• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Clarisse Amelia Arthilde
    Zonder eigenlijk echt op te letten, vangt Amelie een stukje van het gesprek op. Alison wilt dus ridder worden. Wel veel succes daarmee, denkt Amelie. Ze vraagt zich af wat mensen van haar zouden zeggen en vinden als uitkwam dat bijna in de gracht was gesprongen van zo'n tien meter hoogte om uit het paleis te ontsnappen. En dat ze een dolk had gestolen. En dat ze een paard had gestolen om te ontsnappen... Er waren maar weinig mensen die dat wisten, eigenlijk. Haar ouders wilden niet dat ze zou trouwen met een of andere boerenjongen.


    help

    William Riley Smith

    Ik ga erbij staan en lach even. 'Waarom niet? Of we hebben iets om te lachen of we hebben iets om mee te werken.' Ik grinnik en kijk ze aan. Dan kijk ik om me heen. 'Ik vind dat we haar een kans moeten geven, al vraag ik me af of ze er iets van bakt...' Ik kijk Bo weer aan en dan naar Bradley. Dan kijk ik weer om me heen en grijns even. 'Is dat haar niet?' Ik maak even een gebaar naar de Jonkvrouwe Alison Love. 'Hoe wil je dat aanpakken Bo? En wat vind je vader ervan?' Ik kijk hem even aan en glimlach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Jason Averes
    "Goedemorgen." begroette ik Bo en William terwijl ik bij hun kwam staan. Bo vertelde met een grijns over een jonkvrouw die ridder wou worden. Ik zag het eerlijk niet voor me een vrouwelijke ridder. Meende Bo dat nou serieus? Ik dacht van niet aangezien zijn grijns op zijn gezicht redelijk groot was maarja ik was nog niet zo lang ridder en ik kende Bo nog niet echt goed dus ik had geen idee wat hij dacht wel wist ik dat ik veel respect voor hem had, niet alleen omdat hij de zoon van de koning is maar vooral omdat hij een uitstekende ridder is en goed kan vechten.


    someone out there feels better because you exist

    Landon Arthur van Gwendor
    Lance gaat bij Julia, Lauren en Vaness gaan staan om ze goedemorgen te wensen.
    "Goedemorgen, Vrouwe Julia, Vanessa en Lauren. Nog goed geslapen of ligt die rotsgrond nog steeds niet gewend?", vraagt Lance, met een zweem van een glimlach. Hij kijkt de drie meisjes wachtend op een antwoord aan.


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik knik en glimlach naar haar. 'Is goed. Jullie weten waar ik train,' glimlach ik. Dan kijk ik naar Lance. 'Ach, het wend,' grinnik ik naar hem. 'Nou, dan ga ik maar. Ben zo terug.' Dan loop ik onze verblijfplaats aan en begin te rennen. De pijl en boog hangt over mijn schouder en knalt tegen mijn knieholtes af en toe. Mijn koker heb ik vast gemaakt aan een soort riem en ook mijn messen heb ik daaraan opgeborgen. Ik spring met gemak over boomstammen heen en ren door het bos. Ik ken de weg uit mijn hoofd. Niet te ver van onze verblijfplaats stop ik en haal de boog van mijn rug. Dan kijk ik naar de boom die ik als doelwit heb en pak mijn koker met pijlen. Mijn trainingen beginnen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    'Ik heb geen idee wat mijn vader ervan vind' antwoordde ik 'Ik denk niet dat hij het ermee eens is als we haar mee laten doen, maar zolang hij er niet achter komt kan het geen kwaad.' Als hij vraagt of een meisje dat een einde verderop staat haar niet is kijk ik die kant op, waardoor er een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'Inderdaad' antwoordde ik 'Ik ben zo terug. Ik ga haar even halen, kunnen we lachen' zei ik, waarna ik op Alison Love afliep. 'Hallo' zei ik zo net mogelijk. 'Ik hoorde dat u een ridder wou worden, is het niet?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alison Love || Jonkvrouwe
    Ik kijk toe, ineens komen ze bij elkaar. En ik ben benieuwd. Waarom? Dan zie ik dat een van ze, ik geloof dat het William is, een gebaar in mijn richting maken. Ik vraag me af of het over mij gaat, of iets in mijn omgeving. Ze zullen het nieuws wel hebben gehoord dat ik ridder wil worden. En ze zullen het wel een lachertje vinden. Een jonkvrouwe als ridder. Ik heb al een keer eerder een riddertraining gevolgd, alleen daar weet niemand vanaf, behalve degene die de training had gegeven. Ze zullen wel denken dat ik een hulpeloos meisje met een zwaard in mijn handen sta tr zwaaien als ik het zou proberen. Dan zie ik ineens Bo naar me toe lopen. Hij zegt mij gedag en meer. 'Hallo heer Cruz,' zeg ik beleefd. 'Dat heeft u goed gehoord.'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa Jessica Mattews
    'Goedemorgen Lance' zeg ik als Lance erbij komt. Als Lance vraagt of we die rotswand al gewend zijn vervolg ik 'Ik ben het nog niet gewend, maar ik wen niet snel' en ik geef er een glimlach achterna. Ik volg met mijn ogen Lauren even, ik zucht, ik wou dat ik ergens goed in was. Ik moet nog veel leren.


    That is a perfect copy of reality.

    Julia Bellamy
    'Goedemorgen, Vanessa, goedemorgen Lance' antwoordde ik glimlachend, waarna vroeg of de grond een beetje wende. 'Het went wel, ja' antwoordde ik glimlachend. Ik sliep hier nu al bijna een jaar en gelukkig begon het steeds lekkerder te liggen en begon ik steeds minder te verlangen naar een echt, goed bed.


    Keep your head up, keep your heart strong

    (ik ga straks naar de film, en daarna bij een vriendin logeren, ik reageer morgen avond weer...)


    someone out there feels better because you exist

    William Riley Smith

    Ik grinnik en kijk Bo grijnzend na. 'Nou ben benieuwd,' grinnik ik naar Bradley en sla mijn armen over elkaar, terwijl ik mijn zwaard nog steeds vast heb. Ik kijk grijnzend naar het gebeuren en wacht ongeduldig. Nog even en ik ging er ook heen. Ik kijk om me heen en besluit dan maar weer verder te gaan met de training. Ik wacht niet of Bradley hetzelfde doet en ga weer verder met waar ik mee bezig was, terwijl ik af en toe Alison Love en Bo in de gaten houd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Toen ze me vertelde dat ze dat inderdaad wou moest ik mijn best doen niet te gaan lachen. 'We hebben besloten u dan maar een kans te geven' antwoordde ik 'Maar voordat u beslist met ons mee te trainen, moet ik u vertellen dat u dan op een hele andere manier behandeld zult worden. Als ridder wordt u niet meer met u aangesproken en moet u uw respect nog vanaf het begin verdienen. Weet u zeker dat u dat wilt?' Als ze ja zou zeggen zou ze nog wat gaan beleven, dat wist ik zeker.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Europe schreef:
    Vanessa Jessica Mattews
    'Goedemorgen Lance' zeg ik als Lance erbij komt. Als Lance vraagt of we die rotswand al gewend zijn vervolg ik 'Ik ben het nog niet gewend, maar ik wen niet snel' en ik geef er een glimlach achterna. Ik volg met mijn ogen Lauren even, ik zucht, ik wou dat ik ergens goed in was. Ik moet nog veel leren.


    Landon Arthur van Gwendor
    "Goedemorgen Lance. Ik ben nog niet echt gewend, maar ik wen niet snel", zegt Vanessa.
    Lance grinnikt even. Lauren loopt weg en Vanessa lijkt haar te volgen met haar ogen. Ze zucht even diep.
    "Wat is er?", vraagt Lance nieuwsgierig wanneer ze dat doet.

    Clarisse Amelia Arthilde
    Amelie grinnikt even wanneer ze ziet dat de jongens naar Alison lopen. Meteen houdt ze haar gezicht weer in de plooi. Jongedames grinniken niet, zelfs als er niemand kijkt. Amelia zucht even. Misschien moest ze ook ridder proberen te worden en dan tijdens een veldslag er tussenuit muizen. Ze schudt haar hoofd en kijkt, zoals een paar andere jonkvrouwen naar de andere jongens die trainen terwijl ze speelt met een plukje van haar blonde haar dat losgekomen is uit haar opgestoken kapsel.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:15 ]


    help

    [Hé, Jaimy. Ik heb nu nog maar door dat jij meedoet. XD]


    help

    Vanessa Jessica Mattews
    'Nou, iedereen hier kan wel met een Pijl en Boog, een mes of iets dergelijks omgaan, maar ik kan het met niks. Niet echt handig als we ooit gaan aanvallen' antwoord ik op Lance zijn vraag. 'Misschien komt het omdat ik hier nog niet zo lang ben' mompel ik erachteraan.


    That is a perfect copy of reality.