• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Zeker weten?" Een schuldgevoel overspoelt me. Ik wilde haar geen pijn doen.. maar ze zei zelf zó overtuigd dat het oké was.. ik had haar niet moeten geloven. "Is het echt oké?" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem boos aan. 'Ik doe niet aan aardig zijn, heb ik geleerd van de mannen die hier rondlopen, zeg ik bot. 'Misschien dat het dansen daarstraks gewoon niet ging.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Geloof je het zelf?" Zeg ik ongelovig. "Ik namelijk niet. Aangezien je tijdens je marteling al toegegeven hebt dat je je inhield. Maar dat het zoveel was, dat wist ik niet. Dus bedankt dat ik het gezien heb"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes begon Eleadora haar onderlip te trillen waarna ze erin beet maar haar tranen niet meer tegen kon houden en in huilen uitbarsten. "N-nee" huilde ze terwijl ze haar hoofd meer in zijn hals begroef, niet willen dat hij zag hoe ze aan het huilen was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik begin kwaad te worden. 'Rot gewoon op man,' zeg ik. 'Je hebt er toch niets aan om me te zien dansen. Ga WEG.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Een nieuwe laag schuldgevoel overspoelt me weer. Ik aai zachtjes door haar haar terwijl ik haar tegen mijn schouder aan laat snikken, de tranen weg laat spoelen door het water van de douche. "Waarom zei je niks.." Murmel ik

    Marcell/Man
    "Niet dat ik naar je luister, maar ik kwam alleen maar even kijken. En ik heb nu wel genoeg gezien. Dus doei" Dan loop ik de zaal uit XDXDXD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De tranen stroomden over Eleadora haar wangen terijl ze Julio stevig vasthield, zonder zijn rug aan te raken, maar deed dit doormiddel van het vasthouden van zijn boven armen. "W-weet i-ik n-niet". Even werd het Eleadora iets te veel waardoor ze licht begon te hyperventileren maar nog net de woorden. "S-s-s-s-s-sorry" uit kon brengen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Vlak voordat hij uit de zaal is zeg ik nog verstaanbaar: 'JE LUISTERT WEL.'. De eikel dat hij is. 'EN BLIJF WEG!' ik weet zeker dat hij het gehoord heeft, en het geeft voldoening.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Rustig.." Murmel ik, terwijl ik haar aankijk, maar ze draait haar blik weg. "Kijk me aan"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben er weer ben naar Step Up 4 geweest, zo'n coole film, maar wat heb ik gemist??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora wende haar blik af en keek naar het stromende water van de douch dat samen ging met haar tranen. Zachtjes schudden ze haar hoofd. "N-n-nee..." Eleadora beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze tranen over haar wangen stroomden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [I HAATTEE YOU! DAAR WIL IK OOK HEEN!

    Euhmm... Leslie is gaan dansen en lastig gevallen door Marcel. De man die haar mishandelt heeft. Voor de rest
    Niets behalve tussen GOEEELIJOOWW en Eleadora ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, ik ben lekker naar step up 4 geweest, nanana! Oke, ik pest je, maar het is echt zooo'n coole, goeie film!! Haha! Maar met wie kan Naomi praten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Amor8 komt Marcel nog terug? -wbw- ze daagt hem uit :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ian?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne