• Iemand had me dit verhaaltje op 9gag een tijdje geleden gestuurd. Ik dacht nooooit dat er op 9gag enge dingen waren, alleen zo van die trolltoestanden. Tot als ik dit las... Hahah misschien overdrijf ik, maar ik had na dit toch een raar gevoel.

    Click, enjoy & leave a comment here x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Haha, dan heb je de Koreaanse strips van een vriend van me nog niet gezien, compleet met audio en geluid. Hij dwong me zo'n beetje om die strip te lezen en omdat je de hele tijd naar beneden moest scrollen, wist je niet wat je te wachten stond. Op een gegeven moment draaide een vrouw met een bebloed gezicht zich om en kort daarna kwam ze op je af, natuurlijk met een heerlijke schreeuw erbij. We schrokken ons allebei kapot en nadat we nog een horrorfilm hadden gezien, durfde ik niet eens meer naar huis.


    Searching heavens for another earth

    Neh, echt eng is dit niet. Al die fake dingen maken me niet meer bang sinds ik weet hoe een moordenaar denkt en weet dat je lieve behulpzame buurman een seriemoordenaar kan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Scandal schreef:
    Ik vind hem niet zo eng.
    Er zijn zo van die half-geanimeerde strips. Dan lees je het en opeens popt er iets op het scherm of raast er een trein voorbij of komt er een zombie dichterbij. Dat is soms schrikken. :')

    Edit: strips zoals dit

    Die vind ik niet eng, maar je schrikt er wel even van :W


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind het verhaal niet echt eng, eerder grappig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    Ik vind hem niet zo eng.
    Er zijn zo van die half-geanimeerde strips. Dan lees je het en opeens popt er iets op het scherm of raast er een trein voorbij of komt er een zombie dichterbij. Dat is soms schrikken. :')

    Edit: strips zoals dit

    Die vind ik wel eng! Gewoon omdat er opeens iets op me afkomt D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    Ik vind hem niet zo eng.
    Er zijn zo van die half-geanimeerde strips. Dan lees je het en opeens popt er iets op het scherm of raast er een trein voorbij of komt er een zombie dichterbij. Dat is soms schrikken. :')

    Edit: strips zoals dit


    omfg. hartkloppingen. jezus.

    ik lees creepypasta's, dus ik vind het wel meevallen.


    Destroy what destroys you.

    Nightray schreef:
    Ik vind het niet eng. :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik snap 'm maar half. :')


    The universal language of art.

    Caulfield schreef:
    ooh die ken ik al lol, vond hem wel meevallen, vind sommige verhalen enger :}
    het zijn wel verhalen waar je niet aan moet denken als je 's nachts in je bed ligt


    Zoals:
    Je moet er nu gewoon niet aan denken dat er een clown in je deuropening staat.
    Heel simpel, maar toch echt doodeng, vooral als je je deuropening niet kan zien vanuit je bed.

    Dít is het engste verhaal ooit imo:
    Penpal
    Het is lang, met veel delen, maar omg het is zo fucking creepy ;~;


    As travars

    Hahah ik zag het helemaal voor me.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hier was toch al een topic over.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Scandal schreef:
    Ik vind hem niet zo eng.
    Er zijn zo van die half-geanimeerde strips. Dan lees je het en opeens popt er iets op het scherm of raast er een trein voorbij of komt er een zombie dichterbij. Dat is soms schrikken. :')

    Edit: strips zoals dit
    \

    oo
    die had ik op school gelezen, en ik moest schreeuwen van schrik hahahaha
    ik ga hem niet weer lezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Die kende ik al. :')

    Floyd schreef:
    Neh, echt eng is dit niet. Al die fake dingen maken me niet meer bang sinds ik weet hoe een moordenaar denkt en weet dat je lieve behulpzame buurman een seriemoordenaar kan zijn.

    The Lovely Bones toevallig?