• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    'Oke!' roep ik Naomi achterna. Ik ga even zonnen en als ze terug komt ga ik zitten. 'Leuke kleren!' zeg ik. Het jurkje staat haar mooi, net als de hakken, het haar en haar make-up. Een raar, maar fijn gevoel verspreid zich door mijn buik.


    ( ik ga weg tot zondag, jullie mogen wel voor Marten praten:))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hii :3 ligt het nou aan mij of is er een nieuwe dag?]


    [K moet nog even een uur werken en dan naar huis. Dan kom ik weer ^^]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    'Oke!' roep ik Naomi achterna. Ik ga even zonnen en als ze terug komt ga ik zitten. 'Leuke kleren!' zeg ik. Het jurkje staat haar mooi, net als de hakken, het haar en haar make-up. Een raar, maar fijn gevoel verspreid zich door mijn buik.


    ( ik ga weg tot zondag, jullie mogen wel voor Marten praten:))


    [Oke, ga je nu al, of nog niet en volgens mij wordt Marten verliefd op Naomi, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop naar de kast en pak een rood topje en zwarte shorts. Ik loop naar de badkamer, draai de deur op slot en poets snel, maar nauwkeurig mijn tanden.
    Ik kleed me uit en stap in de douche.
    Ik was mezelf en ondertussen zing ik zachtjes Summertime Sadness van Lana del Rey.
    Na 20 minuutjes, draai ik de kraan uit en droog me af.
    Ik kleed me aan, kam mijn haar en doe mijn haar in een messy bun. Ik trek de zwarte All Stars aan en verlaat de badkamer.
    Verveeld loop ik naar het zwembad en kijk naar het water.

    [Feel free to come and talk with Marilyn.]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zie dan nog een meisje en loop naar haar toe. 'Hallo, ik ben Naomi.' zeg ik dan tegen haar en kijk haar vriendelijk aan.

    [En je heet toch Marilyn Cerena Aria Marie Bright???]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zie dan nog een meisje en loop naar haar toe. 'Hallo, ik ben Naomi.' zeg ki dan tegen haar en kijk haar vriendelijk aan.

    [En je heet toch Marilyn Cerena Aria Marie Bright???]


    [Ik had per ongeluk nog de naam van mijn personage van een ander RPG onder ctrl+v staan, dus plakte ik die in plaats van Marilyn Cerena Aria Marie Bright. Ik had dat niet door, want ik was gefocust op mijn playlist.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik ben Marilyn," zeg ik tegen Naomi.
    Ik glimlach en neem haar gezicht in me op, zodat ik onthoud bij wie de naam hoort.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Ga je mee? Ik ga wat rond het huis rondkijken, wat er allemaal hier is.' zeg ik dan lachend en kijk haar vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik reageer zo, moet mee naar het centrum T-T.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik kan weer reageren ^^

    Is er nog veel gebeurd? En is het nou de volgende dag of? Ik dacht zoiets te lezen..?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik kan weer reageren ^^

    Is er nog veel gebeurd? En is het nou de volgende dag of? Ik dacht zoiets te lezen..?]


    [Blijkbaar is het de volgende dag en dan heb ik in een zwembadbedje geslapen dan, haha en er is niks bijzonders gebeurd, alleen wat gesprekken en dat Marten die 13 is verliefd word op mijn personage van 16...... Uhum....]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Thaaaaankkkss <3

    En ik weet hoe het komt dat de volgende in de volgende dag zitten. Ze draaien mee op reallife tijd. Dus dat moet even recht gezet worden ^^




    Zullen we doen dat het gewoon nog de eerste dag is? Of hebben jullie al doorgespeeld op de tweede dag?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Fluitend loop ik door mijn slaapkamer heen. Ik trek mijn bikini aan. Ik heb zin om te zwemmen, dus ik loop richting het zwembad. Ik zie een aantal mensen, waaronder Seth. 'Hellooo' zeg ik glimlachend tegen Seth. Ik trek het topje van mijn bikini goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ja, natuurlijk," zeg ik en grinnik.
    Ik kijk even naar de lucht en dan naar het huis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold
    'Oke, kom we gaan.' en loop het huis binnen, als een aantal kames hebben gehad vooral de slaapkamers van de anderen en een schoonmaakhok maak ik de volgende deur open, een muziek kamer, perfect. 'Zin om een liedje te spelen.' vraag ik dan aan Marilyn en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp