• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dankje.' zeg ik dan zacht. 'Maar wat vind jij dat mij zo bjzonder maakt?' vraag ik dan grijnzend en druk een kort kusje op zijn mond en kijk hem dan afwachtend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Je karakter en je uiterlijk. Je weet al dat ik je beelschoon vind, maar je karakter... Ik ken niemand die zo is. Zo dapper en zelfverzekerd, maar ook zo lief,' grinnik ik. Ik geef haar een kus. 'Je bent gewoon bijzonder. Een bijzonder meisje en bijzonder voor mij.' Ik glimlach. 'Want jij bent de enige die ooit op deze manier een plek in mijn hart hebt gekregen.' ik grijns even en voel me een beetje rood worden. 'Jij bent de enige waar ik ooit tegen heb gezegd dat ik van je houd.' Ik streel haar wang. 'En tegen wie ik elk woord van wat ik zeg meen. Niet veel mensen halen dat bij mij, maar jij wel en dat komt omdat je bijzonder bent.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik bloos. 'Dankje, ik voel me vereerd.' zeg ik dan verlegen. 'En laten we zeggen dat voor mij hetzelfde geld.' zeg ik dan nog steeds blozend.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er vanmiddag ergens een keer weer, maar moet naar verjaardag... Byee..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ben er vanmiddag ergens een keer weer, maar moet naar verjaardag... Byee..]


    [DoeiDoei! X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Ah je bloost,' grinnik ik en geef haar een Kusje. 'maar dank je. Ook ik voel me verwerd,' glimlach ik. Ik ga recht op zitten en trek haar weer op mijn schoot. 'Wij gaan dansen.' Ik ga staan en til haar als een prinsesje op. Ik grinnik en loop naar de danszaal. Dan zet ik een iets rustiger nummer op. Ik lach. 'Ballroom,' grinnik ik. Lachend begin ik raar met haar te dansen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'We zijn echt pro ballroom dansers.' zeg ik dan lachend. En pak Ian vast en doe met hem mee. Een paar keer sta ik op zijn tenen. 'Sorry. Ik ben nou eenmaal niet zo handig.' zeg ik dan lachend, maar leg dan mijn hoofd op zijn schouder terwijl we nog steeds door dansen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Au,' grinnik ik en geef haar een kus. Ik grijns en til haar op en draai haar een rondje. Dan zet ik haar weer neer en dans lachend door. Dan laat ik me op de grond vallen en trek haar lachend mee. Ze valt met een klap boven op me, waardoor ik in de lach schiet. Ik sluit mijn ogen en sla lachend mijn armen om haar heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heeeel miss dat ik daar op internet mag, maar kheb zo'n vermoeden van niet..]

    Julio Martinéz
    Het koude gevoel laat zich nu makkelijk wegspoelen door de warme douche en daarom ontspannen mijn spieren ook weer. Ik heb mijn armen heel zacht, heel voorzichtig om Eleadora heen liggen, niet zeker of dit verkeerde gevoelens oproept. Maar ze klemt zich zelf ook aan me vast.. Ik besluit gewoon te antwoorden maar haar de keus te geven zodat ze me altijd los kan laten. "Gelukkig.." Murmel ik "Want ik had het echt niet gedaan als je niet gewild had.. Het spijt me zo dat ik je pijn heb gedaan.." Godzijdank staan we onder de douche, en ziet Eleadora de kleine traan die uit mijn ooghoek ontsnapt niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Dit ligt best lekker, weet je dat.' zeg ik terwijl ik op Ian lig en hem lachend aankijk. 'We kunnen dit maar beter niet meer doen, tenzij iemand het ons leert, dadelijk vallen er nog gewonden.' zeg ik zo serius mogelijk, maar moet mijn lach inhouden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "H-h-het g-geeft n-n-niet." Eleadora probeerden haar ademhaling op pijl te houden, maar het lukten haar niet en haar ademhaling bleef snel. Ze nestelden haar hoofd meer in de hals van Julio en sloeg haar armen sterker rond haar eigen lijf. "H-h-het i-is n-niet j-j-jou schu-uld J-julio" Bracht ze zachtjes maar verstaanbaar uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    'Met er vallen gewonden zul je mij als gewonde bedoelen?' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Maar het is zo gezellig met jouw op deze manier dansen,' grijns ik en geef haar een kus. 'Maar is goed. Dan dansen we wel samen streetdance.' ik lach en kijk haar aan. 'En ik lig niet zo lekker. De grond is hard,' zeg ik op zeurderige toon,
    Maar met een lach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan met een pruillipje. 'Maar ik lig zo lekker.' zeg ik dan en lach. 'Ik kan wel een beetje salsa.' zeg ik dan met een lach. 'Dan zal je misschien niet gewond raken.' zeg ik dan en steek mijn tong uit. 'En we moeten inderdaad nog onze streetdance duo oefenen.' zeg ik dan bedenkelijk.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian's turn. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben op verjaardag OP WIFI]

    Julio Martinéz
    "Het geeft wel" Zeg ik zacht. "Natuurlijk geeft het wel" Nu frons ik langzaam. Ik voel me niet echt schuldig meer.. maar nog steeds biet goed. Ik had gewoon niet moeten luisteren naar Eleadora, niet naar mijn gevoel..


    Stop acting normal. It gets bored.