• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Luke
    Ik grijns "succes ermee maar bedankt voor de tip" ik grijns even en voel de arm in mijn mag en krimp licht in mekaar. "stoer zeg je een beetje half dood laten rammen, wat krijg je ervoor terug van je liefie niks op een jankend kind na" ik grijns en trep tegen zijn benen en schenen.

    Rachel
    Ik geef een zacht kusje op haar voorhoofd "slaapzacht mijn liefste Emily" fluister ik in haar oor en kijk Finn weer aan.
    "Ik kan nogsteeds niet geloven dat ik nou een moeder ben."

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Die gozer, was ook best sterk, moest ik toegeven. Ik besloot om Luke te hulp te schieten. Ik liep naar Puck en greep zijn armen beet en drukte ze op zijn rug zodat hij niets meer kon doen, behalve Luke's klappen aanvaarden. 'Ga verder, Luke.' grijnsde ik.

    Finn Hudson

    'Wen er maar aan, vanaf nu hebben we slapeloze nachten.' zei ik lachend tegen haar. Niet dat ik het erg vond, maar het was wel zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'half dood laten rammen?' vraag ik hijgend
    'ik vermoord jou' sis ik boos waarna ik hem weer hard tegen zijn kruis trap en mijn vuist kiehard in zijn gezicht plant..
    daarna houdt jayden mijn armen op mijn rug en probeer ik me met al mijn kracht los te trekken..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:06 ]


    Music is my life

    Luke
    .Ik grijns "i like this man" ik grijns.
    Daarna begin ik vol tegen over zijn hele lichaam te trappen en te slaan.
    " ik dacht dat je net wat zei"

    Rachel
    Ik grinnik "als mijn kleine meid gelukkig is kan het me allemaal niets schelen" grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik schudde lachend mijn hoofd, en hield zijn armen zo stevig vast, dat hij onmogelijk los zou kunnen komen. Ik deed dan wel niet zo gauw aan geweld, maar ik was wel onwijs sterk.

    Finn Hudson

    'Mij ook niet,' zei ik lachend, terwijl ik Emily over haar hoofdje aaide. 'Ze slaapt wel veel, dat heeft ze van haar moeder.' grapte ik knipogend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    Ik staak mijn pogingen en kreun het uit van de pijn
    ik kan nog wel schoppen dus schop luke vol in zijn maag..


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik "dat arme schaap is er net uit, dat kost energie schatteke" ik wrijf over Finns haren om hem te plagen.

    Luke
    Ik kreun als ik een trap in mijn maag krijg. "vuile hufter" sis ik en begin weer tegen zijn benen verder te gaan.

    [yess mijn bff wedstrijd is in de maak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    ik schop waar ik schoppen kan maar zie dan zwart voor me ogen
    ik begin zwak te worden maar probeer stand te houden..


    Music is my life

    Luke
    Ik grinnik en til zijn benen op "en dumpen in de container waar lekker aardappelen in zitten" grijns ik en met Jayden gooien we hem in de container "bye bye lozer"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet foldersvouwen en ik denk dat ik als ik klaar ben moet eten maar dat weet ik niet. dus tot laters]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman
    ik klim met moeite de container uit en kijk ze boos aan
    'denk je dat ik zo gemakkelijk op geef?' vraag ik, ik loop wankelend op hem af maar zak dan door mijn benen en lig ineens op de grond..
    hij heeft zo hard tegen mijn benen aan lopen schoppen dat ik amper kan staan..


    Music is my life

    Luke
    Ik begin te lachen "ja dat zie je toch"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    ik sta op en loop weer naar luke toe.
    'je bent laf, je kan me niet eens in je eentje aan' sis ik waarna ik hem met alle kracht op de grond gooi en hem in de maag schop..


    Music is my life

    Finn Hudson

    Ik grinnikte en deed mijn haar weer een beetje goed, niet dat ik heel veel waarde stelde aan mijn haar. Ik gaapte even en keek vervolgens Rachel aan. 'Volgens mij is Emily niet de enige die doodop is.' grinnikte ik.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte Puck uit, omdat hij omviel de arme jongen kon niet eens meer op zijn benen staan. Ik besloot om Rachel eens lastig te vallen, zou ze vast leuk vinden. 'Aw, dat is nou echte liefde. Jouw vriendje laat zich keer op keer in elkaar rammen door Luke.' sms'te ik grijnzend naar Rachel. Ze zou vast in de stress schieten of zo.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Fashionitaa schreef:
    Kurt Hummel

    Hij wreef met zijn onderlichaam tegen de mijne waardoor ik een eweldig gevoel kreeg in mijn onderbuik. Ik kreunde zachtjes en opgewonden. Ik had een stijve gekregen, en nu drukte mijn stijve zachtjes tegen Blaines bovenbeen aan. Ik wreef vervolgens iets harder met hem mee zodat het gevoel nog heviger werd en kreunde nogmaals. Mijn hand verplaatste ik naar zijn rug en streelde liefdevol zijn onderrug.


    Blaine Anderson:

    Ik kreunde door zijn handelingen en ik voelde dat hij wat harder mee wreef, waardoor ik nu echt een stijve had. Ik voelde de zijne tegen mijn bovenbeen aankomen en de mijne kwam tegen zijn onderbuik aan. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn mond en streelde liefdevol zijn bovenlichaam. Verlangend en verliefd keek ik diep in zijn ogen en snakte naar meer.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Verdrietig loop ik naar een bankje en ik voelde tranen over mijn wangen lopen, ruw veeg ik het weg en kijk naar mijn smsje van Finn. Hij heeft me gewoon laten zitten en niet meer naar me omgekeken en is bij Rachel. Ik ben echt blij voor Rachel dat ze is bevallen en dat ze nu een kind heeft. Ik was zo blij voor haar, maar Finn. Hij heeft me niet eens tegen me gepraat en niet naar me omgekeken en ik krijg een smsje alleen en meer niet. Nu dat het kind er is, kijkt hij niet meer naar me om en gaat hij weer terug naar Rachel. Ik was dus echt een tweede keus voor hem, hij wou me maar even en nu is hij weer bij haar. Jaloerzie en woede kwam opeens, dit was echt niets voor mij. Ik weet wat ik nu moet doen. Hem helpen om Rachel weer te krijgen om zo tegen hem te liegen en vreemd te gaan. Ik sta rustig op en liep weer naar school.


    One Who Travels A Higher Path.