• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Ik ga zo slapen ^^ ik doe nog wel 1 post en dan ben ik weg naar Dromenland ^^]


    [Mijn post met Alison is onderaan de vorige pagina brland]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [weltrusten, kan Naomi met Alison en Brady meepraten? en als Alison weg is met Brady, haha]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 0:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het best, hij tilt haar door het appartement, misschien is het handiger om nog even te wachten.

    Als Brady haar naar het appartement brengt, dan laat ik haar wel douchen. Zo kunnen jullie beiden verder]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik vind het best, hij tilt haar door het appartement, misschien is het handiger om nog even te wachten.

    Als Brady haar naar het appartement brengt, dan laat ik haar wel douchen. Zo kunnen jullie beiden verder]


    [Oke, haha, anders zit ik maar niks te doen met mijn coctail, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WOW MIJN PC TRIPT M.
    Brady Seth Williams
    "Ik kan mijn vooroordelen niet tegenhouden, sorry." excuseerde ik me expres op een kakkerige manier. "Wat doe je dan? Je verleid me?" met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan. Ik was wel in voor een spelletje, hoe losser ik werd, hoe leuker ik kon zijn. Meteen verscheen er een grijns op mijn gezicht toen ik het meisje hoorde praten. "Jawel. Ik ga dan dagenlang voor je kamer deur staan, en ik laat je er niet meer uit." sprak hij op een plagende toon. "Natuurlijk niet, ik probeer je gewoon een beetje comfortabel naar je kamer te krijgen. Áls ik je stalk, mag je me een klap geven." knikte hij. Meteen loop ik richting de kamer van Alison, en ik zet haar voor de deur neer. "Je kunt zeggen dat het onbeleefd is, dan weet ik meteen dat ik het de volgende keer niet meer moet doen." zei ik schouderophalend. Dat was simpel. Als meiden het niet leuk vonden, fine, dan deed ik het gewoon niet meer. "Dus.. ik denk dat ik er maar vandoor moet gaan? Ik ga niet toekijken hoe jij je om staat te kleden. Alhoewel..." een uitdagende grijns verscheen op mijn lippen. De speelse kant van Seth kwam nu ook naar boven. "Ik hoop dat je weet dat ik n grapje maak? Ik moest ook maar eens schone kleren aan gaan doen, aangezien iémand me in het zwembad heeft geduwd."


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    [Oh uh ik vind het goed, alleen ga ik ook zo mn nest in.] :3


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    GinnyLovato schreef:
    [Oh uh ik vind het goed, alleen ga ik ook zo mn nest in.] :3


    [Anders laat maar, ik ga denk ik ook zo..... Ik kan wel nog heel even..... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Anders laat maar, ik ga denk ik ook zo..... Ik kan wel nog heel even..... ]
    [Ik weet niet hoelaat ik er morgen ben, ik ga misschien zwemmen. En anders kunnen we morgen wel verder? :3]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Alison Love
    Ik lach om hem. 'Als jij denkt dat ik verleidelijk bent,' zeg ik dan. 'Denk wat je wilt denken.' en ik lach weer. 'Ik verleid je ook niet malloot.' hij kijkt me grijnzend aan. 'Ach. Ik zit toch wel opgesloten binnen hekken, dus waarom niet beperkt tot alleen mijn kamer?' ik weet dat hij een grapje maakt. Hij zet me neer voor mijn deur. 'Spijtig, spijtig, spijtig. Ik zei een meisje, niet dat ik het was.' en ik knipoog naar hem. Hij kijkt me uitdagend aan. 'Ik zou niet weten over wie je het hebt,' zeg ik lachend. 'Ik denk dst een elfje erin heeft gegooid!' en ik kijk hem aan. 'Er valt bij mi toch niet veel te zien.' dan draai ik me om en doe mijn deur open. 'Dankje voor de lift,' zeg ik dan lachend. En doe dan de deur achter me dicht. Ik ga douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jk ga slapen! ^^ Baaaiibaaiii]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nu, dus we doen wel morgen. X.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Brady Seth Willams
    De herkenbare blozende wangentjes kwamen weer op mijn gezicht tevoorschijn. Alison wist echt wel hoe ze dit moest spelen. "Ik denk ook wat ik wil denken." glimlachte ik, waarna ik naar mijn voeten keek. Daar was ik niet beroerd van, om te denken wat ik wilde denken. Zelfs als anderen het er niet mee eens waren. Oogrollend keek ik Alison aan. "Als je de volgende keer weer een lift wilt, geef me een gil. Dan mag je op mn rug." grijnsde ik breed. Hoofschuddend speelde ik met haar mee. "Nee, ik weet ook totaal niet wie me in het diepe gegooid heeft." Na een korte hand-opsteek draaide ik me om. "Zie je nog wel eens." sprak ik, waarna ik richting mijn eigen kamer liep. Ook ik wilde nu even warm douchen, of zou er een mega bubbelbad zijn?


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    (goedemorgen^^ sorry, gister viel mijn internet uit)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [I'm back. (: Good morning ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik in het water wil springen ligt er al een meisje in. In spring in het water en na een tijdje komt Alan ook. Dan komt er nog een meisje en die meisjes gaan samen weg. Was ik dan toch de jongste? Ik had alleen best oude mensen gezien. Ik klim weer uit het water en droogde me af. Ik kleedde me weer om en liep weer naar de woonkamer. Ik deed de PlayStation3 aan en stopte er een spelletje in. Ik begon met spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!