• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Saphire
    "Sorry, ik was niet aan het opletten. dit is nogal een goed boek." Zeg ik. "en bedankt, je bent de eerste die vindt dat wij er niet als nerds uitzien. Maar oke, dat je bij de 'rare kinderen' gaat zitten dan. Jullie zijn echt een stuk minder arrogant dan je zou denken als die huppels het over jullie hebben." Zeg ik knikkend naar een groepje meiden. "Nou ja, als je nog vragen of wat dan ook heb, we helpen graag."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Ik moet glimlachen om wat hij zegt. Aiden en Antz vallen zo erg mee. Ze zijn aardig. Ik moet blozen als hij zegt dat we er niet uitzien als nerds. 'Dankje,' zeg ik met een glimlach. 'Jij ziet er wel uit als... Een knappe jongen van een band.' en ik bedoel er niets mee, maar ik spreek altijd de waarheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@wonderwatch, Naomi had je net wat gevraagd en ik verveel me en wil met iemand praten! Haha!)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chay

    Ik kijk haar aan, en schud mijn hoofd.
    'Niet echt' mompel ik, en drink nog wat water.


    El Diablo.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik moet lachen om de opmerking van Alison. 'Nou, bedankt.' zeg ik oprecht. Ik kijk even naar het groepje meisje waar Saphire net naar knikte en ik trok even mijn wenkrbauw op. 'Dan vraag ik me af wat we gedaan hebben, dat ze ons arrogant vinden.' Ik hield er niet van als mensen voorordelen over mij of de band hadden. 'Nou ja, als je nog vragen of wat dan ook heb, we helpen graag.' zei Saphire en ik keek haar glimlachend aan. 'Bedankt, ik zal er aan denken.' glimalchte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Mijn topics (Ik ga nu bezig met mijn andere personage in te vullen..)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alison Love
    Ik lach even. 'Wij vragen ons hetzelfde af wat betreft dat ze gemeen tegen ons doen,' zeg ik dan. 'Het enige wat we doen is gewoon normaal. Maar dat schijnt tegenwoordig juist níet meer normaal te zijn.' en ik kijk even naar de leraar. Die besteed geen aandacht aan ons. 'Ga je ook mee naar Starbucks?' vraag ik dan aan hem. 'Na school tenminste.' en ik kijk even naar hem. Alden heeft ons meegevraagd, wat een wonder is, maar er kan nog wel iemand mee toch. 'Als je dat wilt tenminste.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi

    Ik grinnik en kijk de klas rond, niet heel veel bijzonders. 'En nog iemand leuks gezien.' vraag ik dan grijnzend aan Chay en geef haar lachend een wenkbrauwwiebel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chay

    Ik schud mijn hoofd.
    'Sommigen kunnen ermee door' lach ik..


    El Diablo.

    Naomi

    'Het gaat, sommige, ja.' en ik kijk nog eens de klas rond. 'Wat zullen we doen, dit is toch makkelijk.' zeg ik en ik kijk naar het bord waar wat Spaanse woordjes op staan, die ik allang kon, ik was dan wel half Italiaans, maar ik kon ook redelijk goed Spaans, en dit was ver onder mijn niveau.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Alison vroeg of ik meeging naar de Starbucks na schooltijd en ik knikte vrolijk. 'Lijkt me gezellig.' Glimlachte ik oprecht. Mischien was het toch nog niet zo erg hier al ik dacht. tenminsten op die rare gropejesvormingen na dan. want als ik ergens een hekel aan had, was dat het wel.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Oke oke, ik was te lui,' lacht Tyler.
    'En dat noemt zich een footballer,' grinnik ik. 'Wanneer hebben jullie eigenlijk weer een wedstrijd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Saphire
    "deze dag word mooier en mooier." Mompel ik en leg mijn boek neer. "Al, denk je dat we hem over Ruby, Fifi en het pleintje moeten vertellen." vraag ik. Ik wist niet of het zo een goed idee was. Ik bedoel, misschien konden ze het wel beter zelf uit vinden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [MET WIE KAN NAOMI PRATEN?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar Saphire. 'Ruby, Fifi en het pleintje?' ze had me nieuwschierig gemaakt en nu wilde ik weten waar ze het over had. 'Trouwens even heel wat anders.' Begon ik en ik stak mijn hand naar haar uit om een lok van haar Blauwe haar vast te pakken. 'Hier heb ik echt respect voor.' Ik draaide de lok even om mijn vinger en en liet hem toen weer los. Mijn zusje had ook al alle kleuren van de regenboog in haar haar gehad. Ze had daar nooit problemen mee op school omdat er daar nooit echt groepjesvroming was geweest en iedereen gelijk behaldelt werd. Hier moest dat wel heel anders liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''