• TOESTEMMING VAN YODA



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Bij deze opdracht krijgt iedereen een plaatje waarbij zij een verhaal moeten verzinnen. De plaatjes worden via een persoonlijk bericht gestuurd. Bij deze opdracht vallen drie mensen af
    Aantal woorden: 700 - 2000
    Uiterste inleverdatum: - komt nog
    Uiterste datum uitstel: - komt ook nog


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Yancy

    Deelnemers Vol
    2. Yoda (op vakantie van 22 tot 31 augustus)
    Opdracht 1
    3. Timcanpy
    Opdracht 1
    5. Aragog
    Opdracht 1
    7. Alcyone
    Opdracht 1
    8. Sake
    Opdracht 1
    9. Yuffie
    Opdracht 1
    10. Kaboeki (van 24 tot 27 augustus weg)
    Opdracht 1
    11. Kreacher
    Opdracht 1
    12. Pyromancer
    Opdracht 1
    14. Prul
    Opdracht 1
    15. Invaesion
    Opdracht 1

    Even voor de mensen die nog op vakantie gaan, willen jullie het alsjeblieft melden?

    Hetzelfde geld voor mensen met dyslexie


    HAVE FUN! (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Yancy schreef:
    Even een abo op het topic ;D


    Yaaaay _O_ ik zal je even een pb sturen met mijn ideeën en zo, is dat goed? (:


    Destroy what destroys you.

    Ik heb een idee alleen ik zit zo te twijfelen in welke vorm ik het ga gieten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Yaaaay _O_ ik zal je even een pb sturen met mijn ideeën en zo, is dat goed? (:


    Helemaal goed (;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik moet trouwens naar de tandarts, dus ciao :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Woehoe! Nu is de wedstrijd helemaal compleet ^^
    Afgezien van mijn inspiratie dan... =S xd


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Woehoe! Nu is de wedstrijd helemaal compleet ^^
    Afgezien van mijn inspiratie dan... =S xd


    Haha, ach ik weet zeker dat de inspiratie vanzelf wel komt! ^_^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy zei:
    (...)

    Haha, ach ik weet zeker dat de inspiratie vanzelf wel komt! ^_^


    True ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik, Perdu, zou me graag uitschrijven. Om persoonlijke redenen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik, Perdu, zou me graag uitschrijven. Om persoonlijke redenen.


    Oké, jammer (: ik zet een streep door je naam.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben van 15 tot 19 augustus op "vakantie" haha. Neen pukkelpop. Zou ik dan eventueel ook een heel klein beetje uitstel krijgen?

    Meteoroid schreef:
    Ik ben van 15 tot 19 augustus op "vakantie" haha. Neen pukkelpop. Zou ik dan eventueel ook een heel klein beetje uitstel krijgen?


    Natuurlijk. (: Ik hoop dat je dit nog leest, haha. Erm, wat dacht je van voor jou als inleverdatum 22 of 23 augustus? (:


    Destroy what destroys you.

    oh, atm zie ik er trouwens zo uit: klik
    Ik ben allergisch voor muggenbeten, en ik heb er nu net een (of misschien wel drie) op mijn duim en die zijn dus gaan opzwellen en dat jeukt als de neten en als ik ga krabben gaat het nog meer jeuken en pijn doen :/ ik typ nu dus een beetje verlept, haha.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    oh, atm zie ik er trouwens zo uit: klik
    Ik ben allergisch voor muggenbeten, en ik heb er nu net een (of misschien wel drie) op mijn duim en die zijn dus gaan opzwellen en dat jeukt als de neten en als ik ga krabben gaat het nog meer jeuken en pijn doen :/ ik typ nu dus een beetje verlept, haha.


    Awh dat is wel vervelend, ik haat muggen! Gelukkig heb ik nooit muggenbeten op mijn armen en ben ik er niet allergisch voor. Beterschap aan je duim, haha. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Awh dat is wel vervelend, ik haat muggen! Gelukkig heb ik nooit muggenbeten op mijn armen en ben ik er niet allergisch voor. Beterschap aan je duim, haha. (:


    Dankje, haha. Ik hoop ook dat het snel over is. Mijn andere muggenbeten doen niet zo vervelend, gelukkig.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Dankje, haha. Ik hoop ook dat het snel over is. Mijn andere muggenbeten doen niet zo vervelend, gelukkig.


    Mooi! Ik had deze vakantie in Spanje veel muggenbeten, maar ik had er gelukkig niet zoveel last van.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.