• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Welkom ^^ ik moet zo rond 3 uur even weg. En ik ben de hele avond weg tot half 12.]

    (ik moet om 2 uur weg en dan kom ik zondag weerxd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brady Seth Williams
    Met opgetrokken wenkbrauwen richtte ik me op Elan. "Wauw, waarom ben jij zo vrolijk?" kwam er op een droge toon uit mijn keel. Ik zag dat ik helemaal zeiknat was geworden door zijn knuffel. "Waar heb ik dat aan te danken?" Zo vrolijk was ik niet. In de ochtenden kon ik nogal knorrig zijn, en zeker omdat ik gewoon naar huis wilde, ik begreep het allemaal niet meer. "Snurk ik? Heb het niet gehoord." merkte ik met een kleine grijns op mijn lippen op. "Zijn we er allemaal nog? Of verdwijnt er elke avond iemand?" vroeg ik grijnzend. Dit leek wel een horrorfilm.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Plots zie ik Elan het zwembad uitrennen, rare jongen, maar goed. Ik zie Marten een handstand doen in het water. 'Goedzo, maar wedden dat ik dat beter kan!' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Wauw, ochtendhumeur?' vraag ik als Brady niet echt vrolijk kijkt. 'Natuurlijk hoor je het niet als je snurkt, maar ik wel!' Ik geef hem een plagende knipoog. 'En we zijn er volgens mij nog allemaal, hoor. Volgens mij is iedereen gewoon moe'

    Marten Yusthin Kloster

    'Doe maar! Want ik kan het beter!' roep ik uit. Ik kijk Elan na, ik snapte echt niks van die jongen. Ik zucht en kijk naar Naomi, eigenlijk is ze best wel mooi.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brady Seth Williams
    "Misschien." brom ik naar de jongen. Ik wist zijn naam niet eens, en dat terwijl het mijn kamergenoot was. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik zachtjes. Zou ik echt voor altijd met hem op de kamer moeten? Hij was zo .. luidruchtig. "Gooi dan gewoon een kussen naar mn hoofd, dan word ik wakker en dan snurk ik niet meer." Mijn mondhoeken krulden speels omhoog, zo simpel was het. "Moe.. ah, kan." ik haalde de stekker uit het stopcontact, omdat mijn tosti's klaar waren. Ik legde de hete, geroosterde broodjes op een porseleinen bord, en keek even naar Elan. "Dat apparaat is nog warm? Je kunt er nog brood in doen."


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Elan Smith
    'Ik heet Elan,' zei ik. 'En ik heb net nog gegeten.' Chagrijnig liep ik weg. Waarom is iedereen zo chagrijnig? Ben ik de enige die hier nog vrolijk is? Ze vinden me vast weer raar, zoals iedereen..

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik grinnik. 'Let jij maar eens op!' Ik zwem onderwater en maak een handstand als ik helemaal stil sta en spreid dan mijn benen zodat het een handstand split word en mijn benen helemaal recht zijn, dan kom ik weer boven water en haal mijn haren uit mijn gezicht. 'Ik zei toch dat ik het beter kan.' zei ik toen grinnikend en lach naar hem.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Brady Seth Williams
    Met opgetrokken wenkbrauwen liep ik weg. Nou, veel te zeggen had hij blijkbaar ook niet. Ik liet mijn kont op een lekkere comfortabele stoel zakken, en mijn voeten legde ik op de tafel. Héél netjes opgevoed was ik niet. Maar ach, het was ook niet netjes als je tieners in een landhuis ging gooien zonder toestemming. Ik begon van mijn tosti te eten, damn dat ding was heet.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Elan Smith
    Ik liep naar mijn kamer en trok mijn kleren aan. Ik opende de la en pakte er een pakje sigaretten uit en een aansteker. Via de achterdeur liep ik naar het achterste deel van het huis. Niemand zou me hier toch vinden.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk toe hoe Naomi de handstand doet. Ze was er inderdaad beter in. 'Ja, jij bent beter.' geef ik toe. 'Maar jij bent ook ouder en hebt dus langer kunnen oefenen. En ik ben sinds mijn zwemdiploma nog maar 1 keer naar een zwembad geweest. Dus als je het zo bekijkt ben ik beter.' ik lach even


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Oke je bent beter.' zeg ik dan lachend. 'Niet dat ik heel vaak naar een zwembad ga, maar ik heb geturnt en gedansd, dus ik heb ervaring.' zeg ik lachend en ga het zwembad uit en ga op een van de bedjes zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik ga lachend op een bedje naast haar liggen. Ik doe een zonnebril op. 'Kijk, zo ben ik nog stoerder.' lach ik


    (ik ga even eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik grinnik. 'Ja, zo ben je zeker stoerder, maar ik ga kleren aandoen.' zeg ik en loop dan terug naar de kamer en zoek een setje kleren uit en trek het aan dan pak ik een paar hakken aan en loop dan naar de badkamer en doe nog even mijn haar vast en nog vlug even wat Make-up op en loop naar de keuken, daar pak ik wat te drinken en loop weer naar het zwembad waar Marten als het goed is nog is.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp