• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik train op verschillende plekken. En ik ga nooit weg zonder deze spullen,' glimlach ik en kijk hem aan. 'Ik ben niks van plan, maar je weet nooit,' vervolg ik. Ik kijk om me heen. 'Ik loop wel vaak rond hier ja, maar niet specifiek op deze plek...' Ik kijk hem even kort aan en grinnik dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Mijn gezicht vertrok lichtjes toen hij zei dat na te moeten vragen. Was het mijn geluk even dat hij me nu pas voor het eerst zag staan. ‘Maak je wel vaker uitstapjes naar ons trainingsterrein? Of was je gewoon toevallig langsgelopen zonder dat je wist dat we hier trainen?’ vroeg hij me vervolgens. Net de vraag waar ik niet op zat te wachten. ‘Ik maak vaak een omweg en loop hier dan weleens vaker naar toe,’ gaf ik toe en keek hem schuin aan. ‘Het is alleen even om te kijken en voor de hond een extra wandeling,’ voegde ik er snel aan toe en wierp een vlugge blik op Pebbe, die zich langs me op de grond had laten zakken. Feitelijk gezien vond ik het gewoon boeiend om te zien hoe de ridders trainde, wist ik veel dat dat waarschijnlijk niet eens mocht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik glimlach en loop naar ze toe. 'Hoi,' zeg ik even. Ik kijk Bo aan en dan naar het meisje. 'William,' zeg ik vriendelijk en kijk haar even aan. Kwam ze van het dorp? Ik glimlach nog even naar haar en kijk dan weer naar Bo. 'Waar hadden jullie het over?' Ik kijk ze even vragend aan en wacht geduldig op antwoord. Ik was wel even klaar met oefeningen uitvoeren. Ik had hard gewerkt, dus ik vond dat ik dat ergens ook wel verdiende.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Dit meisje hier...' begon ik, waarna ik me realiseerde dat ik niet wist hoe ze heette. 'Wiens naam ik nog niet weet, vroeg net of het toegestaan is om hier te komen kijken' legde ik uit aan William, waarna ik me op het meisje richtte. 'Zolang je belooft niet naar het bos te gaan en de mensen daar over onze strategiën te vertellen, mag je zo vaak langs komen als je wilt' antwoordde ik glimlachend. Mensen kenden mij altijd als heer Cruz de gemene, maar bij meisjes viel ik eerlijk gezegt wel mee. Iets wat waarschijnlijk kwam omdat het gewoon leuk was om te zien hoe ze reageerden als je met ze begon te flirten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik glimlach. 'Volgens mij is het niet helemaal de bedoeling, maar...' Ik kijk haar even aan en bestudeer haar. 'Volgens mij kan jij geen kwaad,' glimlach ik. 'En als we je naam nog niet weten, mogen we die dan weten?' Ik kijk haar aan met een glimlach en ga even met mijn hand door mijn haar. Dit pak werd wel irritant als je niet vocht. Ik kijk haar nog even aan en dan naar haar hond. Ik grijns en buk om die hond even te aaien. Ja, ik hield wel van dieren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Ik glimlach ter begroeting naar de jongen die naar ons toe komt gelopen nadat Heer Cruz hem wenkte. ‘Ik zeg niks,’ reageerde ik en schudde licht mijn hoofd. ‘Ik weet niet eens wat die strategieën allemaal zijn, dus al zou ik het willen dan nog kan ik er niet veel over vertellen. En bij het bos blijf ik met alle plezier vandaan.’
    Het idee alleen al deed me rillen, de verhalen die mijn vader me vertelde over het bos deden mijn gedachten geen goed. ‘Mijn naam is Aowynn,’ zei ik daarna en glimlachte even toen ik zag dat de jongen bukte om Pebbe te aaien. Het deed me goed te weten dat het geen probleem was als ik hier kwam.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:03 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik kijk op en laat de hond met rust. ik klop mijn hand even af en kijk haar dan aan. 'Aangenaam om kennis te maken,' glimlach ik en kijk haar aan. 'Het bos is inderdaad niet de fijnste plek,' glimlach ik. Ik kijk weer naar de hond en zucht. Maar het zou best kunnen dat mijn zusje daar ergens zit, dacht ik in mezelf. Al wilde ik dat liever niet geloven. Ik kijk haar weer aan. 'Aowynn... Apparte maar mooie naam,' glimlach ik. 'En hoe heet de hond?' Ik lach even en werp weer een blik op de viervoetter die er erg lief en trouw uit zag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Oké' antwoordde ik glimlachend, dan kon ze ook geen gevaar lopen. 'Nou, Aoqynn, ik ben Bo en dit hier is William, prettig kennis met je te maken' antwoordde ik glimlachend nadat ze zich voor had gesteld. Dit meisje zag er wel leuk uit, en aangezien ze blijkbaar zonder dat het echt mocht hier kwam, zou ze er waarschijnlijk ook geen bezwaar tegen hebben naar andere plekken te gaan waar ze eigenlijk geen toestemming had. Dat zou nog wel eens interessant kunnen worden...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    ‘Van hetzelfde,’ glimlachte ik terug en schudde vervolgens resoluut met mijn hoofd toen hij sprak over het bos. ‘Aowynn.. Aparte maar mooie naam,’ glimlachte de jongen waarop ik kort knikte. Waar mijn ouders hem vandaag hadden wist ik ook niet, en ik kreeg dan ook vaak te horen dat het een aparte naam was. ‘Zijn naam is Pebbe,’ reageerde ik, toen hij vroeg naar de naam van mijn hond en keek weer even naar Pebbe, die wederom vrolijk begon te kwispelen en zijn snuit tegen mijn hand drukte toen ik hem een zachte aai gaf. ‘Nou Aowynn, ik ben Bo en dit hier is William,’ reageerde Heer Cruz met een glimlach, een die ik hetzelfde terug beantwoorde toen ik naar hem opkeek. ‘Moeten jullie niet trainen?’ vroeg ik en keek even naar het veld voor ik mijn blik weer over beide heren heen liet gaan. Het gehele stuk van aanspreken met “u” tegen hogere was compleet verdwenen, ik was net opgevoed maar overdreven netjes doen lag niet in mijn karakter en als Heer Cruz, of beter gezegd Bo, dat erg vond sprak hij me daar vast wel op aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Ik heb de hele tijd al lopen trainen.' Ik kijk even aarzelend naar Bo. 'Ik heb er niet zoveel zin meer in vandaag,' mompel ik en kijk strak voor me uit en richt me dan maar op Auwynn. Ik glimlach naar haar en kijk haar aan. 'Je komt dus uit het dorp? Wat doe je daar, winkeltje of iets?' Ik kijk haar vragend aan met een glimlach. Ik ga recht op staan en recht mijn rug even. Ik rek me uit en slaak een diepe zucht. Ik kijk naar Bo en dan naar Alison die door traint. Ik zucht en glimlach dan weer. Die training was best zwaar...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Toen ze vroeg of we niet moesten trainen schudde ik mijn hoofd. 'Nee, vandaag is eigenlijk een rustdag' antwoordde ik 'Maar om in conditie te blijven hebben we wel even getraint, maar de rest van de dag nemen we vrij, anders wordt het te veel. Trouwens, over vrij zijn gesproken... zou jij het leuk vonden om ons een keer, in je vrije tijd, jou dorp te laten zien?' stelde ik voor. Ik woonde nu eigenlijk wel in dit land, maar op een andere plek dan op het kasteel kwam ik eigenlijk niet. Dit was een uitstekende manier om dat wél een keer te doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi, waarom reageer jij altijd zo snel?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Geen idee... Haha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    Ik grinnik even omdat hij het haar dorp noemde, terwijl het toch echt die van zijn vader was. Ik knik instemmend. Zelf was ik er ook een tijd niet meer geweest, terwijl ik er was opgegroeid. Totdat ik hier begon dan, maar toch. Ik zucht en glimlach. 'Dat zou voor mij dan weer voor het eerst sinds lange tijd zijn,' zucht ik en glimlach dan even. Ik kijk haar aan. 'Maar lijkt me leuk,' grijns ik dan even. Dan kijk ik om naar de training. 'Ik wil echt van dit pak af nu,' mompel ik en kijk Bo aan. Ook al zag ik hem als vriend, toch vroeg ik hem altijd om toestemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Nieuwsgierig kijk ik even naar de korte aarzelende blik die William naar Bo werpt. En luisterde stilletjes naar beide reacties. Het feit dat ik nu met Bo en William stond te praten was het dichtstbij dat ik ooit bij hun geweest was. Dan niet gesproken over de jonkvrouwen die mijn winkel zo af en toe bezochten. ‘Ik heb een winkel in het dorp,’ reageerde ik op William en richtte me direct op Bo, die vroeg of ik hun het dorp wilde laten zien. ‘Met alle plezier,’ glimlachte ik en keek hem toen even schuin aan. ‘Maar wil je daar nu mee zeggen dat je nog nooit ín het dorp bent geweest?’
    Het klonk een beetje vol ongeloof, maar ik kon me bijna niet voorstellen dat de zoon van de koning nooit verder dan zijn eigen terrein en dus het kasteel was geweest.


    [ Ik wacht eerst jullie beide reacties af, anders gaat het me te snel :'D ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'