• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "En waarom zou ik je moeten geloven?! Je houd er toch zo van om meisjes van binnen pijn te doen, nou het is aardig gelukt en Pansy had gelijk!" ze lag nu helemaal onder de dekens "hoe kom je daar nou weer bij?! denk je nou echt dat ik ervan hou om meisjes pijn te doen?!" ik begon steeds harder te praten omdat ik simpelweg niet kon geloven wat Astoria allemaal zei "en wat heeft Pansy in vredesnaam daarmee te maken?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist hoe hard Draco aan het praten was, ookal werd zijn volume gedemd door de dekens. Ze wist dat hij hard praate, heel hard. "Pansy kwam naar me toe, vlak nadat ik je brief in het vuur van de openhaard had gegooid. Ze had me verteld wat voor een iemand jij werkelijk bent!" Astoria keek naar het matras waar ze oplag, terwijl ze haar tranen tegen hield. "Weet je wel niet hoeveel pijn je me hebt gedaan Draco..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haal mijn schouders even op. 'Geen idee. Ik ben gewoon vrolijk. Had geen zin in zorgen en heb dus alles verder buitengesloten.' Ik kijk van George naar Madison. Ik moet de neiging onderdrukken om niet te zeggen 'ik vind het ook heel leuk om jou te zien hoor'. Ik heb geen zin in ruzie.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Was je ergens naar opzoek?' Vroeg ik haar vervolgens, 'En volgens mij kun je beter bij Ginny gaan kijken die deed erg.. raar' Zeg ik zoekend naar de juiste woorden om het te beschrijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ginny?' zeg ik geschrokken. Mijn ogen gaan even naar Madison en vervolgens weer terug naar George. Ze heet Ginny iets aangedaan. Wat een ongelooflijke- oké, netjes en kalm blijven, Adelaine.
    'Waar is Ginny dan nu?' vraag ik George snel. Straks is er iets ergs met haar of zo. Je weet het nooit met die Madison. Ze heeft haar vast vervloekt.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Ze is met Fred meegegaan.. Naar de leerlingenkamer denk ik' andwoord ik, waarom had ik het idee dat ik iets miste? En dat er iets niet tegen mij werd gezecht?


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ah shit, George begint door te krijgen dat er iets is. Nou ja, daar dealen we later dan wel weer mee. Ik ben wel heel opgelucht dat Fred bij Ginny is. Die weet dat die Madison een dooddoener is en kan Ginny vast wel kalmeren en helpen.
    'Dan ga ik daar nu meteen heen. Ik was toch al naar de leerlingenkamer op weg,' zeg ik weer wat kalmer. 'Bedankt voor het waarschuwen.' Ik loop tamelijk snel de gang door en begin als ik de hoek om ben te rennen. Ik ben ongerust en woedend tegelijk. Als ze Ginny iets aangedaan heeft, is ze zuur. Al betekend dat wel dat ze lef heeft en waarschijnlijk ook aardig wat vervloekingen kent. Een gevaarlijke combinatie.
    Ik kom slippend tot stilstand voor het portret van de dikke dame en breng hijgend het wachtwoord uit. Na wat gemopper over het feit dat ik niet eens tijd heb om een praatje te maken, laat ze mij eindelijk door. Ik zie Ginny en Fred meteen zitten in loop snel naar Ginny toe.
    'Wat heeft ze je aangedaan?' vraag ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk grijnzend van Ginny naar Adelaine die aankomt lopen en vraagt wat er is gebeurd. "Ga zitten, kom even tot adem en dan zal Ginny je alles uitleggen als ze dat tenminste nog een keer wilt doen" zeg ik en kijk even naar Ginny.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik plof naast Fred neer op de bank en schud mijn hoofd. 'Ik kan haar niet goed genoeg in de gaten houden en ken haar nog niet lang genoeg om haar echt voorspelbaar te vinden. Ik had kunnen weten dat we uit moesten kijken, maar ik dacht dat ze wel normaal zou doen... voor George.'
    Ik sla mijn ogen neer. Ik weet dat ik heb gefaald en dat er meteen wat moet gedaan worden. Kon ik nou maar gewoon zeggen dat ze de dochter van Voldemort is. Fred en Ginny hebben contact met de orde. Misschien kunnen ze haar wel ergens gevangennemen om Voldemort van zijn plannen af te halen. Of in ieder geval een groot deel van de dooddoeners.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik haalde lichtelijk mijn schouders op. ''O..ké.'' mompelde ik, en keek George toen aan. ''Zullen we naar buiten? Ik verveel me,'' grinnikte ik zachtjes.
    Als ik Adelaine en Ginny op mijn dak zou krijgen.. nee, het zou me niet afschrikken. Ik kan ze beiden gemakkelijk aan, en in geval van nood kon ik altijd Nagini ofzo erbij halen. Ik grijnsde lichtjes om mijn gedachten, en keek George toen vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Is goed' Andwoorde ik met een korte grijns waarna ik samen met haar de trappen afliep, 'Wil ik weten waar je aan denkt?' Vroeg ik haar toen ze grijnsde, niet echt een grijns die je gebruikte als je iets grappig vond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek hem grinnikend aan, en schudde toen mijn hoofd.
    ''Nee.. Ik denk het niet,'' zei ik, en verstrengelde mijn vingers met de zijne toen we naar buiten liepen. De regen was gestopt, maar de lucht zag er gevaarlijk donker uit en in de verte hoorde je de onweer rommelen.
    ''Heerlijk weer, vind je ook niet?'' mompelde ik sarcastisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Dan zal ik er niet naar vragen' Zei ik grijnzend waarna ik naar de lucht keek. 'Ja, echt heerlijk' Andwoorde ik sarcastisch, waarschijnlijk zou het zometeen weer gaan regenen.. Ik hielt niet bepaald van regen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    We liepen een beetje door de grote grasvelden van Hogwarts, hand in hand. ''Heb.. je nog iets gehoord over Robert?'' vroeg ik, alleen voor de zekerheid. Ik vond het niet leuk dat ik degene die er voor heeft gezorgd dat George lijdt, net als zijn familie. Alhoewel.. Dat Ginny lijdt boeit me niet zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan en sla een arm om haar heen. "Geloof me het komt allemaal wel goed en na de gebeurtenissen van vandaag hebben Ginny en ik afspraken gemaakt dus het komt wel goed. Ze is ook een beetje gerust gesteld en kan weer lachen" zeg ik en kijk dan even naar Ginny. Op momenten dat het nodig was kan ik ook heel erg serieus zijn. "Trouwensvolens mij doet ze alleen maar normaal tegen George en we gaan er alles aandoen om ervoor te zorgen dat niemand verder iets overkomt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer