• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns even als ik het zelf mag proberen. 'Je kunt rustig bij me blijven hoor, ik zou niet durven een mooi meisje of een beestje te raken.' Ik knipoog even en herhaal wat Lauren me net had geleerd. 'Help je me een eigen boog te maken?' vraag ik met een glimlach. Ik richt me op het doel in de boom, sluit mijn buitenste oog, trek de pijl naar achter en laat hem los. 'Oke niet in het doel, maar wel in de boom' zeg ik trots en haal de pijl voor Lauren weer uit de boom.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Ja het is je geraden dat je meisjes en beesten niet durft te raden,' grinnik ik. 'Oefen nog maar even door als je wilt.' Ik pak mijn messen en loop naar een andere boom. 'Tuurlijk help ik je,' zeg ik met een glimlach. Ik pak een mes en focus me op de boom. Ik werp hem recht op de boom en glimlach. Ik zie hoe hij er recht in blijft staan. Ik kijk naar Nathan. 'Oefen nog maar even door.' ik lach en pak het mes uit de boom.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik lach even naar haar. 'Oefenen nog maar even door' zegt ze en begint zelf met een mes te oefenen. Ik glimlach en herhaal weer wat Lauren me zo juist had geleerd. Ik laat de pijl los. Helaas niet genoeg snelheid waardoor hij net voor de boom in het gras steekt. 'Nou' zeg ik zielig en loop naar de boom om de pijl weer te pakken.


    ~

    {D: Wat heb ik allemaal gemist? En waar kunnen Cris en Nathaniël heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [het enige dat ik weet is dat Aowynn, Bo en William onderweg naar het dorp zijn, de rest weet ik niet. Ik wacht iig met posten tot TheseWords terug is..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (wat heb ik gemist? en kan bradley ergens inspringen?(flower))


    someone out there feels better because you exist

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk lachend naar de pijl die de boom niet eens haalt. 'Ja ik denk inderdaad dat je niet gevaarlijk bent. Dat was behoorlijk mieterig,' grinnik ik. Ik pak mijn mes weer uit de boom en lach. 'Ga nou niet zielig doen nathan.' Ik lach en leun tegen de muur aan. 'Je kan boogschieten niet in een keer. Je moet door oefenen.' ik laat me tegen de boom aan vallen op de grond. 'Het komt nog wel, maar nu kunnen we je beter niet opstellen als we moeten vechten,' grinnik ik en kijk hem grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Wie wil er met Nathaniël of Cris praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wie wil er met Nathaniël of Cris praten?}

    [Vanessa kan wel met Nathaniël praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    (...)
    [Vanessa kan wel met Nathaniël praten?]


    {Waar is ze?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waar is ze?}

    [In het bos ergens]


    That is a perfect copy of reality.

    Nathaniël McGreggor

    Verveeld liep ik een beetje doeloos rond tot ik Vanessa opmerk, waarschijnlijk had ze ook niet heel veel te doen anders was ze hier waarschijnlijk niet te vinden. 'Hoi' Zei ik tegen haar op hetzelf moment dat er een vogel uit de boom een eindje verderop vloog, vast geschrokken van mijn stem.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Julia en Lance staan er ook bij, maar TheseWords is off. ]

    Vanessa Jessica Mattews
    'Hoi Nathaniël' zeg ik als ik Nathaniël zie. 'Goed geslapen?' vraag ik dan. Dan hoor ik wat geritsel in de bomen. 'Een vogel zeker' denk ik. 'Ga je ook trainen?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Cybele --> Bayle ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathaniël

    'Gaatwel' Andwoord ik schouderophalend, ik had niet echt meer lekker geslapen zins ik hier kwam dus ik was het gewend. 'Waarschijnlijk wel, jij dan?' Vraag ik haar vervolgens doelend op de training.


    Don't be like the rest of them, darling