• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {but there's nobody so i go. jupp ik kan slecht engels i know. Ik denk dat ik er morgen avond weer ben X}

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 8:59 ]


    Do what people say you can't.

    Melody
    'Ik dacht dat hij je bezeerd had.' zei Matheo. Ik dwong mezelf in bedwang te houden. Nu moet ik ook moeite doen omhem niet in elkaar te slaan. 'Hij. Hij had zijn arm om me heen. En ik. Ik huilde. HOE DUIDELIJK MOET HET ZIJN? Hij troostte me!' Ik sloeg mijn armen om de middel van Matheo. 'Het was niet de echte reden, of wel?' fluisterde ik. 'Er was iets anders aan de hand. Vertel het me. Alsjeblieft. Waarom sloeg je Ardens in elkaar? Je zou hem dankbaar moeten zijn. Zonder hem was ik dood geweest. Wilde je dat ik dood ging?' ik ging nu maar op zijn gevoel inwerken, want het kon niet zo zijn dat Matheo hem in elkaar sloeg omdat hij dacht dat Ardens me aanviel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Hij. Hij had zijn arm om me heen. En ik. Ik huilde. HOE DUIDELIJK MOET HET ZIJN? Hij troostte me!'zei ze en ik slikte.Ze deed haar armen dan om mijn midel.'Het was niet de echte reden, of wel?' fluisterde ze. 'Er was iets anders aan de hand. Vertel het me. Alsjeblieft. Waarom sloeg je Ardens in elkaar? Je zou hem dankbaar moeten zijn. Zonder hem was ik dood geweest. Wilde je dat ik dood ging?'Meteen keek ik op."Nee natuurlijk niet!Ik ..."Ik keek naar Ardens en zuchtte."ben jaloers."mompel ik onverstaanbaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Nee natuurlijk niet! Ik...' Hij keek naar Ardens en mompelde iets onverstaanbaars. 'Je wat?' vroeg ik. Ik begon hem over zijn rug te aaien. 'Het maakt niet uit. Vertel het me.' Ik ging staan en gaf hem een kusje op zijn mond. 'Je weet toch dat ik alleen jou leuk vind? Dat ik alleen van jou hou?' fluisterde ik in zijn oor.

    [Hehe, sneaky Melody ;a]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:12 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Je wat?' vroeg ze. en begon me over mijn rug te aaien.'Het maakt niet uit. Vertel het me.' ze ging staan en gaf me een kusje 'Je weet toch dat ik alleen jou leuk vind? Dat ik alleen van jou hou?'."Ik was jaloers."mompelde ik al wat verstaanbaarder."ik dacht dat hij je van me zou afpakken."zei ik en begon rood te worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Ik dacht dat hij je van me zou afpakken.' zei hij,en hij werd rood. 'Maar Matheo toch, ik vind alleen jou leuk.' Om dit te bewijzen drukte ik mijn lippen op die van hem en duwde direct mijn tong naar binnen. Ze draaiden rond elkaar en ik trok me even terug. 'Geloof je me nu?' zei ik grijnzend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Maar Matheo toch, ik vind alleen jou leuk.' zei ze en drukte haar lippen op de mijne en zonder toestemming drong ze met haar tong binnen,ookal vond ik dat niet erg.'Geloof je me nu?' zei ze grijnzend en als antwoord drukte ik mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Toen ik dat had gezegd drukte hij als antwoord zijn lippen weer op die van mij en ik ging met mijn hand door zijn haar. Ik tikte dit keer met mijn tong tegen zijn lippen om toestemming te vragen. Ik was zonet een beetje ruw, maar volgens mij was dat juist goed geweest. Nu wilde ik het zacht en liefdevol doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody ging met haar hand door mijn haar en ik legde mijn handen op haar heupen.Daarna tikte ze met haar tong tegen mijn lippen en ik opende mijn mond.Onze togen vonden elkaar en speelden tikkertje met elkeer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik voelde hoe Matheo zijn mond opende en zijn tong die van mij vond. Mijn ogen werden groot en ik maakte me los van Matheo. 'Ardens!' zei ik toen hij me vragend aankeek. Al die tijd dat Matheo en ik klef hadden staan doen, was Ardens bewusteloos geweest.Ik liep snel naar hem toe. Ik legde mijn hand op zijn borst en kreeg even een jaloerse blik van Matheo. Het ging nog op en neer, dus hij ademde. Snel stuurde ik wat water in zijn gezicht. 'Sorry.' zei ik tegen Matheo. 'Maar ik vind dat hij ook recht heeft op een bewustzijn. We gaan zo wel verder.' dat laatste zei ik op een vleiende toon, zo hoopte ik dat Matheo niet al te jaloers werd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody maakte zich los van me en vragend keek ik haar aan.'Ardens!' zei ze als antwoord op mijn vragende blik.Een steek van jaloesie ging weer door me heen.Ze voelde eerst aan zijn borst en stuurde dan water in zijn gezicht.'Sorry.' zei ze. 'Maar ik vind dat hij ook recht heeft op een bewustzijn. We gaan zo wel verder.' het laatste zei ze op een verleidelijke toon en ik zuchtte.

    Ardens
    Ik voelde hoe koude natteheid over mijn gezicht stroomde en langzaam deed ik mijn ogen open.Mijn neus deed wat minder zeer dan daarnet,maar mijn oog deed zo'n zeer.Ik keek naar Melody die naast me zat en dan naar Matheo die me daarnet zonder reden aanviel.Ik probeerde daarna wat rechter te zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Gaat het?' vroeg ik aan hem terwijl hij wat rechter ging zitten. Matheo had gezucht en ik kon hem haast wel iets aan doen. Maakten de anderen hem nou helemaal niks uit, ging het alleen maar om mij? Ik zuchtte ook. Soms... Ik hielp Ardens overeind en volgens mij moest Matheo moeite doen om niet weer uit te halen. Wat een jaloers type. In hoeverre moest ik me nog bewijzen?

    [weetje, ik bedacht net, misschien kan er ineens in zo'n busje een hele cameraploeg komen en die gaan dan filmen hoe het gaat in "Animalia" voor een tvshow ofzo x3
    hoeft niet, kreeg ineens een ingeving]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:


    [weetje, ik bedacht net, misschien kan er ineens in zo'n busje een hele cameraploeg komen en die gaan dan filmen hoe het gaat in "Animalia" voor een tvshow ofzo x3
    hoeft niet, kreeg ineens een ingeving]


    (hahah en dan word de camera ploeg vermoord ofzo? haha maar ik vind het nog een goed idee.^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    'Gaat het?'vroeg Melody ze zuchtte dan en hielp me rechtop.Ik werd nog bang van die Matheo gewoon omdat ik Melody nog maar aanraak keek hij weer boos."Mijn oog doet zeer en mijn neus is volgens mij al beter."zei ik stil.Strax deed hij me nog wat omdat ik haar aankijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (hahah en dan word de camera ploeg vermoord ofzo? haha maar ik vind het nog een goed idee.^^)


    {idk, maar dan gaan de "freaks" heel boos tegen hun doen, iedereen mag ze besturen en het wordt wel uitgezonden. Zo weet de familie ook dat ze nog leven ;p
    enwil je ook Matheostukje doen - ikweetvanArdensstukje}


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.