often.

    @Frodo,
    Je komt er nog wel!


    Dat ga ik ook doen!

    Emrys schreef:
    Wie doet er om een uur mee?


    Ik. Ik begin met 0 woorden...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vanavond ga ik schrijven, dat moet ik mezelf beloven.
    Is er iemand die om 8 uur een word war wil houden? Dan kan ik me daar op instellen en dus vroeger naar huis komen om me daar aan te houden (: zo werkt het gewoon veel beter, een beetje druk erachter zetten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Echt *** dat je alles krijt bent trouwens
    en @Frodo ik wil wel om 8 uur?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."