• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Nee, ik bedoel Bo die nu zo superlief plotseling doet.]


    [Bo IS lief, alleen kan hij niet lief doen waar zijn vader, zus of iemand anders bij is. Als hij met mensen is die hij vertrouwd of een hekel aan de arrogante, botte Bo hebben kan hij dat wel...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bradley Jason Averes.
    Heel de weg zeggen we geen woord tegen elkaar, maar het is geen pijnlijke stilte. op een gegeven moment begint Mia te praten.Ze vroeg of ik vaak in het dorp kwam en zonder op antwoord te wachtend ratels door. ik sta stil en kijk haar aan. "Het spijt me, ik kom niet zo vaak ik het dorp. En ik bemoei me nooit met andere mensen." ik haalde mijn schouders op. het was waar ik stak mijn neus niet in andermans zaken en het kon me ook nie schelen wat andere zouden dachten.


    someone out there feels better because you exist

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan. 'Ik moet uitkijken. Jij zat anders nog in die boom hoor,' lach ik. 'En vanavond zwemmen lijkt me wel leuk,' grijns ik. Ik sta op en kijk om me heen. 'Ik ga Juul zoeken. Ik zie je vanavond wel.' Ik glimlach even en kijk dan om me heen. 'Tot zo.' Ik verdwijn tussen de bomen met zoals altijd mijn pijl en boog en messen. Standaard voor mij. 'Julia?!' Ik kijk om me heen om heen in de hoop Julia te zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Ik schiet weer in de lach als ik hem zie wegglijden op het moment dat hij wil reageren nadat ik hem nat spetterde. ‘Natuurlijk zou ik helpen,’ reageer ik als hij me langs hem trekt en een doek in mijn handen duwt. ‘Ik wilde alleen even kijken hoe je het er vanaf zou brengen,’ grinnik ik en begin te poetsen. ‘Geen dank, pas maar op want je gaat het er nog goed vanaf brengen,’ reageer ik en lach over zijn opmerking als mannelijke assepoester. ‘En het feest waar je vanavond naar toe gaat is vast en zeker je bal. Niet vergeten om om klokslag 12 weg te zijn he,’ grap ik weer en schud vervolgens lachend met mijn hoofd. Nooit gedacht met een ridder zoveel plezier te hebben, en dan waren we simpel een huis aan het poetsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    Ik knik opnieuw. Goed, dat was duidelijk, maar ik had daar helemaal niets aan. Toch zit die opmerking me nog steeds niet lekker. Ik pak Bradley bij de pols en draai hem om, zodat hij me wel aan móet kijken. 'En wat denk jij? Zeg eens eerlijk, niet liegen. Denk je dat ik veel mannen heb gemarteld of in mijn bed heb verleid?'


    everything, in time

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Bo IS lief, alleen kan hij niet lief doen waar zijn vader, zus of iemand anders bij is. Als hij met mensen is die hij vertrouwd of een hekel aan de arrogante, botte Bo hebben kan hij dat wel...]


    [Ik voel me in Amelies plaat schuldig.. XD En dan nog, ze vindt dat iedereen moet zijn wie hij of zij echt is, en zich niet voor moet doen als iemand anders. :Y) Daarbij zeg ik niet dat ze vindt dat iedereen moet zeggen wat hij of zij aan het uitvoeren is. XD]


    help

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Dat lijkt me inderdaad een heel goed idee", zegt Julia glimlachend, "Trouwens... Wanneer wil je het de groep gaan vertellen?", vraagt ze.
    "Ik weet het niet", mompelt Lance. "Morgen?"


    [Ik ga Pretty Little Liars kijken, of ben ik nog ergens nodig?]


    help

    Julia Bellamy
    'Morgen vind ik goed' antwoordde ik glimlachend Misschien dat ik dan ook zou vertellen wie ik werkelijk was. De naam Julie begon me namelijk steeds meer en meer te irriteren. Maar dat hield ik even voor me. Ik wou namelijk niet dat iemand ons zou horen en eerlijk gezegt wist ik ook nog niet helemaal zeker of ik dit wel wou doen.

    [Ik ga naar bed toe, morgen ben ik pas 's avonds laat weer online. Als er een nieuw topic gemaakt moet worden mag de persoon die als laatste op pagina 20 een reactie plaatst dit doen]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bradley Jason Averes.
    omdat ze een stuk kleiner dan mij was moest ik naar beneden kijken om in haar ogen te kunnen kijken. Ik staarde haar aan en liet haar vraag bezinken. Ik bleef haar aankijken. toen grijnsde ik even . "ik denk dat je wel wat mensen hebt gemarteld, eerlijk gezegt." ik hield even een korte pauze. "maar of je ze verleid hebt dat denk ik niet?" ik wou verder lopen terug naar et kasteel, dit waren meer woorden dan ik ooit in een zin zou gebruiken. ik was echt geen prater.


    someone out there feels better because you exist

    Mia Cruz
    Arrogant trok ik één wenkbrauw op. 'Denk je dat echt? Ik heb nooit iemand gemarteld. Behalve vandaag, ze ging te ver. Ja, ik heb veel mensen uitgescholden en hier en daar heb ik wel eens iemand geslagen, maar echt martelen? Nooit. Vanmiddag was ik... Ik was mezelf niet. Ik had jou hoger in geschat, Bradley. Dat stelt me teleur.' Hij moet niet denken dat hij alles zomaar kan zeggen, ook al torent hij een kop boven mij uit. Ik laat zijn pols los en veeg mijn hand af aan mijn jurk, alsof ik vies van hem ben. Vies van zijn worden, ja.


    everything, in time

    Nathan Jack Dalfson

    'Ik wachtte netjes als een echte heer tot jij uit de boom was' zeg ik grijnzend. Lauren kijkt me nog even aan en verdwijnt tussen de bomen. 'Tot zo' roep ik haar nog na. Ik glimlach even en ga dan opzoek naar Lance. Ik wist niet waar hij was, maar kon het proberen op het stukje waar iedereen kon trainen.


    ~

    Bradley Jason Averes.
    ze trok een wenkbrouw op en keek arrogant. dat wou ze duidelijk niet horen. ookal was ik trouw aan haar vader en respecteerd ik haar heel erg ze maakte het zo niet makkelijk om rustig en beleefd te blijven. aan mijn gezicht was niets af te lezen, zoals altijd hield ik mijn gezicht in de plooien. "luisterd eens, miss." begon ik en keek haar aan "u vroeg wat ik dacht en ik antwoorde eerlijk." en zonder nog verder een woord te zeggen liep ik door.


    someone out there feels better because you exist

    William Riley Smith

    Ik kijk haar aan en schiet dan in de lach.'Ik moet om 12 uur op het kasteel zijn,' grinnik ik. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Wat gebeurd er met me? Ik ben de mannelijke assepoester! Alleen van plaats dat ik naar het kasteel ga, ga ik naar het dorp. En jij bent zeker de prinses van het verhaal,' lach ik en schud mijn hoofd. 'Wauw om gekeerde wereld.' Ik poets vrolijk door. 'En dan is Pebbe zeker het paard dat de koets vooruit trekt.' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Is poetsen altijd zo leuk?' Ik lach en ga door. 'Gelukkig is mijn oude huis niet zo reusachtig. Anders zijn we dagen bezig!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Vol plezier luister ik naar zijn woorden, de enthousiasme die hij erin legt valt niet te ontwijken. ‘Inderdaad, een compleet omgekeerde wereld en Pebbe trekt de koets vast wel,’ grinnik ik tussendoor en ga net als hem verder met poetsen. ‘Nou, normaal is poetsen niet zo heel leuk,’ reageer ik en kijk hem schuin aan. ‘Maar dit slaat wel op alles,’ lach ik en ga weer verder met poetsen. ‘Het scheelt inderdaad dat je huis niet zo groot is, dat ga jij nooit overleven,’ plaag ik lachend en veeg weer een pluk haar aan de kant als deze in mijn zicht valt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    'Dat neemt niet weg dat ik je hoger had ingeschat, ik dacht dat jij me wel iets beter kende. Daarnaast wil ik niet dat je op zo'n toon tegen me praat!' Dit was ronduit een klote dag. 'Ik ben écht niet zo slecht! Jezus, wat een vooroordelen hier. Wauw, wat valt dit me vies tegen.' Ik merk dat er zich een brok in mijn keel ontwikkeld en ik wil hem doorslikken, maar raak daardoor in een gigantische hoestbui en de tranen springen in mijn ogen. Ik ga niet huilen en al helemaal niet in het bijzijn van Bradley. 'Breng me nu gewoon alsjeblieft naar huis, ik wil terug mijn bed in.'


    everything, in time