• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Luke[komt jayden ook bij de bende hij hoeft alleen ja te zeggen bij micheal]
    Ik begon te zoeken naar Tyler. Waaarschijnlijk was ze of nog aan het bevallen of klaar. Ik dacht na Tyler begon een zacht ei te worden. Het ziekenhuis. Snel reed ik er met een busje erheen. Bij de receptie vroeg ik naar Rachel Berry en ik kreeg een kamer doorgegeven. .

    Rachel
    Ik schrok wakker van een deur die open geduwt werd, niet rustig maar echt gesmeten werd. Verschrikt kijk ik rond tot ik alles weer herinner. Dan zie ik Luke bij de deur staan en angstig kijk jik hem aan, terwijl een huilend geluid tot mijn gehoorgang doordringt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eating]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Emily begon te huilen, en ik zag Rachel angstig naar Luke kijken. Ik stond op en legde Emily in Rachels handen en liep naar Luke. 'Opdonderen, Luke.' siste ik boos naar hem, hij ging Rachel echt niks aandoen. Ik kon er niks aan doen, omdat ik Emily en Rachel moest beschermen en sloeg keihard met mijn vuist tegen zijn neus. Hij ging eraan als hij niet snel wegging.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik ben bang dat ik het veel te druk heb, om mee te doen in een bende. So I'll pass. Maar hebben jullie ooit hulp nodig, laat het weten.' zei ik waarna ik ze nog begroetten en wegliep. Ik vond bendes wel gaaf, maar het was niks voor mij. Eerst zou ik me focussen op mijn persoonlijke doelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Opeens voelde ik in mijn zak, en viste het eruit.
    Shit, haar mobiel! Ik loop naar Rachel's kamer, en zie dan Luke.
    'Shit' zeg ik, en loop de kamer in..


    El Diablo.

    Rachel
    Finn gaf Emily aan mij en ging bescherfmend over ons staan. Ik wiegde zacht Emily heen en weer en gaf haar een kusje en langzaam werd ze weer stil. Nog steeds bang dat hij iemand wat zou aandoen volgde ik alles.

    Luke
    waarom zou ik, dat Tyler een zacht ei " is is niet mijn probleem" ik sloeg hem in zijn buik ik hoorde tyler aankoken "dit gaat micheal leuk vinden als hij dit hoort" grijns ik. "tot snel berry" grijnzend draai ik me om. Ik rij terug en klop aan bij Micheal "Tyler heeft haar naar het ziekenhuis gebracht en het kind is er, watis het plan?"

    [boodschappen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik kromp kreunend in elkaar vanwege de stomp in mijn buik, maar was tevreden dat hij weg was. Niemand zou ik in de buurt laten komen van Emily, al werd het mijn dood. Die Luke zou ik nog wel een keer krijgen, op school. Ik keek Tyler aan en zuchtte, ondanks dat hij Rachel eigenlijk had gered vertrouwde ik hem nog niet helemaal. Ik liep naar Rachel en Emily toe. 'Gaat het?' vroeg ik zacht?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik liep voorzichtig naar het bed van Rachel, en keek even naar het kind.
    Ik zucht, en pak de mobiel. 'Hier, die wou je vast terug.' glimlach ik zwakjes, en hou de mobiel voor hun..


    El Diablo.

    Micheal

    'Jij doet niks' zeg ik meteen.
    Ik denk even na.
    'Hij is een van de beste leden hier, dus vermoorden is niet heel slim, maar een paar rake klappen zouden wel werken.' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Dank je, Tyler.' zei ik waarna ik hem onderzoekend aankeek. Ik zag aan hem, dat hij misschien niet zo hard was, als hij uitstraalde. 'Waarom zit je in godsnaam in zo'n bende?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Vroeger was het mijn enige optie geweest, alleen had ik er niet aan gedacht dat je er nooit meer uit kon' zucht ik. Ik leun tegen de muur, en staar naar de grond..


    El Diablo.

    rachel
    Ik knikte "gaat het bij jou?" vraag ik bezorgd. Hij had een harde klap gehad in zijn buik. Dankbaar pakte ik mijn mobiel. Alle foto's stonden erop, van mijn vaders, mijn moeder en van Finn. Ik ga zelf weer lekker liggen en leg emily op mijn buik en borst.

    Luke
    Ik knik "Oke, owja Michael misschien niet belangrijk ofzo ik ben wel eens agressief dat heb ik van mijn vader dus dan weet je dat" mompel ik gauw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik knik, en kijk even naar de computer.
    'Je mag gaan' mompel ik.

    Tyler

    Ik kijk de twee nog even aan.
    'Nou ja, dan zie ik jullie wel later, denk ik' mompel ik, en loop de kamer weer uit..


    El Diablo.

    Luke
    Ik draai me om en loop weg. Ik kon nu al niet wachten op de volgende taak.
    Gast waarmee ben je bezig??sms ik naar Tyler.

    Rachel
    "dankje Tyler" zeg ik hem na. Ondanks alles had hij me geholpen. Snel pakte ik Finns mobieltje "alsnog bedankt" Ik kijk even naar Emily die aan het geeuwen is en vervolgens weer in slaap valt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ja, het gaat goed.' zei ik terwijl ik zachtjes over Emily haar zachtje wangetje streelde, nog voordat ze in slaap viel. Die Luke kon heel hard slaan, want ik voelde het nog. Maar ik zou niks laten gebeuren met ze.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:32 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn gaat het echt wel hij sloeg niet zacht" ik wou niet dat hij zich groot hield ofzo. ik had genoeg mee gemaakt om te weten dat zij hard sloegen, ze hadden zelfs Puck verslagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan