• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik werd een lynx en ik gromde naar de ijsblok met het rare figuur er in.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ik zag dat Ardens' ademhaling nog niet helemaal goed ging dus vroeg ik: 'Moet ik het anders even vertellen wat er gebeurd is?'.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Angel vroeg of zij het wou uitleggen en ik knikte.Ik moest even bekomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Oke dit kan een best lang verhaal worden. Ardens liep naar een plek ergens hier en ik liep dus zijn voetsporen achterna. Toen hebben we daar een tijdje gezeten en gepraat. Maar toen kwam hij'. Ik wees naar Verlent. 'Hij heet Verlent, en is ook nimpf net als Ardens. Dus die Verlent kwam uit de bosjes gelopen en nam Ardens mee. Hij vertelde dingen als: 'Die mensen willen je niet' en 'Door jou komen alle problemen hier'. Ik werd even stil. Eerst wou ik naar jullie gaan,maar ik wou eerst weten waar Ardens met die jongen heen ging dus ik achtervolgde ze. Maar toen was ik dus weer zo onhandig om op een takje te stappen. Verlent gooide die boom in brand en gooide Ardens in het water. Ik moest eerst het vuur uitkrijgen en dat lukte pas na 5 keer. Intussen had Verlent Ardens al een paar keer onderwater geduwd. En toen ja kwam Melody'. Ik werd stil. 'Eigenlijk is het dus mijn schuld... Ik ben op dat takje gaan staan'.


    Do what people say you can't.

    Samuel "Sam" Nick Jones

    Hoe lang moest ik hier nog blijven zitten? Eruit ging niet, ik zat helemaal vast. 'Mag ik eruit?' vroeg ik aan het meisje die nu over de grond gesleurt werd door een paraplu.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melody
    'Angel, het is niet jouw schuld. Iedereen had achter Ardens aan kunnen gaan om zeker te weten dat die Verdens hem niks aan wilde doen.' Ik sloeg een arm om Angels schouder. 'Ardens, dit was niet de echte Verdens, of wel?' Ik keek bedenkelijk. Hoe ik het wist, wist ik zelf ook niet. 'Bestaan er gedaanteverwisselaars in dit bos? En dan bedoel ik niet zoals Feline of Matheo, maar die echt in andere menselijke gedaantes kunnen veranderen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel
    'Angel, het is jouw schuld. Iedereen had achter Ardens aan kunnen gaan om zeker te ween dat die Verdens hem niks aan wilde doen.' zei Melody tegen mij. Ze sloeg een arm om me heen. En vroeg aan Ardens: 'Ardens, idit was niet de echte Verdens, of wel? Bestaan gedaanteverwisselaars in dit bos? En dan bedoel ik niet zoals Feline of Matheo, maar die echt in andere menselijke gedaantes kunnen veranderen.' Het zou nog zomaar kunnen.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Ik probeerde recht te zitten.'Ardens, dit was niet de echte Verdens, of wel?'Ik keek naar de ijsblok.'Bestaan er gedaanteverwisselaars in dit bos? En dan bedoel ik niet zoals Feline of Matheo, maar die echt in andere menselijke gedaantes kunnen veranderen.' Ik zuchtte."Er bestaan heksen die dat kunnen,maar dit is Verlend."zei ik,het ijs begon te smelten,daarom wist ik het.Hij ging ooit uitbreken uit het ijs."Hij is nog steeds van Medusa,daarom probeerde hij me te vermoorden."zei ik en keek naar Angel."Het was dus jou schuld niet Angel ik was gewoon te dom om het te zien."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik zuchtte. 'Maar wat gaan we met hem doen?'. Ik wees naar Verlend. 'Straks kom ie nog naar onze tent ofzo?!'.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    "Ik weet het niet."zei ik en keek naar Verlend.Ik kon hem tog niet vermoorden.Ookal deed hij het bijna bij mij."Mischien opsluiten in een cel?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Hebben we nog metaal dan?'vroeg ik. 'Want ik zou niet weten wat je anders moet gebruiken.'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:04 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    Ik zag hoe het ijs smolt, en ik sprong op de nimpf af, en ik klauwede overal waar ik kon. Waarom ben ik zo boos?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ik dacht na over de cel. Opeens sprong er een lynx naar Verlend toe en klauwde aan hem. 'Feline?' vroeg ik rustig.

    {ik moet gaan BYEE }


    Do what people say you can't.

    (zo ziet Verlend er uit http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxyb6zdNvn1rn6fjho2_500.jpg )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'wat?' Vrraag ik aan Angel. Dan verander ik in een mens er n barts ik in huilen uit.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.