• Hey ik ben een paar dagen terug naar step up 4 geweest met een vriendin en we vonden hm echt freaking awesome =D
    So I was wondering, of wie hier op Q ook al naar step up 4 is geweest?? En wat je er van vond??
    Voor de mensen die er (nog) niet heen zijn geweest, welke film heb jij laatst in de bios gezien??
    Ow en hier is de trailer^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De flashmobs waren wel gaaf, maar goed, het is film, dus dan kan dat gewoon allemaal. Verder was de verhaallijn net zo gemakkelijk te voorspellen als die de vorige drie. Maar ik vond het wel leuk om naar te kijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wist niet eens dat er een vierde uit was!
    Bedankt (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben hem op dit moment online aan het bekijken :3

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Frodo schreef:
    Ik wist niet eens dat er een vierde uit was!
    Bedankt (;


    Alsjeblieft^^ xD
    Ik ben nogal mega fan van dancemovies, dus ik wist een paar maanden terug al wanneer die uit zou komen x'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    WillNotLearn schreef:
    Ik ben hem op dit moment online aan het bekijken :3


    Lol wist niet dat die daar al te vinden was xD Ik ben niet zo goed in t vinden van online movies xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Lol wist niet dat die daar al te vinden was xD Ik ben niet zo goed in t vinden van online movies xD


    Ik ben er zo langzamerhand handig in aan het worden XD

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik ben er zo langzamerhand handig in aan het worden XD


    Lol xD Ik irriteer me altijd snel aan t bufferen dus dan heb ik zoiets van laat maar xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    62442 schreef:
    De flashmobs waren wel gaaf, maar goed, het is film, dus dan kan dat gewoon allemaal. Verder was de verhaallijn net zo gemakkelijk te voorspellen als die de vorige drie. Maar ik vond het wel leuk om naar te kijken.


    This. Al is dit wel mijn favoriet tot nu toe. :')


    Tell me about it, stud.

    Booring.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij viel wel mee :)


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.