• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Tyler

    'Gebeurt niet, jij krijgt hoogstens wat klappen' grijns ik.
    Ik kijk uit het raam, zie jij al iemand?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schrik wakker van weer een deur en angstig kijk ik naar de deur waar ik Michael of luke verwachte maar het was leeg. Als ik merk dati emand de deur iets te hard dicht gedaan heeft leg ik mijn hoofd terug en wrijf ik over Emily's buikje wat me rustig maakt. Daarna kijk ik naar Finn "w-wie was dat?" straks was het wel een van hun en hadden ze hem pijn gedaan.

    Luke
    "what the fack dude." mompel ik. Ik zie een stukje verderop een meisje van 14 jaar schat ik. "dat lekker ding daar?' vraag ik grijnzend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Hmm, als je het zonder slaapmiddel doet is het leuker' grijns ik.
    'Anders rij ik en grijp jij haar?'


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Puck, we hadden het over de bevalling en toen ik iets over Beth vroeg zei hij dat hij er niet over wilde praten en liep hij dus weg.' zei ik, hij had het er duidelijk moeite mee, met de situatie met Beth.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Grijnzend knik ik en wissel met hem van plaats.
    Ik zet mijn zonnebril en capechon op. Hij gaat dichterbij rijden en snel schuif ik de deur open. Met mijn hand voor haar mond en een pijnlijke handgreep trek ik haar mee. Ik schuif de deuren weer dicht en kijk grijnzend naar het meisje. Gelijk begint ze te gillen en sla ik haar hard "kopdicht" verschrikt kijkt ze me aan maar begint ze zacht te huilen in een hoekje.

    Rachel
    Ik knikte "Quinn had er ook moeilijk mee" ik dacht weer even terug toen Quinn zo deed.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Logisch, stel je voor dat wij Emily hadden laten adopteren en haar nooit meer mochten zien.' verzuchtte ik, het moest vreselijk zijn voor ze. Nu ik zelf vader was, begreep ik hoe ze zich voelden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grijns, en rij weer naar het bendehuis.
    Ik dump het meisje in een van de kelders, en kijk dan grijnzend naar Luke.
    'Het leuke met niet-zwangere meisjes, je hoeft niet voorzichtig te doen' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knikte weer "het was wel hun keuze maar ik zou er ook niet tegen kunnen als ik Emily amper kon zien, ze hebnben mazel dat mijn moeder haar adopteerde en in de buurt woont. En de naam die Puck graag wou gaf" ik moest er niet aan denken.

    luke.
    Ik grinnik "dat is waar maar ze is niet meer zawnger. Eigenlijk had je het kind bij vaders moeten laten en dan haar terug nemen oeh dan had ze pas echt haar lesje geleerd" grijns ik.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Quinn vertelde dat ze spijt had van de adoptie, ik weet niet hoe het met Puck zit, maar volgens haar mocht ze Beth niet zien. Het moet vreselijk zijn voor ze.' zei ik waarna ik ziels gelukkig naar Emily keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    "ergens begrijp ik het ook wel" zeg ik zacht.
    "ben je blij met je dochter?" vraag ik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik ben zielsgelukkig met haar.' zei ik terwijl ik haar bekeek, het was mijn dochtertje, mijn kleine meisje. Ik zou ervoor zorgen dat ze nooit pijn zou hebben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "het is raar om ahar niet meer te kunnen voelen in mijn buik, het voelt zo leeg" zeg ik met mijn gedachtes ergens ander.s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach.
    'We ontvoeren haar wel als ze alleen is.' mompel ik.
    Ik steek een sigaret op, en kijk rond..


    El Diablo.

    Luke
    Ik grinnik "dan moeten we haar goed in de gaten houden want ja ik denk niet dat ze haar alleen laten offff we vervalsen weer wat nummers, dan sms't ladyhummel dat hij finn dringend nodig heeft en voor die homostel verzinnen we ook iets.
    " ik grijns.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel, praat erover.' zei ik kalmpjes toen ik zag dat ze met haar gedachtens ergens anders was. 'Je moet echt niks gaan opkroppen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.