• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    rachel
    Ik knik "ik heb geen idedee" en ik geeuw even. telkens als ik net sliep ging er een deur open. Dat was wel toevallig eigenlijk. Carole straalde van trots en geluk, net als de rest eigenlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben even eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte, iedereen was zo trots en blij met hun kleinkind. Gelukkig waren ze allemaal bijgedraaid en accepteren ze het. Ik keek ze aan en vroeg of ze wisten waar Kurt was, maar dat wist niemand. Ik vond het wel jammer, aangezien hij Emily als eerste wilde zien. Ik gaapte even, ik had niet eens bevallen en zelf was ik ook doodop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik vond het fijn, Finn lag metme half in het bed en Emily bij haar oma en opa's. Ik leg mijn hoofd automatisch op Finn zijn borst. "hoelang heeft het eigenlijk geduurd?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Rachel legde haar hoofd op mijn borst en ik liet het gewoon toe. Even schoot Bella door me heen, maar het was niet erg wat ik deed. 'Ik heb eigenlijk geen idee, ik had geen besef van tijd, we vragen het anders wel zo aan een arts.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel[ik laat haar wel ff slapen en een van de ouders spelen Carole]
    Langzaam zakte ik weg in een diepe slaap. iK was uitgeput van alles. Van de ontvoering en de bevalling.

    Carole Hudson
    Ik keek verteder naar het kleine meisje in mijn armen.
    Ik vond dat ze haar een mooie naam hadden gegeven. Ik gaf de baby door aan Leroy. Het waren twee fjijne mensen. Ik keek even naar mijn zoon. Hij zag er moe uit en ik zag dat Rachel iin slaap viel. "het is speciaal dat moment he lieverd?" ik gaf hem een kus op zijn wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte naar mijn moeder. 'Een heel speciaal moment.' gaf ik toe. Ik merkte dat Rachel in slaap gevallen was op mijn borst. 'Het was gewoon zo overweldigend en bijzonder.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Carole
    Ik glimlach "je zult het nooit vergeten. en ze is zo prachtig" ik streek over zijn haren "als je moe bent moet je maar gaan slapen wan als je terug bent komt er niet van"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Weet ik, ik zou zo meteen nog wat slaap proberen te vatten.' zei ik. Ik zou sowieso weinig slapen, aangezien ik bang was dat Luke terug zou komen of iemand anders, daarom zou ik goed opletten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Carole
    "wees maar trots op je kleine meid maar ook op Rachel, het is echt zwaar een bevalling" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte even. 'Ik denk dat ik de trotste vader van de hele wereld ben.' gaf ik toe. 'En Rachel heeft het geweldig gedaan, ze is echt een kanjer.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [heey mijn foders zijn er. ik ga ze nu gelijk rond brengen en dan kan ik de heele middag online weer. ik ben tegen etens tijd terug dus dan eet ik gleijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carole
    Ik glimlach "jullie stralen beide ondanks de vermoeidheid" ik keek hem aan "wil je iets te eten of drinken want dan haal ik het "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Koffie zou er wel in kunnen?' vroeg ik. Ik had echt dringend nood caffeine, omdat ik zo moe was. 'En misschien wat water voor als Rachel wakker wordt?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.