• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Ik dus,' lacht Tyler.
    'Hmmm, misschien,' zeg ik waarna ik mijn tas pak, opsta en naast Tyler ga zitten aangezien dat wat gemakkelijk praat.
    'Moet ik je er voor betalen of doe je het gratis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Moet ik je er voor betalen of doe je het gratis?' zegt ze. 'Hmm' zeg ik, en doe alsof ik nadenk. 'Ik zou eigenlijk 500 euro per uur vragen, maar voor jouw doe ik het gratis' lach ik..


    El Diablo.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Hmm,' zegt Tyler en hij trekt een nadenkend gezicht. 'Ik zou eigenlijk 500 euro per uur vragen, maar voor jouw doe ik het gratis,' lacht hij dan.
    '500 euro per uur?' grinnik ik. 'Dan is het maar goed dat je het gratis doet anders had ik je niet aangenomen'. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar de bandleden waarna ik weer naar Tyler kijk. 'Misschien kan je iemand van hun zo gek krijgen dat ze je 500 euro per uur betalen,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alison Love
    Ik luister mee in het gesprek eb af en toe mompel ik iets instemmend. Maar eigenlijk praten ze meer met elkaar. Maar zulk soort dingen ben ik gewend. Maar niet van Saphire. 'Aarde aan Saphire, er zit ook nog iemand aan de achterkant van je rug,' zeg ik met een lachje. Ze zat meer gedraaid naar Aeden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    'Misschien kan je iemand van hun zo gek krijgen dat ze je 500 euro per uur betalen,' grijnst ze. Ik draai me ook even om naar de bandleden. 'Misschien' grijns ik. 111


    El Diablo.

    [OKe, naar wie kan Anthony toe?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Misschien,' grijnst Tyler.
    'Ze hebben toch geld genoeg,' zeg ik schouderophalend. 'Dus te veel geld voor hun kan het niet zijn lijkt me'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Ze hebben toch geld genoeg,' zeg ik schouderophalend. 'Dus te veel geld voor hun kan het niet zijn lijkt me'.
    'True, true' grijns ik. Ik draai me nog een keer om naar de bandleden, 'maar waarom zou ik, ze zijn zelf beroemd geworden' lach ik..


    El Diablo.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'True, true,' grijnst Tyler. 'maar waarom zou ik, ze zijn zelf beroemd geworden'.
    Ik haal mijn schouders op. 'Om geld te verdienen misschien?' zeg ik. '500 euro per uur is niet niks'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    _[Ik heb Alison de nerd voor Anthony? :3 ze zit bij Saphire de nerd en Aiden het bandlid is bij ze komen zitten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke, ze zitten gewoon bij Spaans toch?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jup]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler

    'Kan.' lach ik. 'Maar ik krijg toch al alles, dus geld heb ik niet nodig' grinnik ik.


    El Diablo.

    [oke, omdat er geen voorstukje is van wat de bedoeling is ga ik ervanuit dat het de eerste schooldag is en dat de bandleden alleen elkaar kennen toch?]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik pakeer mijn auto en kijk nog even in de achteruitkijk spiegel om te zien of ik er nog een beetje fatsoenlijk uit zie.
    Het was gisteravond zo laat geworden dat ik me verslapen had voor mijn eerste schooldag. ik greep mijn schooltas van de bijrijdersstoel en stapte uit.
    Het rooster gaf aan dat ik nu Spaans had en op mijn gemakje liep ik naar het juiste lokaal. ik was nu immers toch al telaat.
    Ik opende de deur en glipte langs de leraar die met zijn gezicht naar het bord stond en liet mezelf op de erste de beste stoel zakken.
    De enge die ik zo snel herken in het gropeje waar ik blijkbaar bij was gaan zitten is Aiden. maar de rest is voor mij onbekent. 'Hoi, Antz.' Stelde ik mezelf vrolijk voor.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Er komt een jongen het lokaal binnen, te laat. Ik herken hem als een bandlid. Er kijken heel wat meisjes zijn kant op. Ook Fifianne en haar kliek. Ik zucht even. Dan zie ik hem bij ons komen zitten. 'Hoi, Antz,' stelt hij zichzelf vor. Hij klinkt vrolijk. Ik ben zelf ook vaak vrolijk, tenzij er echt iets mis met me is. 'Hoi, ik ben Alison. Getuigen van een historisch moment in de geschiedenis van deze school.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.