• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RememberYoux schreef:
    (...)

    {idk, maar dan gaan de "freaks" heel boos tegen hun doen, iedereen mag ze besturen en het wordt wel uitgezonden. Zo weet de familie ook dat ze nog leven ;p
    enwil je ook Matheostukje doen - ikweetvanArdensstukje}


    (voor mij is het goed maar word het dan live uitgezonden?En hoe gaan die camera ploeg mensen dan reacheren over de nimphen en heksen?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    Ardens was dus blijkbaar wakker,Melody vroeg hoe het ging hij zei dat hij zeer had aan zijn oog,logish ik heb hem blauwgeslaan.Oke Matheo doe nu eens rustig,melody hoeft hem niet.Hij hielp haar gewoon."Laten we nu gaann hier is het niet echt een gepaste plaats om hem te helen."Ik keek eens rond en nu pas had ik door dat er een ijsblok zat met een nimph in?"Wie is dat?"vroeg ik verbaasd en verward.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Wie is dat?' vroeg Matheo. Ik keek op naar waar Matheo keek. Het blok was al half gesmolten. 'Oh shit, Verlend!' Snel helde ik het ijs op. 'Oh gosh... Verlend had Ardens bijna vermoord door hem onder water te houden. Hij is onder invloed van Medusa.' zei ik tegen Matheo terwijl ik naar het weer herstelde ijsblok knikte. Ik graafde een gat in de grond met aarde-powers(moest even zo neerzetten =3) en stuurde het ijsblok erin. Het zat erin tot het hoofd, zodat als hij smolt hij nog wel kon ademen. 'Kom mee. Dat kan niet lang meer duren.' zei ik terwijl ik Matheo en Ardens aan de hand meetrok.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Oh shit, Verlend!'riep Melody en haalde het ijs op.'Oh gosh... Verlend had Ardens bijna vermoord door hem onder water te houden. Hij is onder invloed van Medusa.' zei ze tegen me en maakte dan een gat in da aarde waar die Verlend tot aan zijn schouders er ongeveer inzat.'Kom mee. Dat kan niet lang meer duren.' zei ze en nam mijn en Ardens hand en trok ons mee.

    Ardens

    Melody legde uit over Verlend.En graafde hem toen in ,maar wel met zijn hoofd boven de aarde.Daarna nam ze mijn en Matheo's hand en trok ons mee.Ik keek nog eens om naar Verlend en zag hoe zijn ogen van voor zich naar mij verplaatsten,het ging niet lang duren voor hij eruit kwam,dat is zeker.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik stopte even met rennen. Ik kreeg een idee. 'Wacht!' riep ik naar Matheo en Ardens. Ik zette een wind-kooi op, met windkracht zo sterk dat hij er niet uit kon komen. En als hij zijn vuurkracht zou gebruiken, zou hij zichzelf bezeren. 'Nu weg hier!' riep ik boven het geraas van de wind uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    'Wacht!'riep Melody en maakte een soort wind kooi om Verlend heen.'Nu weg hier!' riep ze en we liepen weer weg,de tent was in de verte te zien samen met een raar ding op ronde dingen?Verbaast keek ik naar dat voorwerp"Wat is dat?"vroeg ik verbaast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [een raar ding op ronde dingen x3]
    Melody
    'Wat is dat?' vroeg Ardens verbaasd. Moest ik vandaag de juf gaan spelen ofzo? Zuchtend keek ik naar waar Ardens wees. 'Nog een busje?' zei ik ook verbaasd. Er konden niet nog meer "mutanten" inzitten. Ik keek vragend naar Matheo. 'Het kunnen geen andere mensen meer zijn.' zei ik. 'Toch?' ik keek angstvallig naar het busje. Hadden ze besloten om ons te vermoorden? Ik wist niet eens wie "ze" waren. Er kwamen mensen uit. Met camera's. 'Oh nee he.' Ik draaide me naar Matheo. 'TV.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Wat is dat?'hoorde ik Ardens vragen.'Nog een busje?'vroeg Melody en ze keek me vragend aan.Mijn mond was licht open gezakt,het was een ander busje dan wij in zaten.'Het kunnen geen andere mensen meer zijn.Toch?' Vroeg Melody vragend.De deuren ging open en er kwamen mensen met camera's eruit.'Oh nee he.' zei Melody en draaide zich om naar me. 'TV.'zei ze geschrokken."Dit gaat tog echt tever!" roep ik kwaad en verbaast."nu gaan ze ook nog onze privecy verbrodden!"


    Ardens
    Mensen met rare dingen vast kwamen uit het rare ding.Dat melody dus een busje noemde.Ik kreeg het er eingelijk benouwd van."wat is dat spul dat ze vast hebben en wat doen ze hier?"vroeg ik verward.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mikayla

    Matheo, Ardens en Melody keken kwaad en verbaast. ik keek in de richting die ze keken. Daar was een busje met mensen. al die mensen hadden camera's en geluidsapparatuur mee. dat had ik vroeger al veel vaker gezien. ik moest altijd mee als mijn zusje met m'n ouders naar een missverkiezing ging.

    {is feline al wakker?}

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:31 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    mikayla

    Matheo, Ardens en Melody keken kwaad en verbaast. ik keek in de richting die ze keken. Daar was een busje met mensen. al die mensen hadden camera's en geluidsapparatuur mee. dat had ik vroeger al veel vaker gezien. ik moest altijd mee als mijn zusje met m'n ouders naar een missverkiezing ging.

    {is feline al wakker?}


    (Ja. En ze gaat keihard gillen)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {hallo ben er weer
    Angel is gewoon stil achter Melody, Matheo en Ardens aangelopen =)}


    Do what people say you can't.

    Melody
    'wat is dat spul wat ze vazt hebben en wat xoen ze hier?' Vroeg Ardens. 'Camera's.' Zei ik kort. 'Ze komen denk ik om ons te filmen.' Ineens wist ik het weer. Judith en ik zaten voor fe t rn er was een aa.kondiging. Er zouden live beelden komen van mutanten in het zwarte woud.'Animalia.' Xei ik. Er kwam een rare vrouw op ons af. Ze waz bqehangen met wel heel veel siraden en makeup (denk een beetje aan Effie Trinket/Prul). 'Heeel goed liefje! Wij zijn hier voor Animalia!'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    Ik hoorde een vreemde vrouwenstem buiten. Ik schoot uit bed, en leek door eem koer in de yeny naar buiten. Daar zag ik een vroiw met allemaal kleuren, alleen dit zag er vreselijk uit...
    Ik stormde naar buiten,en riep woest 'wat moet u hier'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Melody zei iets van Animalia.Mijn zusje had daar al eens iets over gezegd.Een soort van expeditie robinson.Er kwam een vrouw af met heel veel prul aan.Die zei het dan ook dat ze hier waren voor dat programma.Ik werd eingelijk kwaad.Hoe konden ze ons dit andoen.Ons filmen terwijl we dood kunnem gaan!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Zonder iets te zeggen liep ik achter Melody, Matheo en Ardens aan. We kwamen we terug bij de tent. Er stond een busje. Ze hadden camera's en al van dat apparatuur bij. Nee, dacht ik, gaan ze nu ook al onze privecy afnemen? Melody zei iets van: 'Camera's. Ze komen denk ik om ons te filmen. Animalia.' Er kwam zo'n vrouw op ons af. 'Heeel goed liefje! Wij zijn hier voor Animaila'. Opeens kwam Feline naar buiten en riep woest: 'Wat moet u hier?'. Ik zuchtte. Konden we ze niet gewoon weg sturen met onze gave's?


    Do what people say you can't.