• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Dragneel schreef:
    Ik zit nu wel een beetje te verdedigen voor de mods, maar kan iemand me uitleggen in welke situatie ze eigenlijk zaten om ze er nu uit te willen hebben, want eigenlijk heb ik niet zo'n idee wat er allemaal gaande is tussen de leden en de moderators.

    Het is vooral vanwege die lijst die ze toen hadden waarop mensen stonden die geen mod mochten worden. Op zich is dat niet erg, maar er stonden mensen op zonder een goede reden. Zo zou Audacity geen mod mogen worden omdat ze een slechte beta was terwijl ze dat nooit is geweest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daley schreef:
    (...)

    Oh, en als ik me wel een jaar geleden had aangemeld wist ik dat wel allemaal? Ja, vertel me nog zo'n grap. Daarvoor moet je minstens op Quizlet zitten vanaf het moment dat de site ontstond en dat is haast onmogelijk.


    Ja, eigenlijk wel. Maar dat komt omdat vorig jaar, en dat jaar daarvoor nog steeds meetellen. Waarom? Dat vertel ik je nu.

    De bangalijst. Ik sta erop, omdat ik met Gaby omga.

    Was jij er toen Gaby nog niet geband was? Nee. Waarom sta ik op die lijst, als dat van 2 jaar terug allemaal 'niet meer uitmaakt'?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is vooral vanwege die lijst die ze toen hadden waarop mensen stonden die geen mod mochten worden. Op zich is dat niet erg, maar er stonden mensen op zonder een goede reden. Zo zou Audacity geen mod mogen worden omdat ze een slechte beta was terwijl ze dat nooit is geweest.

    Ik stond er ook onterecht op, alleen was ik te laat om dat op het forum te melden. Rutger had mijn mail dat ik wou stoppen nooit gelezen en heeft me toen enkele weken later 'ontslagen', waardoor ze dachten dat ik m'n werk niet deed terwijl ik gewoon al gestopt was. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Dragneel schreef:
    Ik zit nu wel een beetje te verdedigen voor de mods, maar kan iemand me uitleggen in welke situatie ze eigenlijk zaten om ze er nu uit te willen hebben, want eigenlijk heb ik niet zo'n idee wat er allemaal gaande is tussen de leden en de moderators.


    Er is een lijstje online gekomen, in een topic, waarin staat welke users er geen mod mogen worden en met daarachter de uitleg waarom. Toen reageerden mensen, en ontkenden de mods ALLES. Maar uiteindelijk hebben ze het toegegeven, hierdoor hebben nogal wat mensen een negatief beeld van ze gekregen.


    To infinity and beyond •

    Vanitysbitch schreef:
    (...)

    Ik vindt eerlijk gezegt 13 jong maar als je, je volwassen gedraagt heb ik daar helemaal geen probleem mee.
    Ik vindt alleen dat iemand minimaal een jaar op Q moet hebben gezeten om mod te mogen worden omdat je dan meer van Q af weet.
    Je hoort mij niet zeggen dat je een slechte mod bent want daarvoor heb ik je nog niet vaak genoeg bezig gezien, ik nam jou alleen als voorbeeld omdat er werdt gezegt dat ze rekening houden met dan mensen minimaal een jaar op Q zitten voordat ze mod kunnen worden terwijl dat in jouw geval niet zo is.

    Maar nog steeds vindt ik dat rutger de mods moet kiezen


    Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is vooral vanwege die lijst die ze toen hadden waarop mensen stonden die geen mod mochten worden. Op zich is dat niet erg, maar er stonden mensen op zonder een goede reden. Zo zou Audacity geen mod mogen worden omdat ze een slechte beta was terwijl ze dat nooit is geweest.

    I see, i see.


    Nu ik er over nadenk:
    Holy crap! Dit is nog eens een manier om snel reacties op je topic te krijgen!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, maar ééntje. Er is namelijk één goede mod en ik vind wel dat die mag blijven.

    Dat is dan ook alweer een probleem. Er zal sws een deel zijn dat haar niét als oppermod wilt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Calabasas schreef:
    (...)

    Er is een lijstje online gekomen, in een topic, waarin staat welke users er geen mod mogen worden en met daarachter de uitleg waarom. Toen reageerden mensen, en ontkenden de mods ALLES. Maar uiteindelijk hebben ze het toegegeven, hierdoor hebben nogal wat mensen een negatief beeld van ze gekregen.

    Yes, and to all these people who are still complaining:


    Have one, please. Dat gedoe moet nu maar eens over zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Daley schreef:
    (...)

    Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.


    Uh, ik denk toch niet dat jij élk hoekje van Q kent. (cat) Zeker niet dat jij er meer kent dan ik.


    Your make-up is terrible

    Buttzville schreef:
    (...)

    Eén foutje? Seriously?


    Alsof jij nooit geen fouten maakt. Geef mensen een kans in plaats van meteen te beginnen katten. Behandel mensen zoals jijzelf behandeld wilt worden en niet anders, punt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Calabasas schreef:
    (...)

    Er is een lijstje online gekomen, in een topic, waarin staat welke users er geen mod mogen worden en met daarachter de uitleg waarom. Toen reageerden mensen, en ontkenden de mods ALLES. Maar uiteindelijk hebben ze het toegegeven, hierdoor hebben nogal wat mensen een negatief beeld van ze gekregen.

    Mag ik wel even zeggen dat die nieuwe mods hier niets mee te maken hadden, en dat ik weet dat de 'oude' mods hier erg veel spijt van hebben, ze beseffen allemaal dat ze daarmee een fout hebben gemaakt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dragneel schreef:
    (...)
    I see, i see.


    Nu ik er over nadenk:
    Holy crap! Dit is nog eens een manier om snel reacties op je topic te krijgen!


    Please, zeg dit nooit meer. Ik proestte bijna mijn chocomel uit.

    Daley schreef:
    (...)

    Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.


    Je hoeft geen computertechnicus te zijn.
    Het is niet zo dat ik het je niet gun om mod te zijn, maar ik blijf van mening dat een persoon minimaal een jaar om Q moet hebben gezeten om mod te worden.


    (Be)lieve in (you)rself

    Daley schreef:
    (...)

    Ik ken elk hoekje hier van Quizlet, ik heb een team van 15 anderen achter me staan, ik krijg hier alles te weten wat ik nog niet weet... Wat is het probleem? Ik ben geen computertechnicus, maak ik weet genoeg van de site om leden hiermee verder te helpen en anders heb ik altijd nog mijn geliefde crew om me te helpen. Ze letten er echt wel op hoe lang je lid bent, maar als je online tijd dat aanvecht dan denken ze er misschien anders over? En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik ook niet snap hoe ik mod ben geworden, maar je moet er vertrouwen in hebben dat de andere mods echt wel erover nagedacht hebben.


    En zo zijn er nog meer mensen hier op Q, die wel langer ervaring hebben, en meer weten van de forums dan dat jij weet. (: Maar goed, ik ga verder niet in op je leeftijd .. maar ga geen hoogmoed krijgen zoals je net zei 'ik ben volwassener dan de meeste hier'. Just sayin'


    To infinity and beyond •

    Impressie schreef:
    (...)

    Dus wanneer er ruzies ontstaan tussen twee groepen users komen ze samen? Heel logisch.


    Take a chill pill en neem het niet zo serieus, jezus mensen kunnen niet meer lachen these days. Ruzies komen overal voor, en er zijn ergere 'ruzies' geweest dan deze. Als zij de mods klote vind dan is dat toch lekker voor haar? Who cares anyways


    None but ourselves can free our minds.