• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach en grijns dan. 'Dat is geen goed idee inderdaad.' Ik ga naast haar zitten en glimlach. 'Als je het me wilt leren zou ik dat geweldig vinden' zeg ik en kijk haar aan. Ik zou het geweldig vinden om dit te leren en dan kon mee vechten als het nodig is.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik grinnik. 'Als je het wilt kunnen moet je nog wel even doorgaan,' grinnik ik. Ik sluit mijn ogen en voel een koel briesje met mijn haar spelen. 'Dus ga maar weer aan de slag,' grijns ik en kijk hem even aan. 'En Lance helpt iedereen altijd met vechttrainingen. Dus je zou ook naar hem kunnen gaan.' Ik glimlach even en kijk weer voor me uit 'Als je stopt, mag ik dan mijn boog terug?' ik lach even en kIjk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoi. Wat heb ik gemist en wie waar kan ik met Julia en Bo heen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Hoi. Wat heb ik gemist en wie waar kan ik met Julia en Bo heen?]


    [Ik heb het ook gemist en ik heb een Alison en een Sam]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik heb het ook gemist en ik heb een Alison en een Sam]


    {Cris wil wel met Alison praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yaaaayyy! ^^

    Ehmm... Ik heb geen idee waar Alison is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Yaaaayyy! ^^

    Ehmm... Ik heb geen idee waar Alison is :Y)]


    {Ik heb geen idee waar Cris is XD Waarschijnlijk aan het trainen.. Als de training nog niet afgelopen is..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Bo loopt toch met William en Aowynn mee naar het dorp? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    {Ik moet eten.. Ben zometeen terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik geloof dat de training is afgelopen. Alison heeft meegetraind, ze wil ridder worden ^^ en dat terwijl ze jonkvrouwe is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bayle schreef:
    [ Bo loopt toch met William en Aowynn mee naar het dorp? ]


    [Dat kan, ik wist nog niet hoe ver jullie waren. Maar kan je dan je laatste reactie quoten zodat ik daarop kan reageren.

    @Jaimy: Je mag Sam wel naar Julia sturen? Die is nu net klaar met het trainen met Lance]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ Tuurlijk, dit was mijn laatste post.. }


    Aowynn Rune Savan

    ‘Wie weet,’ glimlach ik en knikt licht als hij zegt dat hij me er inderdaad niet naar had moeten vragen. Stilletjes kijk ik toe hoe hij Pebbe roept. Zoals altijd komt het vrolijke dier op ons afgerend, al helemaal met de stok die voor zijn neus gezwaaid wordt. Het werd weer eens tijd om met hem naar het open veld te gaan zodat hij kon gaan jagen op konijnen of fazanten. Terwijl William de stok weggooide wierp ik een schuine blik op Bo. ‘Ik ben ook blij langs gelopen te zijn,’ reageer ik dan met een welgemeende glimlach naar William. ‘Al kwam ik er stiekem al vaker langs,’ voegde ik er zacht aan toe en grinnikte even toen Pebbe weer terug kwam. Ik zou er maar niet bij vertellen dat ik de stallen ookal eens van binnen had bekeken. Mijn nieuwsgierigheid liep nog een keer verkeerd, al wist ik me met een vlotte babbel overal redelijk goed uit te spreken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oh, sorry, moet nu eten. Reageer daarna, oké?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [What happened en waar kan ik heen?]


    help

    TheseWords schreef:
    [Oh, sorry, moet nu eten. Reageer daarna, oké?


    [Is goed!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'