• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Poeh schreef:
    | Bam bam. Alex is kinda bored. ^^ |

[Naomi wil wel met Alex praten, ik kom nu wel naar je toe! :)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[.... Zeg gewoon dat hij de zaal zoekt en hem dan vindt ^^ ze zijn wel geluiddicht dus hij kan het niet vinden door het te horen ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

| o.O Ik ben in de war. |

kindness is never a burden.

{Leslie is in de streetdancezaal? Naomi en Ian ook, haha, helemaal niet opgemerkt....}

| Ik laat Alex gewoon naar die zaal gaan. End of story. ^^ |

[Wait whut? XD zij ook?

Leslie heeft het gezegd en gevraagd of er iemand mee ging :3 niemand reageerde dus ging ze alleen xD

Ehmm... Hoe lossen we dat op?]

[Ik laat Naomi ook wel komen, ben verveeld.]

Naomi Micheal

'We doen wel een andere keer oefenen.' zeg ik dan tegen Ian en loop de danszaal uit van weet ik veel welke dans style en loop de streetdance zaal in en zie daar Leslie. 'Hey Les, het gaat weer goed, zo te zien.' zeg ik dan grijnzend tegen haar.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:49 ]

Alexandro Julien Stefano.
    Toen Ales het wachten beu was stond hij op en liep de slaapzaal uit. Hij duwde een random deur open en kwam uit in een zaal. Hij was echt groot. "Waaw," zei Alex fluisterend. Toen pas vielen de andere mensen in de zaal hem op.

[Oké, ik ben er weer en op mijn laptop]

Julio Martinéz
    Eleadora schudt haar hoofd tegen mijn schouder, iets wat ik opvat als een nee. "Je was het met me eens. Niemand is het waard om verkracht te worden, wat hij of zij dan ook gedaan heeft.." Fluister ik, terwijl ik mijn armen langs mijn lichaam laat zakken. Ik laat haar los. Zij heeft haar armen om zichzelf heen geslagen, maar blijft ergens wel toenadering bij mij zoeken. Dus als ik haar die toenadering geef maar verder niks vraag.. Ja, dat moet ik doen. Dus dat doe ik ook. "Als die mannen het zo erg vinden dat je naar ze schreeuwt doen ze maar oordoppen in, of ze proppen een appel in je mond, maar ze hoefden je toch niet te verkráchten?" Murmel ik. "Dat is wel het laagste van het laagste om met iemand te doen. En jij bent verre van zo laag, dus je verdient het niet en het is al helemaal niet je eigen schuld"

Stop acting normal. It gets bored.

Naomi Micheal

Ik hoorde de deur open en dicht gaan en zag Alex staan, mijn gezicht vertrok meteen, ik was de ruzie nog niet vergeten en voelde me kwaad, maar tegelijk ook schuldig. Ik ging maar naar een van de stoelen en ging er op zitten, dansen kon ik nu toch niet goed met mijn rug, ik kan nog wel dansen, maar het voelt niet goed als het niet op mijn best kan en sommige dingen niet eens kan, omdat ik daarmee teveel met mijn rug moet bewegen.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:56 ]

Leslie Day
    Ik wil kwaad worden als ik weer gestoord wordt maar dan zie ik dat het Naomi is. 'O.. Hee Naoom. Ja, het gaat wel weer.' ik glimlach. 'Ik laat me echt niet zomaar tegen houden.' dan komt Alex binnen. 'Jij ook hallo.' ik kijk dan naar Naomi. 'Wil je zien hoe ik op mijn best dans?' en ik lach even. 'Watch me.' en ik begin te dansen op mijn best.

Alex zijn blik viel eerst op Naomi en hij wilde zich verontschuldigen. Hij had geen idee gehad van wat Naomi meegemaakt had. Leslie begroette hem en Alex haar terug. Hij salueerde met zijn twee middelste vingers zoals hij altijd deed. "Wil je zien hoe ik op mijn best dans? Watch me." zei Leslie en begon met dansen. Ze danste echt heel goed.

Eleadora Amora Alonso

Eleadora voelde hoe Julio haar los liet, iets wat ze niet wou,maar ze kon het niet helpen. Ze luisterde naar Julio zijn woorden, misschien had hij ergens wel gelijk...ergens..."M-misschien h-heb j-je w-wel g-gelijk" Langzaam en zachtjes haalde Eleadora haar hoofd van Julio zijn hals, terwijl ze hem aankeek met betraande en waterige ogen. En dat kwam echter niet door het water van de douch.

The expert in anything, was once a beginner.

Naomi Micheal

As Leslie klaar ik geef ik een applaus. 'Je bent echt goed, zoals iedereen hier wel en ik vind nog steeds dat je je daar straks niet moest inhouden, dit is zo goed.' zeg ik dan bewonderd en lach naar haar en probeer nog steeds geen oogcontact te maken met Alex.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:01 ]

Wanneer Leslie stopt met dansen begint Naomi met klappen. "Je bent echt goed, zoals iedereen hier wel en ik vind nog steeds dat je je daar straks niet moest inhouden, dit is zo goed." zei ze. Alex knikte instemmend en klapte mee. "Dat was geweldig," complimenteerde hij Leslie.