• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Neem de mijne,' zei ik waarna ik haar mijn mobiel gaf. 'Het is belangrijker voor jou om bereikbaar te zijn dan voor mij.' zei ik


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik schud mijn hoofd "nee dat hoefd niet. de komende tijd ben ik als het goed is of bij jou of thuis." zeg ik. Waarom zou ik het aannemen. Ik kijk weer naar Emily "ze is mooi en ze lijkt opje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel, ik sta erop dat je mijn mobiel neemt totdt je een nieuwe ebt.' zei ik streng, en legde mijn mobiel neer op haar nachtkastje en bekeek Emily, ze was echt prachtig. 'Ze lijkt ook op jou, ze is prachtig.' zei ik ontroerd. Ik was helemaal in mijn nopjes door de geboorte van Emily.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik had geen puf om er tegen in te gaan, hij zou het toch wel doen.
    Ik glimlach "je moet haar eens vast houden, zo zacht en warm." Ik schuif een beetje op en klopt met mijjn hand op bed ten teken dat hij bij mij op bed moest zitten en bij Emily


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik ging voorzichtig op bed zitten en pakte heel voorzichtig Emily van haar aan en hield haar voorzichtig in mijn armen. Ik zag hoe ze diep in slaap lag en glimlachte gelukkig. 'Ik ben benieuw op wie ze lijkt qua karakter.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even, Het was zo schattig Finn de stoere Football speler die zo voorzichtig was met een klein breekbaar meisje. "ik hoop op haar vader ook zo lief" ik kijk glimlachend toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte terwijl ik mijn blik niet losmaakte van Emily, dit voelde zo geweldig, het was alsof ik helemaal verliefd geworden was, maar et was gewoon vaderliefde wat ik voelde. 'En hopelijk zo talentvol en slim als haar moeder.' zei ik zielsgelukkig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even. Ik was kapot, ik had nooit gedacht dat bevallen zo zwaar zou zijn, in films en boeken dacht ik dat ze overdreven maar dat viel best mee. Over een maand ofzo zou ik mijn dikke buik niet meer hebben en het zal wel raar voelen om haar niet te voelen trapelen. Ik ga overeind zitten en kijk naar Emily die rustig verder slaapt. "doen we bij jou ouders of bij mij de komende maand?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Zullen we eerst bij mij doen? Als je wilt kan je blijven logeren en kan je op Kurts kamer slapen.' stelde ik voor, het leek me het beste dat de ouders de eerste paar weken bij elkaar waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "misschien wel handig ja dan vraag ik of mijn vaders het bedje van haar naar jullie wilt brengen. en haar knuffeltje" ik glimlach weer terwijl ik over haar hoofdje ga. "weetje, op dit moment voel ik me echt ontploffen van geluk terwijl het een paar uur geleden nog mijn grootste nachtmerrie was"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Het leven heeft hele rare wendingen.' zei ik zuchted. Kijk maar naar Rachel en mij, een maand geleden konden we nieet zonder elkaar en nu had ik Bella.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en zucht. "ik had eigenlijk mazzel dat het begon want ik zou geen eten krijgen omdat ik probeerde te ontsnappen" mompel ik " ik heb ook een camera kapot geramd" ik grinnik zacht, dit was eigenlijk niets voor mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Maak je geen zorgen, Rachel. Er zou je niks meer gebeuren, je bent veilig bij mij.' zei ik geruststellend tegen haar. Ik zou die Michael niet in de buurt laten komen van Rachel of Emily.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik, eigenlijk was het nog steeds niet helemaal tot me doorgedrongen dat ik weer veilig bij mijn familie en vrienden was. Ik leg mijn hoofd even weg op Finn zijn schouder terwijl ik naar mijn dochter staar. Ook dat was nog niet helemaal tot me doorgedrongen. Langzaam zakte ik in een diepe slaap. met mijn armen om Emily terwijl Finn haar vasthad. De 2 mensen waar ik niet zonder zou kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Rachel had haar hoofd op mijn schouder gelegd terwijl ze ook Emily vasthield. Ineens voelde ik het gewicht toenemen en merkte ik dat Rachel in slaap gevallen was. Voorzichtig legde ik Emily even in haar bedje waarna ik Rachel ik bed legde en haar instopte. Vervolgens pakte ik Emily weer en hield haar in mijn armen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.