• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ian?]


    [Oke, jij mag beginnen! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Nog steeds zit ik bij Ian. Ik zie dat hij aan het staren is en zwaai met mijn hand voor zijn ogen, als hij dan nog niet reageert druk ik zacht mijn lippen op de zijne, zo zal ik wel zijn aandacht krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [GVD MIJN MOEDER HEEFT MIJN MOBIEL AFGEPAKT! ALLEEN OMDAT IK ÉÉN KEER OP EEN KNOPJE DRUKTE!!! Nu kan ik strx niet online :( Zit nu heel ff kort en snel op mijn eigen laptop, maar kan zeker niet te lang blijven anders valt het op.. GVD GVD GVD!!!!!!
    @Jaimyhoi: Je weet gelukkig wel hoe je Julio uitspreekt ^v^ Maar waarsch. komt Marcell nie back, hij is slim en wijs (A) Nee, gwn niet, maar kheb geen internet en anders kan je personage niks -,-]

    Julio Martinéz
    "Dan niet" Murmel ik. "Sjjtt" Golven schuldgevoel blijven me overstromen. "Ik wist wel dat die verkrachting teveel voor je was.." Ik had het kunnen weten. Maar ze was zo overtuigend toen ik haar vroeg of we dat wel echt konden doen.. Zou ze.. Zou ze.. Een koud gevoel overspoelt me. "Denk.. Denk je nu dat.. Dat ik je.. Dat ik je verkrácht heb? Omdat ik niet.. Niet naar je luisterde?" Stotter ik. Afschuw overspoelt me in afwachting van haar antwoord en ik voel me met de seconde ellendiger.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [he jammer. Het is leuk om bot te zijn tegen Marcel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloeg haar armen rond haar eigen lijf terwijl ze nogsteeds haar hoofd in Julio zijn hals verborgen had, waarna ze zijn hoofd schudden en hem aankeek met betraande ogen. "N-nee, n-natuurlijk n-niet". Eleadora legde haar hoofd weer terug. "N-natuurlijk n-niet" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik lach tegen haar lippen aan en trek haar boven op mijn schoot. 'Je hebt mijn aandacht hoor,' grinnik ik. Dan kijk ik haar aan. 'Waar ken je die jongen van?' Ik kijk haar vragend aan en geef haar ook zachtjes een kus. Ik glimlach en kijk haar aan .


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Van vroeger, toen ik nog hel klein was. We waren beste vrienden, maar na een tijdje kregen we minder contact en zagen we elkaar niet meer.' zeg ik dan. Maak je maar geen zorgen hoor.' zeg ik lachend en druk nog eens mijn lippen op die van Ian. 'I'm all yours.' fluister ik dan in zijn oor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Mooi.' Ik geef haar ook een kus. 'Waardoor werd het contact minder?' Ik kijk haar vragend aan en streel door haar haren. Ik druk een kus op haar voorhoofd en kijk om me heen,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Toen ik moet wegvluchten, ik heb er alleen van gemaakt dat ik moest verhuizen.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar ik ben blij dat ik hem weer zie, na zo lang, hij is echt verrandert, ik herkende hem eerst niet.' zei ik en kijk naar Alex. 'Maar genoeg over Alex.' zeg ik dan lachend en druk mijn lippen weer op de zijne en duw hem op bed zodat hij ligt en ik erbovenop.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 10:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Duidelijk genoeg over Alex. Wat ben je van plan?' Ik kijk haar lachend, speels en uitdagend aan. Ik lach en sla mijn armen steviger om haar middel en geef haar ook een kus. 'Wauw wat moeten andere nu wel niet denken,' grinnik ik. Ik grijns. 'niet dat het me veel kan schelen, maar toch...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Fijn, dan denken we er precies hetzelfde over.'zeg ik dan lachend en druk mijn lippen weer op de zijne en leg dan mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga, tot morgen. X.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Dat is altijd goed,' glimlach ik. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar kruin. Ik staar naar het plafond en concentreer me op mijn ademhaling. 'Naomi?' ik kijk haar aan. 'Weet hij ook van je vader en alles?' Ik streel met mijn hand door haar haren en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Hij weet het een beetje, hij weet dat mijn vader dingen deed die niet goed waren en hij steunde me dan als ik het moeilijk had, maar precies, nee.' zeg ik dan zuchtend. 'Ik was bang dat als hij het precies wist hij geen vrienden meer met me wilde zijn, of bang voor me vader werd, zoals velen, ik wilde hem gewoon niet kwijtraken.' zeg ik dan zuchten en kijk Ian weer aan.

    [Ik heb de reden verrandert, waarom ze elkaar niet meer zagen.... :))


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik ten teken dat ik het begrijp. 'Maar mij Heb je het wel verteld en daar ben ik blij mee.' ik geef haar een kus en kij haar aan. Dit meisje was speciaal en ze had voor Mij gekozen. Ik glimlach en druk haar tegen me aan. 'je bent bijzonder Naomi.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne