• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ooh,' kreunde ik verlangend, waarna hij me ook verlangend en verliefd in mijn ogen aankeek. Ik zoende hem terug op zijn mond, en liet mijn hand die op zijn onderrug lag naar zijn krullen glijden en woelde er doorheen. Daarna draaide ik me om, zodat ik op mijn buik lag en Blaine op mijn rug, als teken dat hij me moest nemen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag ineens Isabella aankomen, ze zag er een beetje overstuur uit. Meteen zette ik mijn vriendelijke gezicht weer op en liep ik naar haar toe. Ik zag dat ze had gehuild en keek haar bezorgd aan. 'Isa, gaat het?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik liet mijn hand op haar schouder zakken en wreef er troostend overheen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij zoende me terug en woelde door mijn krullen. Daarna draaide hij zich om op zijn buik, als teken dat ik hem moest nemen. Zonder nog te twijfelen, pak ik met mijn beide handen zijn heupen vast en drong voorzichtig bij hem naar binnen en gaf zachte stoten, zodat hij er even weer kon wennen en dat het bij hem geen pijn deed. Een ongelovelijk gevoel kreeg ik in mijn onderbuik, waardoor ik ging kreunen en door de kleine stootjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Geschrokken keek ik op door een stem en kijk ik in het gezicht van Jayden. Ik zag dat hij bezorgd naar me keek en wreef troostend over mijn schouder heen. 'Het gaat wel' zeg ik zachtjes mompelend en ontwijk zijn blik. Ik voelde me echt ellendig door Finn. Hij had me gewoon laten vallen en toch mij als zijn tweede keus gezet. Ik begreep natuurlijk dat hij bij zijn kind wou zijn, maar dan kon hij toch nog met me praten en alles uitleggen aan me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij gaf kleine stootjes, zodat het geen pijn deed en zodat ik eraan kon wennen. Hij was toch zo lief, dat hij toch voorzichtig deed. Bij hem deed het tenminste geen pijn, maar hij deed hij het altijd liefdevol. Ik zuchtte opgewonden door de stoten. Ik hield mezelf vast aan de grond, omdat ik niets anders kon doen.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik zie toch dat het niet gaat,' zei ik bezorgd, waarna ik mijn hand van haar schouder af liet glijden. Ik keek haar onderzoekend aan. 'Laat me je trakteren op een drankje, zodat je even tot rust kunt komen.' stelde ik voor met een vriendelijke glimlach. Het zou vast door Finn komen, die is altijd zo onhandig als de pest, vooral met meisjes.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Verlangend van genot ging ik wat sneller met stoten en werd het steeds dieper in hem. 'Ooh, Kurt' zeg ik hees en kreundend. Hij hield zich vast aan de grond en kon nu niets doen. Ik grijnsde speels en hield mezelf met nu één hand vast om zijn heup en mijn andere hand gleed naar zijn stijve en ik trok hem zachtjes af. Zodat ik hem nu ook kon verwennen en stoote nog steeds door.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Graag' zeg ik met een zwakke glimlach en kijk hem aan. Hij was echt aardig voor me en ik mocht hem echt. Misschien kon ik even mijn hart bij hem luchten? Het kon toch geen kwaad, ik wou toch nu even gezelschap. 'Waar wil je wat drinken?' vroeg ik maar en kijk hem vragend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij kreunde mijn naam, en begon me zachtjes af te trekken. Ik kreunde luid, en ik sloot genietend mijn ogen. Ik begon een beetje mee te bewegen op zijn ritme, zodat het voor hem harder aankwam en begon te hijgen. Ik voelde kleine zweetdruppels ontstaan op mijn voorhoofd, en voelde het hevige hete tintelingen in mijn onderbuik.

    Jayden Ian Archibald

    Ze begon dus al wat meer opender te worden naar mij toe, dat was een goed teken. Meestal was dat een teken, dat meiden me mochten en zou ik ze snel aan de haak kunnen slaan. 'Waar heb je zin in? Iets fris of misschien koffie of zo?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt bewoog zachtjes met me mee, waardoor bij mij wat harder aankwam en ik hoorde zijn gehijg. Nu stoote ik wat harder en dieper in hem, waardoor ik de hele tijd kreunde van verlanging en genot. Ik trok hem harder af en speelde er af en toe mee, om hem gek te maken. Een geweldige gevoel kwam met vlagen in mijn onderbuik en elke keer werd het zo hevig. Op mijn voorhoofd, nek en borst onstonden kleine zweetdruppels en mijn haar werd vochtig door de seks wat we hadden. We waren al een tijdje bezig, wat de zweetdruppels natuurlijk erdoor kwamen. Ik wou Kurt gewoon en ik moest me echt inhouden om hem niet op mijn hardst te nemen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik heb wel zin in iets fris. Jij bent hier langer dan ik, dus ik weet niet wat de beste café'tjes zijn' zeg ik zwak glimlachend. Gelukkig had ik wat afleiding en hoefde ik niet meer over Finn na te denken. Uiteindelijk zal hij van mij af zijn en kon hij gelukkig worden met Rachel en zijn kind. Dan bestond ik niet meer voor hem en kon ik verder gaan met mijn leven. Voor nu moet ik mijn best doen om hem zoveel mogelijk te kwetsen en proberend om niet meer aan hem te denken. Het zal moeilijk gaan, aangezien ik ziels veel van hem hou.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Inmiddels was mijn hele lichaam vochtig, door de hitte van onze seks. Ik kreunde nu hard, door de genot die ik voelde in mijn onderbuik en nu al in mijn hele lichaam. Blaine trok me harder af, waardoor ik mijn ogen dichtkneep, van de geniet en mijn handen balde tot vuisten. Af en toe speelde hij ermee waardoor ik helemaal gek werd. Hij maakte me gewoon helemaal gek. Na een tijdje kwam ik luid kreunend en schokkend klaar en hijgde ik het uit.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik weet wel een leuk cafeetje, het is daar niet te druk en lekker rustig. Dus niet zo'n alcoholische cafe.' zei ik tegen haar. Ik had het vermoeden dat ze daar niet zo van hield, daarom zei ik dat. Ik liep met haar naar mijn auto en liet haar instappen en reed naar een café. 'We zijn er,' zei ik waarna ik uit stapte en naar het café liep en bestelde twee cola voor ons.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde opeens dat hij schokkend klaar kwam en hij kreunde luid. Het witte goedje kwam over mijn hand heen en druppelde op de grond. Ik stopte even met stoten en liet hem eventje uitrusten, dat hij weer bijkwam. Eenmaal later toen ik zag dat hij weer op adem kwam, ging ik weer door stoten, maar zonder dat ik het besef. Stoote ik op het hardst in hem, waardoor het heviger werd en ik nu hijgde. Het was ongelovelijk lekker en ik voelde dat ik kwam. Snel ging ik uit hem en draai Kurt op zijn rug en kwam schokkend en luid kreundend klaar op zijn buik en hijgde ik het uit. En plofte ik op Kurt en sloot nagenietend mijn ogen neer.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Gelukkig gingen we naar een rustig cafeetje, daar had ik wel even zin in. We stapten in zijn auto en hij reed naar het café, we kwamen na een tijdje aan en samen stapte we weer uit. Ik volgde hem en eenmaal binnen, bestelde hij twee cola's voor ons. We gingen ergens in een hoekje zitten en kregen onze drinken, waarnaar ik kleine slokjes dronk en zachtjes zuchte. Dit was zo raar, zonder Fin. Ik moest hierover heen komen, dat moest gewoon.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine stootte heel hard in me, wat toch aan de pijnlijke kant werd, maar ik onderdrukte het en al snel kwam hij klaar. Hij lag op me en ik glimlachte lief naar hem terwijl hij het uithijgde. Ik genoot nog even na en drukte een kus op zijn wang. 'Je bent lief.' zei ik met een speelse glimlach tegen hem. Ik keek even rond in de grot en daarna vervolgens weer naar hem. 'Er zitten hier toch geen vleermuizen, hé?' vroeg ik een klein beetje geschrokken.

