• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hihi leuke naam =)}
    Angel
    Er klonk wat geritsel. Er stond een jongen. Blijkbaar kende Ardens hem. Misschien was dit wel de jongen waar hij het over had. 'Ardens? Wie is dat?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Angel vroeg wie hij was"Verlend hij is die jongen waarover ik vertelde"zei ik en stond op.'En wie is die vriendin van je of vriendinnetje?Met al die meiden nu om je geen.'zei hij lachemd.en ik keek hem boos aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Jepp ik had dus toch gelijk. 'En wie is die vriendin van je of vriendinnetje?Met al die meiden nu om je geen' zei de jongen die dus Verlend heette. Ik besloot om mijn mond maar te houden tot ik echt iets moet zeggen.


    Do what people say you can't.

    {ik ga zo slapen kom morgen denk ik wel weer}

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 1:18 ]


    Do what people say you can't.

    Ardens
    "Wat doe je hier eingelijk verlent zit je me te bespioneren!"vroeg ik hem kwaad.Hij begon te lachen "ah jog het hele woud weet al wat er gebeurd is.zeker nu jij je ermee bemoeid hebt.Om hen te helpen,maar je maakt het nog erger dan het was.Sinds jij hier bent waren er bijna 3meisjes dood was je zelf bijna dood en je zorgd ervpor dat ze noh meer heimwe hebben dan tevoren.Ardens deze mensen willen je niet en hebben je gewoon niet nodig.Wij kunnen samen hier weg van alles.'zei hij.Was het waar?ik keek naar Angel en dan naar verlent.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Die Verlend sprak half de waarheid en half niet. Ik vind het echt niet erg als hij bij ons in de tent zit en ik denk dat de rest het ook niet zo erg vind. Hij keek eerst naar mij en toen weer naar Verlend. Maar wacht, Ardens had een eigen wil. Had die jongen dat dan ook?


    Do what people say you can't.

    {goodmorning}


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik wist niet meer wat ik moest doen.Angel zei niets ,dus kreeg ik het gevoel dat ik er niet bijhoorde.Dat ze me ook niet nodig hadden.'komaan Ardens die mensen mogen je niet.'zei hij en kwam naar me toe.Ik vestigde mijn blik op de grond.Ik voelde hoe hij zijn arm om mijn schouder deed.'Ik liet je can de groep verstoten omdad je anders vermord zou worden,dus ik ben nogsteeds je beste viend.Niet die mensen.'zei hij nog en nam me mee weg van de mensen.Diegene die ik dacht dat we vrienden konden worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JustMx1D schreef:
    {goodmorning}

    (goeiemorgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Twee tellen gelden stond Ardens nog naast mij en het andere moment was ie weg. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik nou terug naar de andere, of moest ik achter Ardens aan?. Na een paar minuten denken besloot ik terug naar de rest te gaan. Na dat ik keek waar Ardens heen ging.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik zuchtte en keek nog eens om,maar Angel was weg.Had Verdent toch geljk?"Verdent?Waar gaan we naar toe?" vroeg ik maar kreeg geen antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Snel rende ik naar een boom en keek waar ze heen liepen. Hij keek nog om waar ik stond, maar daar stond ik al niet meer. Ik bleef kijken en geluidloos liep ik naar de volgende boom.


    Do what people say you can't.

    (geeft Angel zin in een beefje spaning want ik heb een ideetje.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Eigenlijk was ik best bang. Hun kende dit bos. Ik niet. Ik stapte op een takje. 'Shit' fluisterde ik en rende snel naar een boom. Oke nu was ik bang.

    {zoiets? maar ik moet ff eten dus ik ben zo terug}


    Do what people say you can't.

    Ardens
    ik hoorde iets kraken en verdent ook.Hij gromde en schoot de boom waar het geluid vandaan kwam in de fik.Wat aks Angel me nu achtervolgd had."Nee!"riep ik ik wilde er naar toe rennen,maar verlent hield me tegen en duwde me expres het meer in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH