• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte naar Emily en kriebelde haar kinnetje, en keek vervolgens naar Santana. 'Ja, jouw voorgevoel klopt inderdaad altijd.' gaf ik toe. 'En dat is alleen een goed iets, als het niet om drama gaat.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Nou, ik kan je dit vertellen'' zeg ik, en kijk naar Emily.
    'Zij krijfgt een hele goede toekomst' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde nu luider en kreeg een hevige gevoel in mijn onderbuik door genot. Ik keek toe, hoe hij het deed en het was echt schattig, maar ongelofelijk lekker. Ik streelde zijn wang even snel en greep zijn haren vast, natuurlijk zachtjes, dat hij geen pijn had. En genoot van zijn heerlijk handelingen en sloot genietend mijn ogen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Maar dat betekent niet, dat jij ongestoord je gang kan gaan en mij pijn te doen' schreeuw ik boos tegen hem, terwijl ik dat zei, pak ik mijn jurkje en deed die met moeite weer aan. Ik pak vervolgens mijn hakjes, maar hield het in mijn handen. 'Wat was ik dom zeg, jij gebruikte me gewoon om seks te hebben. Wat ben ik dom geweest en jij bent gewoon een gore klootzak' zeg ik boos en sla met mijn hand hard tegen zijn borst, hopend dat het pijn deed. Ik kon hem echt niet geloven en op dit moment mezelf niet. Wat heb ik gedaan? Ik kijk hem nog aan, waarnaar ik huilend naar de deur ren en vervolgens naar het hotel, waar mijn broer was en die alles regelde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij streelde mijn wang, en greep daarna zachtjes mijn haren vast. Ik stopte met aftrekken ging heen en weer met mijn gezicht, af en toe likte ik nog steeds over zijn lengte en over zijn eikel. Ik smakte ook af en toe om hem misschien nog wat meer op te winden.

    Jayden Ian Archibald

    Ze sloeg hard tegen mijn borst, het deed wel pijn maar ik liet niks merken. Toen ze weg liep lachte ik even, het was wel lachen maar jammer dat ik het niet af had kunnen maken. Ik besloot om er maar weer op uit te trekken. Ik had wel zin in iets sterks nu. Ik kleedde me weer om en reed naar een rustig binnen terrasje en bestelde een shot Whiskey.

    Finn Hudson

    Ik keek haar glimlachend aan, ik vond het leuk dat ze dat zei. Ik had er ook een goed gevoel over, want het grappige van alles was dat zei tot nu toe echt altijd gelijk had. 'Als jij dat zegt, moet het zo zijn.' glimlachte ik vrolijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ooh Kurt' kreunde ik luid en voelde opeens een heftige gevoel in mijn onderbuik komen en kwam luid kreundend en schokkend klaar in zijn mond. Zweetdruppels stonden op mijn voorhoofd en ik kijk hem hijgend aan. Waarnaar ik ging liggen en mijn ogen sloot om bij te komen. Dit was heerlijk en ik genoot nog steeds van de na tintelingen in mijn lichaam. Wat was hij geweldig.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik probeerde mijn tranen binnen te houden voor mijn broer en de hotel mensen, gelukkig hadden ze niets door en was alles geregeld. Mijn broer moest weer naar zijn werk en kwam de volgende dag weer terug om nog met school te regelen. Eenmaal in de hotel kamer, kon ik me niet meer inhouden en huilend zak ik op de grond en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Wat heb ik gedaan? Ik ben gewoon vreemdgegaan, terwijl het niets voor mij is en ik ben gewoon zo stom!


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet gaan slapen! ^^ Slaaplekker en tot morgenavond, veel plezier morgen op het strand!! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    ´Heb je het nog niet gehoord, ben paranormaal begaafd.´ grijns ik.
    ´Kan ook geesten oproepen´ lach ik, en wiebel even met mijn wenkbrauwen..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik slikte alles door en likte het nog een beetje schoon, daarna kroop ik naast hem en drukte ik een kusje op zijn kaak. Daarna sloot ik even mijn ogen, omdat dit moment geweldig was, ik zou het voor altijd blijven koesteren. 'Het is al avond, zullen we maar weer naar de bewoonde wereld gaan?' vroeg ik glimlachend waarna ik hem verliefd aan keek. Ik hield zoveel van hem. Hij was mijn alles, mijn prins, mijn ware liefde. We konden gewoon alles aan, echt alles. Niemand zou ons uit elkaar kunnen halen, we waren voor elkaar gemaakt en voor elkaar bestemd. Ik kon echt niet zonder hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    'Geesten?' vroeg ik verbaasd. 'Túúrlijk, Santana.' zei ik sarcastisch en lachend, maar wel zo dat het nog een grapje was. 'Roep nu dan maar eens een geest op.' zei ik uitdagend. Ik geloofde niet in spirituele dingen, en dus ook niet in geesten.

    [Dankje! Tot morgen!]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    ´Is goed´ grijns ik.
    Ik concentreer me even goed en mompel zacht dingen.
    Opeens klapt het raam open, ´hij is hier´ grijns ik...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte, tot er ineens een raam open klapte en keek er geschrokken naar. Ik hield Emily dicht tegen me aan en staarde niet begrijpend in de richting van het raam. 'D-dat kan niet.' stotterde ik. 'Je moet daar een trucje voor hebben.' zei ik een beetje lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    ´Als ik nou wat kaarsen had kon ik het echt bewijzen´ lach ik.
    Ik kijk naar het raam, en opeens begint het licht te knipperen..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Het lachen verging me al snel toen het licht begon te knipperen, met open mond keek ik er naar en wist ik niet wat te zeggen. 'Kan je hem ook nog wegsturen..?' vroeg ik toch een beetje bangig. Steed gebeurde er nog iets met Emily. 'En kun je hem ook op iemand afsturen? Anders moet je hem maar op Michael afsturen.' zei ik droogjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    ´Sure´ zei ik, en mompelde weer wat en alles werd normaal.
    ´Geloof je me nou´ grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Vaag volg ik alles wat er gebeeurde, met mijn gedachtes was ik bij Michael die weet ik veel wat aan het doen was.
    Misschien wel met Blaine en Kurt.
    Ik hield me rustig maar van binnen zat ik vol angst.
    Kurt kon slecht tegen vieze kamers en als ze hem met een mes zouden bedreigen net als bij mij dan zou hij gegarandeerd flippen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan