• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Tyler

    Ik grijns.
    'Ik kan nog normaal naar school, dus ik kan haar in de gaten houden' zeg ik schouderophalend..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht en kijk Finn aan "ik snap het niet. Het nummer was duidelijk van Puck maar Puck was er niet eens althans hij sms'te dat hij bij de ingang was maar daar was hij niet" ik begon na te denken. Hadden ze hem iets aangedaan waardoor hij zijn mobiel gegeven had?

    Luke
    Ik grijns "ze zal ook naar de wc gaan. Als er nou een van ons in een hokje wacht en de ander bij het raam. wanneer ze gaat flop is ze ineens weg. wacht ze is een week geschorst en bevallen dan gaat het lang duren" ik begon na te denken.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat is vreemd,' mompelde ik. 'Puck heeft zijn mobiel nog, want hij belde me er een paar uur geleden mee.' vertelde ik aan haar. 'Dus misschien hebben ze het vervalst om jou daar naar toe te lokken.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even dat zou inderdaad kunnen ja.
    " het viel best mee alleen het ergste was ze kwamen heel de tijd met messen en keken me dreigend aan. ze zeiden dat niemand me zou vinden of zoeken aangezien iedereen me haatte" ik voel mijn tranen weer druppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik, Puck en Sebastian waren de enigen die het wisten, maar zelfs Sebastian deed zijn best om jou te vinden. Iedereen geeft om jou, Rachel maar ze waren gewoon boos, maar ze haten je niet.' zei ik in een poging om haar te troosten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik zucht, 'true' mompel ik.
    'Maar tot ze terug is op school' grijns ik, 'laten we zien wat we daarmee kunnen doen' grijns ik en geef een knikje naar het meisje..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik slik even "waarom geloofde ik ze nog ook" ik zucht, soms was ik te naïef.
    "ik was blij dat ik ontsnapt was, ik was bijna bij de deur toen Michael me oppakte en er terug in gooide "

    Luke
    Ik grinnik "S goed wat gaan we doen? hoeveel gevangenen zitten hier?"

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Het is allemaal voorbij, Rachel.' zei ik geruststellend tegen haar. 'Nu gebeuren er alleen maar goede dingen.' zei ik, waarna ik mijn mobiel pakte. 'Weet je wat? Zal ik een foto van jou en Em maken en naar Kurt sturen? Hij zou helemaal door het dolle heen zijn.' grinnikte ik. Het was nog steeds wel raar, dat hij zijn mobiel niet opnam, maar gelukkig was hij toch bij Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinniik "em" ik grinnik weer. "we moeten er met zijn drieen op" zeg ik vastbesloten .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Veel' grijns ik.
    Ik leun tegen de deur en trap mijn sigaret uit...


    El Diablo.

    Luke
    Ik grinnik "en de redenen?" lachend kijk ik hem aan. Ik geef toe de kelder is groter dan het hotel opervlakte en er zouden hier gemakkelijk honderden zittne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Je hebt gelijk.' zei ik glimlachend. Ik zette mijn mobiel op timer en ik hielp Rachel overeind en ging naast haar zitten, en hield Emily samen met haar vast. We lachten naar mijn kamer, en er werd een foto gemaakt. Ik pakte de mobiel en liet de foto zien aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [brb bel met vriendin uit london


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik ging weer naar school, in de hoop dat ik Isa of Blaine zag, maar van hun beiden was geen spoor te bekennen. Ik zuchtte, waar waren die twee als je ze nodig had? Ik ging op een bankje zitten en sms'te Luke. 'Hoe bevalt het bende leven?' sms'te ik naar hem. Ik wilde niet meedoen aan de bende, want het was niks voor mij. Voor Luke wel, hij was iemand die veel geweld gebruikte, maar ik niet. Ik hield liever van stoken en achterbaks doen, daar was ik goed in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Niet' zeg ik simpel.
    Ik kijk hem aan, en grijns..


    El Diablo.