• A)


    B)


    C)



    Dit is ongeveer waar het over gaat;

    het is het jaar 7845. Uit één van de gigantische ramen kijkt een jong meisje naar de planeet onder haar. Triest bedenkt ze zich dat al de kleuren die zich verspreid hebben binnen enkele minuten plaats zullen maken voor het rood van vuur. Ooit was het haar planeet geweest, haar thuis. Ze had de kleuren met haar eigen ogen mogen aanschouwen, had er geleefd. Nu was basis XT72 haar thuis. Hier was alles grijs met zwart en soms wat licht beige. Alleen de pakken van de werkers hadden een diepblauwe kleur. Een automatische stem begon langzaam af te tellen. Overal klonk gepraat, gelach en gerinkel van glazen. Allemaal kwamen ze kijken naar het einde van planeet aarde.

    Welke vinden jullie het mooiste?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    A, zeker weten


    Life is full of choices and trying

    annebel schreef:
    A, zeker weten


    Rise and rise again until lambs become lions

    B

    A ^^


    Let the Night embrace you

    A, als het een story wordt, mag je me altijd de link pb'en. Lijkt me een tof verhaal. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    thanks every one n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    B en het lijkt me een leuk verhaal!


    You are beautiful, you are love.

    B is mysterieuzer, of misschien als je de kleuren van A wat minder fel rood maakt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    A


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C.

    Meer zoals dit :P:



    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cloelia schreef:
    C lijkt me het meest toepasselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    A

    A :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    B ;3 De andere twee zijn zo overdreven rood...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."