• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nee, want als je daarheen gaat loop je zowiezo het risico om gezien te worden. Daarom wou Julia eigenlijk ook alleen maar mensen in de groep opnemen die echt een goede reden hadden om hierheen te komen en dus niet zomaar als vriendjes naar het kasteel toe gaan. Wel kan je doen dat Amelie naar het bos toe komt omdat hier ergens ook de schuilplaats van de heksen en tovernaars is]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Wat is er?", vraagt Lance aan Julia. "Het is toch niet omdat ik eventjes met iemand anders sta te praten dat je nu boos op me bent, hé?", zegt Lance verongelijkt. "Nu, sorry dat ik je genegeerd heb, maar ik mag toch ook wel tegen andere mensen praten?", mompelt hij, terwijl hij samen met Juul richting een open plek loopt.


    help

    [Oké, maar je ontmoet dan ook nooit de mensen van het paleis ofzo? Tenzij de ridders naar buiten gaan. toch?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alison Love || Jonkvrouwe
    Het begint al geweldig. Waarschijnlijk proberen ze hun lach in te houden. Ik trek wat kleren uit, nu kan ik me gemakkelijk bewegen. 'Zo wel goed?' zeg ik een beetje uitdagen tegen William. Ik zal ze nog eens wat laten zien. Ik pak een zwaard, en laat hem even glijden door mijn hand. Ken je wapen. Dan ga ik beginnen met oefenen, ik moet heel even inkomen, maar daarna lukt het al redelijk. Eens zien wat ze van dit meisje vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Clarisse Amelia Arthilde
    Amelie kijkt geamuseerd toe hoe Alison begint met trainen. Ze zou haar best wel tegen een van de jongens willen zien vechten.
    Amelie gaat stilzwijgend naast een van de andere vrouwen zitten die het trainen gadeslaan. Ze heeft niet echt zin om een gesprek te beginnen of zo.


    help

    William Riley Smith

    Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ja hoor, als jij het goed vindt. Ik stel voor dat je voortaan gewoon de kleren die wij aanhebben ook aandoet,' mompel ik en richt me op mijn eigen oefening. ik kijk Bo weer aan met zo'n blik 'dit meen je toch niet?' en grijns dan even. Ik werp even een blik op haar. Nou, ze is in ieder geval geen mietje. Stap 1. Ik focus me weer op de oefeningen en ga stug verder. Ik bijt op mijn lip en laat alle concentrate naar het zwaard en de zogenaamde tegenstander gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Bellamy / verboden bos
    Even keek ik hem verontwaardig aan. 'Ik heb ook niet gezegt dat je niet met haar mag praten, Landon!' zei ik, hem expres bij zijn echte naam noemend. 'Maar waarom doe je dan in hemelsnaam alsof ik er niet bij sta?' Ik wist niet waarom ik zo reageerde, maar ik dacht dat het vooral kwam door het feit dat hij de enige hier was die wist wie ik écht was en de enige die ik écht dacht en hoopte te vertrouwen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz
    'Oké, laten we echt beginnen met de oefeningen' zei ik. Eigenlijk waren we allang begonnen, maar dat wist die meid natuurlijk niet. 'William, waarom laat jij haar niet eens zien hoe goed je kan vechten? Alison, neem je positie aan' Hij zou met gemak van haar winnen en dit was eerlijk gezegt wel even grappig om te zien.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik stop met mijn oefening en kijk Bo vol ongeloof aan. 'Waarom ik? Man waar slaat dit nou weer op?' Ik zucht en ga recht op staan. 'Maar goed dan.' Ik kijk hem vuil aan en het kon me even niet schelen dat hij de zoon was. 'Maar ze heeft helemaal geen bescherming of iets.' Ik bijt op mijn lip en kijk Alison aan. Moest ik tegen een jonkvrouwe vechten? Ieder meisje ging me haten! Ik zucht en neem mijn positie in. Ik zal haar is laten zien hoe goed je moet zijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Oké, maar je ontmoet dan ook nooit de mensen van het paleis ofzo? Tenzij de ridders naar buiten gaan. toch?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alison Love
    Bo zegt dat William en ik tegen elkaar moeten strijden. En een glimlach verschijnt op mijn gezicht. William merkt juist op dat ik geen bescherming heb. Beiden gaan we in positie staan. Ik glimlach naar William en zeg: 'Ach ja, het moet maar hè?' en ik kijk hem even aan. Ik zal hem eens wat laten zien. Ik heb vaak genoeg gekeken, sus ik weet hoe William aanvalt en zich verdedigt. Ik weet een zwakke plek en hoe ik me tegen hem kan verweren. Dus kom maar op denk ik grijnzend. 'Ik ga mijn best doen,' zeg ik. En knik naar hem. Ik sta in goede positie en wacht af tot hij wat gaat doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Abo, kan iemand me een samenvatting geven?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TheseWords schreef:
    Julia Bellamy / verboden bos
    Even keek ik hem verontwaardig aan. 'Ik heb ook niet gezegt dat je niet met haar mag praten, Landon!' zei ik, hem expres bij zijn echte naam noemend. 'Maar waarom doe je dan in hemelsnaam alsof ik er niet bij sta?' Ik wist niet waarom ik zo reageerde, maar ik dacht dat het vooral kwam door het feit dat hij de enige hier was die wist wie ik écht was en de enige die ik écht dacht en hoopte te vertrouwen.


    Landon Arthur van Gwendor
    "Wow, wow, even rustig ja. Ik deed helemaal niet alsof je er niet bij stond!", zegt Lance met een vijandige ondertoon in zijn stem. "Ik heb maar één stem. En die kan ik niet in twee splitsen omdat iemand zo nodig mijn aandacht wilt", bitst hij kwaad tegen Julia. "Hou er nu gewoon over op, oké? Als je zo nodig mijn aandacht wilt, vrààg het dan gewoon in plaats van er als een standbeeld gewoon bij te staan."


    [Ha ruzie. Wat een drama. :Y)]


    help

    Nathan Jack Dalfson

    Ik loop de grot uit en kijk naar het prachtige weer. We wonen in een grot maar het was goed zo. 'Nathan waar ben je?' Hoor ik mijn zusje roepen. 'Hier Eleora' roep ik terug en wacht buiten op haar. Ik pak haar hand en neem haar mee naar de plek waar allemaal fruit was. 'Wat wil je kleintje?' Vraag ik lachend. Ik pluk wat bessen en eet die op. Dan pluk ik wat aardbeitjes voor Eleora omdat ze die aanwijst.


    ~

    Cybele schreef:
    [Abo, kan iemand me een samenvatting geven?]


    [Alison gaat ridder worden en Lance en Juul hebben ruzie. :Y)]


    help