    Jayden Ian Archibald

    Ik nam een grote slok cola en keek haar onderzoekend aan, ze had dus geluid en ik vermoedde dat Finn weer eens iets doms gedaan had. 'Wil je er misschien over praten?' vroeg ik liefjes aan haar, ik was echt enorm goed in acteren en kon zo een 'masker' opzetten. Van gemeen naar lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Jij bent liever' zeg ik glimlachend en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik moest lachen, wat hij daarna zei. 'Kurt, rustig maar' zeg ik lief en streel teder zijn wang. 'Vleermuizen zitten nooit in grotten zomers. Meestal in de winter, dan houden ze een winterslaap. Nu zijn ze buiten of in grotere grotten' leg ik aan Kurt uit en kijk om me heen. Met mijn hand ga ik langs de wand en voel dat vochtig is door de waterval en kijk ik weer naar Kurt. Met mijn handen streelde ik zijn bovenlichaam en keek naar zijn bovenlichaam. Ik zag dat er een paar schrammentjes waren, door dat hij op zijn buik lag. Liefdevol geef ik kusjes op de kleine schrammetjes en streel zachtjes erover heen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek hem zwak glimlachend aan en zuchte zachtjes. Waarom niet? Hij zat hier toch om naar me te luisteren en het luchte altijd op. 'Het gaat over Finn' zeg ik zuchtend en leg mijn kin op mijn hand als steun. 'Er gebeurde wat en hij ziet me gelijk niet meer staan en gaat weg, zonder mij iets te vertellen. Hij heeft wel een sms gestuurd, alleen dat. Meer niet, mij niet eens gebeld of uitgelegd wat er nou aan de hand is. Nu is hij bij Rachel, omdat ze bevallen is. Ik begrijp natuurlijk dat hij nu bij het kind wilt zijn, maar vergeet mij helemaal' zeg ik verdrietig en zucht. Ik begreep het heel goed, dat hij bij zijn kind wou zijn en Rachel, maar hij hoefde me toch niet te negeren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'En jij bent het liefst.' zei ik glimlachend waarna ik genoot van de kusjes op mijn bovenlichaam, ik vond het fijn als hij me kusjes gaf. Ik vond het sowieso fijn dat hij bij me was. Ik wilde nooit meer naar school, omdat ik gewoon gelukkig wilde zijn met hem. Ik was opgelucht omdat er geen vleermuizen waren, ik vond ze eng. Eigenlijk vond ik heel veel dingen eng, in dat geval was ik echt een lafaard. Ik was zo blij met Blaine, hij was echt het aller belangrijkste in mijn leven. 'Hier moeten we vaker komen.' glimlachte ik.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat is erg egoïstisch van hem,' zei ik hoofdschuddend. 'Ik wilde je het eigenlijk besparen, maar ik vind dat je het moet weten.' zei ik terwijl ik haar meelevend aankeek. 'Toen Finn verkering had met Rachel, vorig jaar ging hij ook terug naar zijn ex, Quinn. En toen hij iets met Quinn had, ging hij weer terug naar Rachel.' vertelde ik. 'Hij heeft iets, waardoor hij zijn exen niet los kan laten, dus ik ben bang dat hij weer terug naar Rachel gaat..' zei ik. Ik zoog dit eigenlijk gewoon uit mijn duim, nouja, niet dat verhaal met Quinn en Rachel, want dat was waar. Maar waarschijnlijk hield hij wel echt van Isa, maar was hij gewoon verward of zo. Ik speelde het gewoon heel erg slim. 'Het spijt me, Isa. Maar je verdient gewoon beter.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Nu moest ik echt lachen en kijk hem lachend aan en wiebel met mijn wenkbrauwen naar hem. 'Dus meneer wil hier vaker komen hé' zeg ik en streel plagend met mijn vingers zachtjes zijn bovenlichaam om kippenvel te veroorzaken. Daarna streel ik richting zijn geslachtsdeel en streelde zijn eikel zachtjes. Ik hield om hem te plagen en kijk hem speels aan. Ik lag nu naast hem en zag een goede uitzicht voor me, natuurlijk Kurt's lichaam. Ik bekijk zijn lichaam en glimlachte lief. 'Je bent prachtig' zeg ik dromerig en streelde zachtjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Mijn hart werd nu doorboord en getrapt op de grond. Ik moest mijn tranen inhouden en kijk hem waterig aan. Ik wist het! Hij zal weer naar Rachel gaan en hij zei nog tegen me, dat ik zijn tweede keus niet was. 'Hij zei dat ik zijn tweede keus niet was' zeg ik gebroken en schor. Hij loog gewoon en wou gewoon weer naar Rachel en liet mij stikken. Ik sloeg mijn ogen neer en paar tranen waren onsnapt en rolde over mijn wangen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Door zijn strelingen kreeg ik kippenvel over mijn lichaam, daarna streelde hij mijn geslachtsdeel en mijn eikel zachtjes. Ik verbeet een kreun en glimlachte verlegen naar hem, terwijl ik genoot van zijn strelingen. Hij vond me prachtig.. Ik voelde dat ik blosjes op mijn wangen kreeg en voelde dat hij me weer streelde. 'Hij nou eens op met mij te plagen.' glimlachte ik speels. Ik ging op hem zitten en begon hem te kietelen. Ik wist dat hij veel sterker was dan ik, maar toch wilde ik hem eens terug pakken.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag aan haar dat ze het moeilijk had, ze begon te huilen. Iedereen geloofde mij ook altijd. Ik zuchtte en probeerde haar tranen weg te vegen. 'Dat zei hij tegen Rachel en Quinn ook.' zei ik simpelweg waarna ik haar spijtig aankeek. 'Isa, je verdient zoveel beter. Je verdient het niet om te huilen om hem, je verdient iemand die oprecht van je houdt. Je bent een heel speciaal meisje.' zei ik gemeend.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen en hij ging op me zitten en begon me te kietelen. Ik maakte rare bewegingen, maar deed niets. We wisten beide dat ik sterker was, maar ik wou dat Kurt ook zijn pleziertje had. Ik lachte door het kietelen en keek toe, hoe hij kietelde. Hij was echt schattig, op een gegevend moment, vond ik het wel genoeg. Ik pakte zijn beide polsen vast, zodat hij niets meer kon doen en kijk hem speels aan. Nu kon hij niets meer doen en glimlachte lief naar hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte maar wat hij zegt en staar even voor me uit, waarnaar ik naar hem kijk. Ik zuchte en wreef de overige tranen weg en legde mijn beide handen op mijn schoot. Ik verdiende iemand beter, dan Finn. Alleen ik hield heel veel van hem, hij was mijn alles, hij was mijn prins. Hij loog tegen me en wou alleen maar rachel terug. Hij gebruikte mij gewoon om even een vriendin te hebben en dan weer naar Rachel. Ik moest het weten, ik moest uberhaupt niet meer met hem beginnen. Ik kon niets meer tegen Jayden zeggen, ik was gewoon even sprakeloos.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte het uit omdat hij rare bewegingen maakte en ik vond het lief, dat hij me een pleziertje gunde. Na een tijdje pakte hij mijn beide polsen vast zodat ik niets meer kon doen. Lachend probeerde ik mijn polsen los te trekken, maar zonder effect. 'Dat is zo oneerlijk.' lachte ik nog steeds, ik had echt de slappe lach gekregen. Hij was gewoon zo leuk, en lief en grappig. Hij was alles.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag hoe moeilijk ze het had en schoof mijn stoel naast de hare, troostend sloeg ik mijn armen om haar heen en wiegde ik haar troostend heen en weer. 'Eigenlijk zou iemand hem het eens laten voelen, dan weet hij ook eens hoe het voelt.' verzuchtte ik waarna ik haar troostend heen en weer bleef wiegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.