• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    [ik bedoel het gesprek tussen bo en Aowynn]


    Amelie is trouwens heel erg kwaad op William, tis maar dajet weet. xd


    help

    [o,o.... Why :(?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [o,o.... Why :(?]


    YOU KNOW WHY. XD


    help

    Aowynn Rune Savan

    Met een bedenkelijke blik en een diepe frons keek ik hem aan. Had ik zijn woorden zo slecht opgepakt? Nee, in mijn ogen niet. Koppig draaide ik mijn hoofd van hem af, wierp een zijdelingse blik op William en richtte me vervolgens op de weg voor me. ‘Nee, je hebt inderdaad niet letterlijk gezegd dat het niet mooi is,’ gaf ik met kleine tegenzin toe. ‘Maar ookal wonen hier bijna geen mensen van hoog niveau, het is het waard eens vaker je eigen volk te bezoeken,’ voegde ik eraan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Is er iemand niets aan het doen op het kasteel?]


    help

    Julia Bellamy
    'Ik zou geweten hebben dat je een ongeneselijke ziekte niet kon genezen en jou geholpen hebben' antwoordde ik eerlijk. Het was heel duidelijk dat een ongeneselijk ziekte niet te genezen was, waardoor ik echt niet met de vijand gehuld had als hij zei dat hij mijn moeder wél zou kunnen genezen. Want dat kon gewoon niet. 'Maar laten we er maar over ophouden' zei ik, ik wou namelijk geen ruzie met hem krijgen. 'Ik ben allang blij dat je uiteindelijk toch mijn kant gekozen hebt...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik kijk zwijgend naar de twee. Dit begon de verkeerde kant op te gaan... Ik kijk zwijgend voor me uit en loop rustig door. Als het te erg zou worden zou ik ingrijpen, maar ik had geen zin in ruzie. Met geen van beidde. Ik kijk even naar Aowynn en dan naar Bo. Misschien moest ik me maar op Pebbe richten. 'Pebbe!' Ik grijns en pak de stok uit zijn bek en gooi hem opnieuw. Ik besluit me af te sluiten van het gekibbel en gewoon te genieten van het feit dat ik weer voor het eerst naar het dorp ga.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bayle schreef:
    Aowynn Rune Savan

    Met een bedenkelijke blik en een diepe frons keek ik hem aan. Had ik zijn woorden zo slecht opgepakt? Nee, in mijn ogen niet. Koppig draaide ik mijn hoofd van hem af, wierp een zijdelingse blik op William en richtte me vervolgens op de weg voor me. ‘Nee, je hebt inderdaad niet letterlijk gezegd dat het niet mooi is,’ gaf ik met kleine tegenzin toe. ‘Maar ookal wonen hier bijna geen mensen van hoog niveau, het is het waard eens vaker je eigen volk te bezoeken,’ voegde ik eraan toe.


    Bo Cruz
    'Het is het volk van mijn vader, niet míjn volk' hielp ik haar herringeren 'Míjn taak is het om bij de ridders te blijven en hun op te leiden, niet om gezellig met mensen uit mijn vaders volk te gaan kletsen.' Wat zeurde ze nou? Ik deed toch aardig tegen haar? Waaom was ze dan in hemelsnaam nog over het volk aan het zeuren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Iek ga eeeeeeten. *bea voice* tot straaaaaaks! Ciaokes!]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Ik voelde mijn wangen licht kleuren toen ik me inderdaad herinnerde dat hij zich bezig hield met de ridders. Ondertussen leidde ik mezelf even kort af door naar Pebbe te kijken, die triomfantelijk achter de stok aan ging die William gooide. ‘Mijn fout, ik was dat deel even vergeten,’ bromde ik tussen neus en lippen door, schaamde mezelf ergens dat ik de fout in was gegaan en er vervolgens ook nog bijna over door bleef gaan. ‘We zijn er bijna,’ voegde ik er snel aan toe, toen het dorp inzicht kwam, hopende dat daarmee het onderwerp voor nu even met rust gelaten kon worden.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:30 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    'Mooi zo' antwoordde ik glimlachend toen ze zei dat we er bijna waren, half doelend op het feit dat ze gestopt met zeuren maar natuurlijk ook doordat ik wel benieuwd was hoe het dorp er uit zag. 'Ik ben benieuwd' zei ik glimlachend. Ik had vele mooie dorpen gezien, maar dit dorp had ik nog nooit bezoekt, iets wat ik wel altijd graag had willen doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik kijk op en grijns. 'Zie jullie wel aankomen.' ik begin te rennen. 'Pebbe,' roep ik de hond. Lachend ren ik met de hond het dorpje in. Zodra we in het dorpje staan kijk ik verbaasd om me heen. Het was veranderd, maar niet zo erg dat ik het niet meer herken. Ik stop met lopen en ga op een muurtje zitten. Wachtend op Bo en aowynn en kijkend naar het volk. Even voel ik me weer een jongetje van zes die hier liep met zijn zusje om brood te halen. Een lange tijd geleden...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Grinnikend kijk ik William na die er met Pebbe vandoor rent. Ik kon hem even geen ongelijk geven. ‘Ik hoop dat het je zal bevallen, wat je ziet,’ reageerde ik op Bo en glimlachte flauw. Voor iemand die er nooit kwam was het compleet nieuw, maar ik was benieuwd hoe het voor William zou zijn, aangezien die in het dorp had gewoond. ‘Laten we eerst naar mijn winkel lopen, dan kan ik die meteen afsluiten,’ zei ik zodra we weer bij William aankwamen. Even liet ik mijn blik tussen beide heren gaan en liep toen het pad af, richting mijn winkel. ‘En, hoe bevalt het tot zover?’ vroeg ik zodra we het dorp inliepen. Ondertussen begroette ik enkele dorpelingen, die me verwelkomde met een warme glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    Verbaasd keek ik om me heen toen ik allemaal mensen met spullen zag shouwen, allemaal kraampjes zag waar mensen eten kochten en verschillende dieren zoals kippen en koeien rond zag loppen terwijl er ook allemaal kinderen rond renden. Dit was iets dat ik niet gewend, was maar toch was het... 'geweldig' antwoordde ik glimlachend toen Aowyn vroeg hoe het me beviel. Het deed me een beetje aan mijn oude dorp denken waar ik, ondanks de band tussen mij en mijn vader daar, heel erg van hield.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:00 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Cooper

    Ik kijk verbaasd om me heen, maar met een glimlach op mijn gezicht. Het voelde vertrouwd en als mijn echte thuis. Ik kijk Aowynn aan. 'Het voelt goed om Hier weer te zijn.' Ik kijk met een grote glimlach rond. Ik zie hoe mensen Aowynn gedag zeggen. Ik kijk haar aan. 'Hebben we mevrouw populair in ons midden?' ik grinnik en loop achter haar aan naar haar winkel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne