• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Jep.. Ik had trouwens een vraag.. Waneer word George oor eraf geblazen en hoe gebeurt dat? Want kijk, als ze achtervolgd worden door dooddoeners kan George van zijn bezem vallen en vervolgens gevangen worden genomen door de dooddoeners :Y)}


    Haha, ja dat is wel leuk ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een blos verscheen op Astoria haar wangen terwijl ze toekeek hoe Draco de mascara van haar wangen haalden terwijl ze hem verlegen aankeek en grinnikte om wat hij zei. Astria ging op haar tenen staan en drukten een kus op zijn lippen terwijl ze haar handen in zijn nek legden en haar hoofd weer terug tegen zijn borstkast legden. Nogsteeds liet het zwart vlekken achter onder haar ogen en wangen, terwijl haar haar in een slordige knot op haar hoofd zat en ze zich toen pas bedacht dat ze haar pyjamaaan had en eruit zag als een wrak.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Terwijl we geduldig op antwoord wachten. Iets wat niet vaak voorkomt loop ik de trappen van de jongensslaapzalen op en pak de sleutel en loop terug. "Ginny ligt er trouwens nog een map van ons op jou kamer of heeft mam die ook weggegooid?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    (...)

    Haha, ja dat is wel leuk ja


    mee eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Hier, thuis of bij het Grimboutplein?' vraag ik. Overal kon er iets op mijn kamer liggen. Al was het hier niet waarschijnlijk, hier kon ma het niet weggooien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Niet hier en ik bedoel bij ons thuis als is het Grimboutplein ook goed bedacht, maar daar ligt niets gezien dat veels te snel word ontdekt" antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    (...)

    Haha, ja dat is wel leuk ja


    {Waneer kunnen we dat doen dan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    'In mijn laatje onder de plank ligt volgens mij nog wat. Een stuk of 3 à 4 ontwerpen voor iets. Ik weet niet wat.' ik probeer me te herinneren wat er op die dingen stond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waneer kunnen we dat doen dan?}


    Maakt mij niet uit:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Okee dan moeten we die volgende keer ook maar eens een keer meenemen en wil je ervoor zorgen dat niemand ze kan vinden?" vraag ik en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Die vind niemand hoor.' zeg ik met een grijns. 'Hij is behekst, alleen met een soort wachtwoord kan iemand de plank weghalen. En het wachtwoord zeg ik tegen niemand. Dus dan zul je me mee moeten nemen.' ik grijns gemeen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Heeft George nog geantwoord? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Oke dat komt mooi uit" zeg ik lachend. "Mhm er zijn manieren op achter dat wachtwoord te komen, maar ik neem je wel gewoon mee gezien dat makkelijker is en minder tijd in beslag neemt" voeg ik eraan toe. "Maar wel een hele slimme oplossing"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ma is er nog nooit achter gekomen dat ik soms magie gebruik. Het mimisterie ook niet omdat ze denken dat Ma toverde. Erg handig. En bedankt voor je compliment, ik kan niet wachten tot ik 17 ben.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Bij ons gelukkig ook niet alleen kunnen we het jammer genoeg niet alle spreuken gebruiken en ook niet altijd" zeg ik. "Graag gedaan zie je dat we niet altijd zo vervelend zijn en ik ook niet zusje..ik ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer