• Ik heb vandaag een jongen leren kennen in het zwembad. Nu wilt die het met mij. Een vriendin van me kende hem al ietsje langer maar ook niet zo echt goed. Volgens mij is het echte een leuke jongen maar ik wil hem eerst beter.leren kennen. Dat zegt mijn verstand toch. Maar mijn hart schreeuwt gewoon doen! Wie.zou ik volgen? Verstand of hart. Wachten of direkte actie?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leer hem beter kennen. Straks blijkt hij een stalker te zijn.
    Stalkers are no fun. Trust me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij wil nu al iets met je terwijl jullie elkaar vandaag pas hebben leren kennen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    beter leren kennen is sowieso een betere optie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Verstand in dit geval. Je kent hem niet. Je moet geen relatie aangaan met iemand die je nog niet goed kent. Dan krijg je later spijt als het tegenvalt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uneventful schreef:
    Leer hem beter kennen. Straks blijkt hij een stalker te zijn.
    Stalkers are no fun. Trust me.
    qls hij mij zou stalken ik weet meteen wie het is . Kheb zijn nummer. En hij woont niet heel.dicht in de buurt. Maar ik ga eerst wel eens met hem prate over interesses enzo. Morge ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    nerveus schreef:
    Verstand in dit geval. Je kent hem niet. Je moet geen relatie aangaan met iemand die je nog niet goed kent. Dan krijg je later spijt als het tegenvalt ;)


    26 - 02 - '16

    Sowieso eerst beter leren kennen. Je neemt toch geen relatie met iemand die je diezelfde dag pas hebt leren kennen?:'D


    everything, in time