• Luna werkt bij de Starbucks in Londen. In Londen studeert ze ook en ze heeft het er erg naar haar zin.
    Als op een dag de jongens van 1D de Starbucks binnen lopen heeft Luna geen idee dat deze middag haar hele leven zou veranderen.


    Beetje korte intro, maar je snapt vast wel nu een beetje waar het over gaat. ;)

    Rollen die ik nodig heb:

    ROLLEN:
    Vriendin van Niall.
    Vriendin van Louis
    Vriendin van Harry
    Vriendin van Zayn
    Ex van Liam
    Beste vriendin van Luna
    2 klasgenoten
    Baas bij Starbucks


    Wat ik moet weten:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Uiterlijk+ foto (foto graag van een bekend iemand):
    Karakter:
    Familie:
    Levensverhaal:
    Extra's:

    DANKJEE

    x

    PS. DIT VERHAAL IS NIET OP FEITEN GEBASEERD.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live while we're young <3

    Rol:
    Naam: Madeleine Alegria Villa.
    Bijnaam: Maddie.
    Uiterlijk+ foto (foto graag van een bekend iemand):


    Leigh-Anne Pinnock.
    Madeleine is een zeer mooi meisje met Afrikaanse roots. Ze heeft zwart kroeshaar en chocolade bruine ogen. Ze krult of stijlt het vaak. Ook verft ze het wel eens rood of zelfs roze. Madeleine heeft geen beugel gehad maar haar tanden staan heel recht. Haar kledingstijl is vaak roze of witte topjes, of lieve accessoires. Ze ziet er altijd perfect uit. Ook is ze dol op hoge hakken.
    Karakter: Madeleine is een rustig meisje, dat gewoon zonder iemand lastig te vallen ergens kan gaan zitten, of gaan lezen ofzo.Ze houd ervan om in de vensterbank van haar kamer te zitten, en dan na te denken, en van het prachtige uitzicht te genieten. Ze kan dus een heel rustig en stil persoon zijn, maar ze kan ook een druk persoon zijn.Als er die dag iets speciaals, of leuks is, kan ze enorm druk zijn, en dat kan mensen nogal wel eens irriteren. Madeleine kan hier zelf niks aan doen, dat is gewoon haar karakter. Ze gaat dan helemaal hyperventileren, en springt in het rond.
    Madeleine houdt van sport, en sport dan ook 4 x in de week. Op maandag Tennist ze, op woensdag gaat ze naar dansen, op donderdag voetbalt ze, en op zaterdag gaat ze naar paardrijden. Madeleine is dus een supersportief type.
    Madeleine is wel een meisje dat van flirten houdt, ze flirt er dan ook op los met alle jongens op school enzovoorts. Echter is het wel zo dat als ze een vriendje heeft dat ze ook trouw aan hem blijft. Als er dan een meisje naar haar mening te dicht bij haar vriendje komt word ze snel jaloers en wantrouwig. Madeleine kan enorm sociaal zijn tegen je, maar als ze je niet mag, dan houd ze haar mond gesloten, en ze zal dan ook niets tegen je zeggen, niet op je reageren, etc. Dan negeert ze je dus. Als ze je mag begint ze graag een gesprekje, en kan je enorm goed met haar lachen.
    Als Madeleine boos is, kun je beter niet bij haar in de buurt komen, want dan is ze ook echt chagrijnig. Vaak kapt ze je dan af, daardoor krijgt ze alleen maar meer ruzie natuurlijk, maar op dat moment voelt ze zich gewoon even helemaal verschrikkelijk, verdrietig, en eenzaam.
    Familie: Madeleine is opgegroeid samen met haar zusje.
    Haar vader heet Denzell Villa en is opgegroeid in Afrika. Hij is, toen hij 11 jaar oud was, naar Engeland verhuisd. Hij is nu 48 jaar oud. Zijn ouders zijn beide dood. Hij werkt in zijn eigen bedrijf: Company&Co. Het bedrijf houdt zich bezig met de filmindustrie. Haar moeder heet Nona Villa - Gomez. . Zij is Afro-Afrikaans, geboren in Amerika, maar haar ouders gingen scheiden. Haar moeder Elly nam haar, en haar zusje Kaylee mee naar Engeland. Haar vader overleed in Amerika. Kaylee is Madeleine's enige tante, en Elly is Madeleine's enige oma.
    Madeleine's zusje heet Felicia . Ze is 21 jaar oud, en studeert kunst en materieel gebruik. Ze woont nog bij haar ouders en bij Madeleine.
    Levensverhaal: Madeleine is opgegroeid in een huis met haar ouders, Denzell en Nona, haar zus Felicia, haar oma Elly en haar tante, Kaylee. Ze hadden niet veel ruimte, en het was moeilijk om rond te komen. Later maakte Denzell carriere met zijn eigen bedrijf. Kaylee, zus van zijn vrouw Nona, kon hier ook een baantje krijgen. Madeleine en Felicia bleven achter bij hun oma, zo kon hun moeder Nona ook gaan werken. Ze kregen een groter huis, Kaylee kreeg een man en haar eigen huisje en Elly, hun oma, kreeg een eigen bejaardenflat. Nu hebben ze genoeg geld om Felicia en Madeleine te laten studeren.
    Extra's: Madeleine heeft een vriendje, momenteel 3 maanden. Hij is niet bepaald het lievertje van de school of van de buurt, maar het is een goede relatie. Ook is ze nu de helft van haar tijd bij haar beste vriendin Luna.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:05 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Kies je de eerste of de beste? Want dan vul ik nog wel een vriendin van één van de jongens in. (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:47 ]

    Rol: Vriendin Harry of Louis.
    Naam: Faith Chelsea Livingstone.
    Bijnaam: Meestal wordt ze: 'Mini' genoemd, omdat ze niet bepaald groot is, maar er zijn ook een aantal mensen die haar gewoon Faith noemen.
    Uiterlijk+ foto:


    Miley Cyrus.
    Karakter: Faith is zo'n meisje die zich niet zo snel ergens voor schaamt. Als ze wat 'geks' doet, dan maakt het haar niet uit wat anderen daarvan denken. Meestal kan ze mensen daardoor wel aan het lachen maken en mensen die er wat van zeggen krijgen sowieso een grote bek terug. Dit gebeurt niet vaak, aangezien ze wel een echte schat is en als je vrienden met haar bent ze ook geen nep-vriendin is die je op een gegeven moment zal laten stikken. Faith heeft ook een goed gevoel voor humor, waardoor ze snel vrienden maakt. Natuurlijk heeft ze ook minpunten. Iets wat niemand van haar weet is dat ze hartstikke onzeker is. En hoewel ze mensen meestal helpt als ze down zijn, praat ze niet graag over haar eigen problemen. Ze is een soort van gesloten boek, wilt mensen niet irriteren door met haar problemen bij hun aan te komen. Verder denken mensen, omdat Faith niet zo snel boos wordt, dat ze alles bij haar kunnen flikken en dat ze niet te ver kunnen gaan- maar dat is absoluut niet waar. Als ze boos is, is ze ook echt boos en laat ze dat ook écht merken.
    Familie: Faith's vader is Tony van 45 jaar. Ze heeft een hele goede band met hem en ze zijn echt onafscheidelijk. Tony's vrouw is de 5 jaar jongere Estella, waar Faith ook een goede band mee heeft. Ze kan altijd alles bij haar kwijt en alhoewel Estella niet Faith's biologische moeder is, voelt het wel zo voor haar. Faith heeft één halfzusje, de achtjarige Hope.
    Levensverhaal: De biologische moeder van Faith verlieten haar en haar vader voor een rijkere man, toen ze nog maar een klein meisje was. Faith was zich hier echter niet van bewust, maar ze begreep natuurlijk wel dat er iets mis was. Altijd had ze zich afgevraagd waarom haar moeder dat hun had aangedaan en elke keer voelde ze weer die pijn. Nu maakt het haar eigenlijk niets meer uit, omdat ze een uitstekende stiefmoeder heeft die goed voor haar zorgt en die ook de nodige 'stiefmoeder-dochter'-dagen met haar beleeft. Toen haar vader en Estella er een nieuwe dochter bijkregen, voelde Faith zich een beetje opgelaten en jaloers, maar nu is ze hartstikke blij dat ze een halfzusje erbij heeft. Faith en Hope hebben wel vaak ruzie, maar dat is alleen familieruzie. Diep in hun harten geven ze namelijk wel om elkaar en ze zullen er altijd voor elkaar zijn als ze elkaar nodig hebben.
    Extra's: -

    Rol: Ex van Liam
    Naam: Emily Nadine Ferguson
    Bijnaam: Em of Emmy
    Uiterlijk+ foto (foto graag van een bekend iemand):


    Audrina Patridge
    Emily is een opvallende verschijning. Ze is zo'n type waarvan alle gezichten omhoog gaan als ze ergens binnenkomt. Waarvan monden openvallen als ze langsloopt. Emily is altijd helemaal perfect in touch. Haar haren zijn bruin en golven gracieus over haar schouders heen. Haar ogen zijn groen en kijken je doordringend aan. Haar lichaam is lang en slank. Emily is een perfecte vrouw en allang geen meisje meer.
    Karakter: Emily is een dominant en altijd aanwezig. Zo'n type dat altijd wat op iets aan te merken heeft, dat altijd haar mening moet laten horen en altijd in de schijnwerpers wilt staan. Als ze ergens is met een groep, zorgt ze er altijd voor dat ze de aandacht heeft. Emily's grootste behoefte is roem. Ze wilt geadoreerd worden. Ze wilt dat mensen jaloers op háár zijn. Ze kan dominant overkomen, doordat ze anderen makkelijk overstemt en op de achtergrond plaatst. Emily heeft er geen problemen mee dat er over haar geroddeld wordt en zet zelfs soms expres roddels op. Zolang er maar over haar gepraat word, is het goed.
    In haar relatie met Liam was Emily ook altijd de dominante. Doordat ze met haar 24 jaar ouder was dan Liam, vond ze altijd dat zij de baas was. Ze wilde als een prinsesje behandelt worden en liet Liam allerlei dingen voor haar doen. Ook is Emily behoorlijk hebzuchtig en wilde van alles hebben, wat Liam dan voor haar kocht. Als hij iets niet wilde kopen voor haar, noemde ze hem egoïstisch. Emily gebruikte Liam. Hij had duidelijk een zwak voor Emily, al was dit vooral op fysiek gebied. Emily hoefde maar een keer haar perfecte witte tanden bloot te stellen, met haar poppenoogjes te knipperen of iets bloots aan te trekken en Liam smolt meteen.
    Familie: Emily komt uit een welgestelde familie. Haar familie zit in de hotelbusiness en Emily is dus al haar hele leven de hele wereld over gereisd, met haar familie mee. Haar vader is hotelmagnaat Kurt Ferguson, een charmante 54-jarige man met veel macht. Haar moeder is de 53-jarige Alicia Ferguson-Gillies, die haar vader altijd volgt. Ook heeft Emily een oudere broer, namelijk de 25-jarige Michael Ferguson, beter bekend als DJ Mike. Michael is meer geïnteresseerd in zijn dj-leven en vrouwen dan in zijn familie, maar als het nodig is zal hij er altijd voor Emily zijn.
    George Clooney, Meryl Streep & Ryan Gosling
    Levensverhaal: Emily komt dus uit een hotelfamilie en heeft haar hele leven al elk jaar op een andere plek gewoond. De laatste 3 jaar wonen ze al in London, wat een unicum is. Emily is opgevoed met het idee dat zij de beste is, wat haar diva-gedrag ook verklaard. Ze heeft al met veel jongens gedate, waaronder Liam. Altijd gaat ze voor status. Met Liam was ze bijvoorbeeld om zijn roem en geld. Toch begon ze echt verliefd op hem te worden en was de klap des te harder toen het over was. Emily huilde uit in de armen van de 28-jarige zakenman George Anderson, met wie ze nu al een paar maanden date.
    Ashton Kutcher


    Tell me about it, stud.

