• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik luisterde alleen naar het laatste wat die cameraman zei, 'Wij hebben de macht'. 'Ik weet niet of jullie het weten, maar wij hebben meer macht in dikt bos dan jullie allemaal samen!' schreeuwde ik boos naar ze.


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    Boos keek ik naar de camera."Laat ons gewoon met rust!"roep ik tegen de camera.En ga naar Feline en probeer ze weer tot bewust zijn te brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Regisseur Carlo Groenewoud

    'Alsjeblieft, kunnen de dames opschieten? We hebben nog meer te doen! En alle 3, wees eens niet zo brutaal en werk gewoon mee!' roep ik lichtelijk geïrriteerd naar ze.

    {ik moet gaan Bye}

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:08 ]


    Do what people say you can't.

    Poppy Bracet - mederegisseur en bedenkster Animalia
    'Popjes, popjes, iedereen klaar gaan staan!' ik zag hoe Carlo naar de meisjes keek, en deed snel hetzelfde. 'Wacht, wacht, nog wat make-up!' ik liep snel naar de meisjes toe een probeerde wat rouge op te doen.

    Melody
    Die dame die Poppy werd genoemd door die cameramensen kwam op ons af om make up op te doen. Met mijn luchtkrachten ademde ik in en blies zo al het spul in haar gezicht, zodat er niks meer over was. Ik grijnsde. Met de Animaliërs valt niet te sollen, dacht ik zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Ik had me al een tijdje achter Melody verscholen,maar het ging niet lang duren voor die me vast zagen,dus besloot ik maar weer het bos in te rennen.Ik had dus geen zin om ontdekt te worden en dat meer mensen me gingen zien.Ik was al een raar wezen voor de andere dus vast ook voor hen.Uiteindelijk kwam ik terug op de plaats waar Verlend zat toegekomen.Hij had zichzelfs al veel brandwondes gegeven.Hij gromde naar me als teken dat ik uit zijn buurt moest blijven,maar ik ging me op een paar meters afstand van de kooi zetten en keek naar Verlend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ardens, die achter me had gestaan, liep weg het bos in, en ik liep hem achterna. Hij kwam uit op de plek waar Verlend vast zat. Hij ging zitten op een paar meter afstand van de kooi. Ik ging naast hem zitten. 'Als ik hem vrijliet, zou hij je vermoorden. Maar eigenlijk is het gewoon niet eerlijk. Dit is Verlend niet.' zei ik, terwijl ik naar de lucht keek. 'Maar de hele wereld is niet eerlijk.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    x

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 12:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Melody kwam naast me zitten.Ze had me dus gevolgd.'Als ik hem vrijliet, zou hij je vermoorden. Maar eigenlijk is het gewoon niet eerlijk. Dit is Verlend niet.'zei ze en ik keek naar haar.'Maar de hele wereld is niet eerlijk.'zei ze daarna."Dat is waar.De wereld is niet eerlijk."zei ik en keek nog steeds naar Melody.Verlend begon in het nimphs te vloeken.Ik riep iets in het nimphs terug waardoor hij stopte,ja ik begon te drijgen tegen hem.Ik zuchtte en keek ook naar de lucht."Als ik nu gewoon als die heksen kon laten verdwijnen zou heel dit wuod weer zijn zoals voeger en weer rustig zijn."zei ik eingelijk in mezelf,maar had het dus luidop gezegd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Verlend begon te roepen in een taal die ik niet kende. Ardens riep iets terug, en Verlend werd stil.'Als ik nu gewoon als die heksen kon laten verdwijnen zou heel dit woud weer zijn zoals voeger en weer rustig zijn.' zei hij. Ik dacht er over na. 'T ligt eraan. Hoeveel heksen zijn er in het woud?' vroeg ik terwijl ik mijn rug op het gras legde. Als het een stuk of twintig waren, moest het te doen zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    'T ligt eraan. Hoeveel heksen zijn er in het woud?'vroeg ze en legde haar op haar rug in het gras.Ik dacht even na.Er waren er velle die ik kenden,maar ook niet allemaal.Als je dat allemaal samen telde waren ern zo'n achttien min Deamonia is zeventien dus."Ongeveer 17 waarvan 7 zeer gevaarlijk zijn"zei ik en hoorde Verlend lachen.Ik snauwde naar hem en zei in het nimphs dat hij moest zwijgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Dus 10 een beetje als Deamonia?' vroeg ik. Dat was te doen. Ik zag hoe er achter een boom een klein zwart glimmend dingetje zat. 'Camera's' fluisterde ik in het oor van Ardens. 'Laten we hier weggaan.' zei ik luidop. Ik had al een idee voor een hinderlaag met die mensen, maar dan had ik wel Liam en Mikayla nodig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    'Camera's' fluisterde ze mijn oor. 'Laten we hier weggaan.' zei ze daarna luidop.Mijn ogen werden groot."Verlend moet hier weg,ik wil niet dat er veel mensen weten over nimphen."fluisterde ik angstig in het oor van Melody en stond recht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Hoe wil je hem meenemen dan? Aardebol? IJsbol? We kunnen hem moeilijk vrijlaten en zeggen: Hé, Verlend, zin om mee te gaan?' fluister ik terug. 'En trouwens, dat zijn niet veel, maar heel veel. Mensen vinden het leuk om naar overlevingsprogramma's te kijken. Maar dit keer weten ze niet dat de cast geen cast is.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    "Dat zal dan tog teveel opvallen?Wat je wel kunt proberen is zijn pols over te kraken dan kan hij een dag niet vuursturen,dat is bij iedere nimph zo."fluisterde ik terug.Ik hoorde Verlend iets mompelen van raar ding dat hij ziet ofzo.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 13:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik keek hem raar aan. 'Zijn pols overkraken? Is dat zoiets als zijn qi (zeg tsjie ;3) op slot doen?' vraag ik. Ik besloot eerst de camera even te blokkeren door de lens te bevriezen. Ik nam watwater wat op de bodem van het gat van Verlend zat er stuurde het naar de camera. Zodra het er op zat, liet ik het bevriezen. Ik grijnsde. 'Leg dat eens uit, dat pols over kraken.' zei ik tegen Ardens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.