• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Marilyn. Mijn naam is Marilyn," zeg ik.
    Ik glimlach en zet mijn voeten ook op het aanrecht.
    Met mijn armen 'omarm' ik mijn knieën en ik doe snel even een blauwe lok achter mijn oor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Niemand kent elkaar,' zei ik tegen Brady. 'En ik vraag me ook echt af wat we hier doen. Wat hebben wij met elkaar gemeen? Waarom zou iemand míj ontvoeren, ik ben niets waard'.

    Brady Seth Williams
    Met een verbaasde blik keek ik de jongen aan. "Ik heb geen idee. Neem nou maar aan dat het een flauwe grap is. Over een paar minuten zijn we hier gewoon uit. Ik heb ook echt géén idee hoe ze me hier hebben gekregen, ik herinner me gewoon niks meer." sprak ik. "Waarom zou jij niks waard zijn? Iedereen is perfect, op hun eigen manier." Zei ik met een kleine glimlach rondom mijn lippen. Ik nam nog een hap van de pannenkoek, die nu alweer op was.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Dave Jackson

    Ik liep naar haar toe. Zo hoe ze zat, leek ze net een engeltje.
    "Hee koekiemonster. Nee grapje hoor. I like your hair. Zullen we samen dat feestje organiseren?"


    If we burn, you burn with us. <3

    [Is Dave een player? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Is Dave een player? :Y)]


    Nee. Een beetje een macho, maar hij is er niet op uit om een meisje te gebruiken.


    If we burn, you burn with us. <3

    GinnyLovato schreef:
    Brady Seth Williams
    Met een verbaasde blik keek ik de jongen aan. "Ik heb geen idee. Neem nou maar aan dat het een flauwe grap is. Over een paar minuten zijn we hier gewoon uit. Ik heb ook echt géén idee hoe ze me hier hebben gekregen, ik herinner me gewoon niks meer." sprak ik. "Waarom zou jij niks waard zijn? Iedereen is perfect, op hun eigen manier." Zei ik met een kleine glimlach rondom mijn lippen. Ik nam nog een hap van de pannenkoek, die nu alweer op was.


    Elan Smith
    'Dat denk ik niet. Dan hadden ze ons net zo goed in een klein kuthok kunnen stoppen. Ze willen iets, wist ik maar wat. En ik ben niets waard qua geld, ik ben maar een wees die niemand moet' Ik zuchtte, ik wist dat het de waarheid was. Over een half jaar zou ik het weeshuis uit geschopt worden, en dan stond ik er alleen voor..

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Ik heb echt geen idee, maar ik hoop dat we er snel uitkomen.' zeg ik dan en gooi mijn appel in de prullenbak en ga weer naast haar zitten.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik blijf echt refreshen, ik verveel me te pletter]

    [Je kan wel met Alison praten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okiedokie :3]

    Elan Smith
    Ik ga naast het meisje zitten dat mijn gezicht afgelikt had. 'Was het lekker?' vroeg ik aan haar.

    Brady Seth Williams
    Ik liet mijn ogen naar beneden glijden, en ik legde het bord wat op mijn schoot beland was op de tafel voor me neer. "Dan snap ik niet wat ze met een groepje tienertjes kunnen. We hebben geen geld, geen idee wat we hier doen.. We merken het vanzelf wel, alleen weet ik dat we hier wel kunnen overleven. Er is voedsel, een geweldig huis, mensen..." zei hij schouderophalend. Met een klein medelijden keek ik de jongen aan. "Een wees? Wat.. waarom moest je in dat huis?" vroeg ik voorzichtig. "En hé, iedereen is wat waard.. Misschien geloof je nu niet in jezelf, maar dat komt later wel.." probeerde ik zachtjes.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Alison Love
    Ik lach even. 'Nehh.. Op een pannenkoek is het lekkerder,' zeg ik dan glimlachend. Ik haal even een hand door mijn haar. 'Dus oke, je heet Elan, valt op jongens en je bent hoe oud?' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ofcourse. En thank you," zeg ik glimlachend.
    Hij ziet er niet slecht uit, ik ken hem niet en geef meer om personality, maar ik moest het toegeven.
    Ik leg even mijn hoofd op mijn knieën en denk na over wat er zal gebeuren.
    Kom ik ooit weer thuis? Zie ik Noel ooit nog? Zal ik bij de begrafenis van mijn ouders zijn?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Mijn ouders wilden me niet. Ik ben daar opgegroeid, ik heb nooit geweten hoe het is om ouders te hebben. Ik ben niets waard, iedereen haat me...' zei ik tegen Brady, en ik kreeg tranen in mijn gezicht. Waarom was het voor mij zo moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten, die niets van me weten?