• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ze wonen zeg maar in een grot, onder een waterval]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [HAHAHAHA, HOLBEWONERS XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    William Riley Smith

    'Ja heer Cruz (als ik hem zo aanmoet spreken).' Ik glimlach even vriendelijk. 'Hoe meer trainen, hoe beter. Is het niet?' Ik glimlach even en ga weer door. 'Hoe gaat het met uw vader, onze koning?' Ik kijk hem even aan. Ook al woonde ik in het kasteel, de koning spreken deed ik nooit. Terwijl ik best vaak met Bo sprak, maar dat was dan ook logisch, aangezien hij, net als mij, ridder was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Jason Averes || Kasteel
    Ik was zo als altijd op gestaan met de zon en hield me al enige tijd schuil in mijn verblijfplaats. Het was weer tijd om te trainen en ik had er echt zin in.
    rustig liep ik naar het terrein toe waar ik zag dat Bo en William er al waren.


    someone out there feels better because you exist

    [Bo ziet de ridders gewoon als vrienden, dus ze hoeven hem geen heer te noemen nee]

    Bo Cruz / Kasteel
    Even keek ik hem verbaasd aan, sinds wanneer noemde hij mij heer Cruz? Maar toen begon ik te lachen. 'Met mijn vader gaat het goed, heer Smith' antwoordde ik zo serieus mogelijk. 'En met u? Het ziet eruit alsof het helemaal niet zo goed gaat met u eigelijk...' Als het goed met hem ging, zou hij me gewoon Bo noemen, toch?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:44 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith || Verboden bos

    Ik glimlach naar de mensen die wakker worden. 'Goedemorgen,' glimlach ik. Ik ga recht op staan en strek mijn rug. Ik hoor het kletteren van de waterval op het water en glimlach. Een mooi geluid als het aan mij ligt. Ik loop naar onze 'douche' en douche me snel. In mijn kleding loop ik weer terug naar de andere en neem weer plaats op mijn plek. Ik wacht tot me iets opgedragen wordt en pak mijn mes en pijl en boog die altijd naast me bed liggen en die ik altijd bij me heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Landon Arthur van Gwendor
    Lance wordt gapend wakker en gaat rechtop zitten om zich uit te rekken. Lance doet snel zijn kleren aan en gespt zijn zwaard over zijn bovenlichaam, achter zijn rug. Daarna gaat hij naar buiten en houdt hij zijn handen als een kommetje onder de waterval, om water op te vangen. Hij smijt het water in zijn gezicht en gaapt nog eens vermoeid.


    help

    Julia Bellamy / Verboden bos
    'Goedemorgen' antwoordde ik glimlachend toen ik merkte dat Lauren wakker was geworden, waarna ik nog een appel van de boom plukte en deze naar haar toe gooide. 'Eet smakelijk' zei ik glimlachend, waarna ik keek of er nog meer mensen wakker geworden waren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik grinnik. 'Grapje man.' Ik lach en stop met trainen. Dan kijk ik hem aan. 'Gaat wel goed hoor.' Ik kijk hem even aan en grijns. Ik was eigenlijk niet zeker of hij van mijn verdwenen zusje afwist. Ik vertelde Bo veel, maar over mijn zusje zei ik nooit iets. Het was een vraag of hij wist dat ik een zusje heb. Zover ik weet niet, maar ik zou het niet weten. Laat staan dat hij weet dat ik haar mis. Vannacht weer... Sommige dagen denk ik echt te veel aan haar, maar ik kan het niet helpen. 'En hoe gaat het met jouw?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Bella Smith || Verboden Bos

    Ik glimlach. 'Dank je.' Ik neem een hap van de appel en laat die heerlijk smaken. Als mijn mond leeg is kijk ik haar aan. 'Kan ik iets doen? Zo nee, is het dan goed als ik even oefen met pijl en boog schieten?' Ik houd even mijn koker omhoog en glimlach. Ik ga staan en kijk om me heen naar de andere. Dan kijk ik Julia weer aan. 'Goed geslapen?' Ik glimlach even naar haar en doe mijn haar in een hoge staart.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clarisse Amelia Arthilde
    Na de dagelijkse formaliteiten tegenover de koning en zo, beginnen ze eindelijk te eten.
    Als Amelie geëxcuseerd wordt van tafel te gaan, loopt ze regelrecht naar het plein om de training bij te wonen. Dat doet ze vaak. En ze vindt het interessant, ook al werpt haar vader zo vaak tegen dat zoiets niets voor meisjes is. Zeker niet als die van haar stand zijn. Het was ondenkbaar voor haar ouders dat ze ooit maar een wapen zou vastnemen. Iets wat ze eigenlijk elke dag haast doet.


    help

    Alison Love || Jonkvrouwe
    Ik eet mijn eten op, met een rechte rug en al mijn tafel manieren. Om mijn ouders goed te stemmen. Ze kijken tevreden naar me. Ik heb makkelijke kleding aan, hoewel die nog steeds niet makkelijk is. Als ik klaar ben zeg ik: 'Excuseer mij, vader, moeder, ik heb nog dingen te doen.' en ik ga van tafel af. Ik loop vlug naar buiten. En ik ga op een afstand kijken naar de training van de ridders, dat wil ik graag, ridder zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bo Cruz
    'Ja, gaat wel goed man' antwoordde ik glimlachend, waarna ik naar Bradley keek die onze kant op kwam lopen. 'Goedemorgen!' zei ik grijnzend. Even dacht ik eraan om te wachten tot Cristiaan er was, maar toen merkte ik dat ik daar geen zin in had. 'Ik moet jullie, voor we echt gaan trainen, iets vertellen' zei ik terwijl de grijns op mijn gezicht een stuk groter werd. 'Kennen jullie Alison Love, die jonkvrouwe zonder dienaar? Ik heb gehoord dat die ridder wil worden. Wat denken jullie, moeten we haar maar eens een kans gaan geven om zich bij ons te voegen?' Mij leek het wel grappig om te zien waar dat kind toe in staat was en wat ze allemaal aan kon...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Vanessa Jessica Mattews
    Ik wordt langzaam wakker en ik rek me uit. Ik kijk even rond en zie dat er al meerdere wakker zijn. Ik ben die nacht ervoor met gewone kleren aan in slaap gevallen, dus heb ik mijn gewone kleren nog aan. Ik hoor vogels fluiten. Ik loop de grot uit, en ruik vrijwel meteen de geur van het bos. Iets verderop zie ik Julia en Lauren, ik loop op hun af en zeg 'Goodmorning'


    That is a perfect copy of reality.

    Julia Bellamy
    'Ja hoor' antwoordde ik glimlachend toen Lauren me vroeg of ik goed geslapen had, waarna ik even needacht. 'Nee, ga maar lekker oefenen' zei ik uiteindelijk 'Als we je hulp ergens bij nodig heb, roepen we je wel weer oké?' Voor nu wist ik toch niet echt iets wat er moest gaan gebeuren.


    Keep your head up, keep your heart strong