    Bedankt voor de reacties :D
    Ik was op vakantie dus k heb ze nog niet echt doorgenomen.
    Jullie horen het wel als ik gekozen heb (A)
    IK KIES DE BESTE!

    xx

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:05 ]


    Live while we're young <3

    ik doe zo wel baas van Starbucks XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké dankje (A)


    Live while we're young <3

    Ik heb eigenlijk alleen nog maar de rol van de baas van de Starbucks nodig, maar als ik het goed hem wil @xMHoran die wel doen,
    Verder vind ik het nogal moeilijk om een keuze te maken :$
    Maar ik heb net bedacht dat ik twee die ik niet heb gekozen, maar toch wel heel erg leuk vind, de 2 klasgenoten worden. :)

    En eigenlijk ben ik nog opzoek naar 1 of 2 jongens, dus WIE HEEFT INSPIRATIE? xD

    Echt bedankt voor al de inzendingen, en ik heb er zeker wat aan!

    LOVE YOU ALL LOVELY PEOPLE (flower)

    xx Sophie


    Live while we're young <3

    Ik doe m zo als ik op de laptop ben (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik doe wel ff een jongen!


    where would I be, if you didn't believe?

    Oké dankjullie x


    Live while we're young <3

    Rol: Jongen. (Klasgenoot/Vriend)
    Naam: Louis Connery Olivier Baker.
    Bijnaam: Mister Love.
    Uiterlijk+ foto:


    Austin Mahone.
    Karakter: Louis is zo'n jongen die iedere jongen wil zijn en ieder meisje wil hebben. Dit is niet alleen vanwege zijn knappe koppie en geweldig lichaam, maar omdat hij ook bij veel mensen in de smaak valt. Hij is erg spontaan en een ontzettende grappenmaker. Niemand weet hoe hij het doet, maar hij maakt extreem makkelijk vrienden en de wereld heeft eigenlijk altijd aan zijn voeten gelegen.
    Dit is natuurlijk niet zonder nadelen. Louis wordt er namelijk erg arrogant door en vindt het dus vanzelfsprekend dat mensen hem mogen. Als iemand dus niet meteen zijn vriend wil zijn, besluit Louis om diegene maar te haten en als Louis je haat, heb je een probleem. Hij maakt dan je leven een complete hel en doet dit zonder pardon. Het kan hem namelijk vrij weinig schelen of er slecht over hem gepraat kan worden. Liever een slechte reputatie, dan helemaal geen. Toch? is de quote die hij op veel dingen in zijn leven los laat.
    Louis is een hele charmante jongen die weet hoe hij mensen moet inpakken en kan ontzettend goed flirten. Hij staat open voor mensen die vragen hem over flirten en is altijd bereid hen te helpen. Als Louis iets is, is het wel trouw. Als hij een vriendin heeft, zal hij niet vreemd gaan - ookal wordt dit wel altijd van hem verwacht. Ze zien Louis als één of andere player die niets beters te doen heeft, maar dit is dan ook wel een beetje de repuatie die hij zich aangemeten heeft. In het verleden, toen hij ongeveer veertien was, zoende hij met ieder meisje en had iedere week wel een ander vriendinnetje. Dit is nu niet meer, omdat Louis zich daar nu wel te oud en te goed voor voelt.
    Louis is een sociale jongen die makkelijk met mensen praat. Hij heeft vaak veel mensen om zich heen, omdat hij erg gezellig is om bij te zijn en weet altijd hoe hij een feestje op moet starten. Hij doet alsof hij het liefste altijd met vrienden is en gaat feesten, maar hij kan ook erg genieten van rust. Hij kan makkelijk zijn zaterdagavond op de bank doorbrengen met zijn ouders, maar doet dit niet omdat hij bang is dat mensen hem dan stom vinden.
    Louis is vaak erg bang dat mensen hem zien als saai en is daarom zo gesteld op feestjes. Hij zuipt zich nooit helemaal lam, omdat hij dat gewoon echt voorschut vindt. Hij raapt mensen van de grond en brengt hen naar huis, omdat hij sowieso van zijn vriendengroep de oudste is. Hij voelt zich snel verantwoordelijk voor zijn medemens.
    Familie: Louis heeft een normale familie. Hij woont in een simpel rijtjehuis, op de hoek, maar het huis heeft een behoorlijk grote tuin. Voor het huis ligt het veldje waar hij en zijn vrienden altijd voetballen. Zijn vader, Hank Baker , is 49 jaar oud en werkt als designer van auto's. Hij is gelukkig getrouwd met de 39 jarige Maira Baker - Smiths , moeder van Louis. Zij werkt parttime in de bakkerij, 3 straten van hun huis. Zij en Hank schelen 10 jaar in de leeftijd, maar ze geven daar niets om. Louis heeft ook nog 1 zusje. Zij heet Rosy Elisa Julia Baker en is 15 jaar oud. Louis en Rosy kunnen goed met elkaar opschieten, en hebben zelden ruzie. Louis is echt dé beschermer van zijn kleine zusje.
    David Duchovny, Ellis Faas, Meaghan Martin.
    Levensverhaal: Toen Maira, moeder van Louis en Rosy, 20 jaar oud was ontmoette ze de 30 jarige Hank. Een jaar later was ze zwanger van haar eerste kindje, Louis. Dolgelukkig wilde het stel meer. Maar wat het 1ste broertje of zusje van Louis had moeten worden, werd een miskraam. Maira raakte gedeprimeerd en overspannen. Maar 3 jaar na de geboorte van Louis kwam er toch nog een meisje: Rosy. Hank maakte carriere, en ze konden in een groter huis gaan wonen. Louis en Rosy hadden misschien niet de rijkste ouders, maar ze kwamen niets tekort!
    Extra's: Louis heeft een relatie met de 1 jaar jongere Azalea Thermopolis. Ze is van Griekse afkomst. Louis en zij zitten wel in dezelfde klas, (examenjaar), omdat ze een klas overgeslagen heeft.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:10 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Baas van Starbucks
    Naam: Jaymina Chloe Lavigne
    Bijnaam: Jay
    Uiterlijk+ foto:



    Nina Dobrev
    Jay heeft middel lang bruin haar. Ze draagt meestal hakken van 8cm , niet zoo heel lange dus. Ze doet haar haar zo nu en dan in een staartje , maar het liefst gewoon los. Ze haat jurken en is 'fan' van skinny jeans.
    Karakter: Jay is niet echt geliefd bij alle mensen. Ze kraakt bijna iedereen die ze ziet. Jay heeft ook soms woedeaanvallen , het is niet haar schuld dat ze die heeft. Ze heeft het van haar vader geërfd. Maar als je Jay echt kent , dan is ze écht aardig en probeert ze dat ook te doen.
    Familie: Haar beide ouders leven nog. Haar vader doet kantoorwerk en haar moeder werkt niet. Ze heeft een zus , Kayley waar ze veel mee om gaat.
    Ashley Benson
    Levensverhaal: Ze heeft niet echt een levensverhaal. Ze is alleen veel gepest toen ze tussen de 10 en 13 jaar oud was. Dat heeft haar leven veranderd. Ze is nu veel gemener en gedurfd.
    Extra's: Jay is 23 jaar.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Echt dankjulliiee (K)
    Ik moet nog één jongen, maar die bedenk ik desnoods zelf wel...


    Live while we're young <3

    LiamxLouis schreef:
    Echt dankjulliiee (K)
    Ik moet nog één jongen, maar die bedenk ik desnoods zelf wel...


    Wanneer ga je bekend maken wie welke rol heeft? (flower) xx


    I don't want you to die, I want you to suffer.