• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde hem de hele tijd kreunen en mijn naam noemen. Hij greep iets harder mijn haar vast, wat me gelukkig niets deert. Ik kon er wel tegen en hoorde zijn ademhaling zwaarder worden. Nu begon ik met mijn hoofd heen en weer te bewegen, zodat het voor Kurt lijkt dat hij in mijn mond stoot. Tussendoor gaf ik nog likjes of zuigde ik zachtjes, maar steeds ruwer en harder om hem te plagen. Mijn ene hand masserde nog steeds zijn bovenbeen en de andere streelde liefdevol zijn ballen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde luid door zijn handelingen en voelde dat hij mijn onderlip zachtjes beet, waardoor ik kippenvel kreeg. Ik verlangende nu heel erg naar hem en wou meer. 'Jayden, neem me' zeg ik zachtjes en verlangend. Ik trok zonder nog op een antwoord te wachten zijn boxer uit en trok ook mijn ondergoed uit. Waarnaar ik mijn onderlichaam stevig en wrijvend tegen de zijne doe, verlangend naar meer en uit genot. Om zo ook beide van ons meer op te winden en voelde ik dat zijn geslachtsdeel begon te groeien.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik liet zijn haren los, toen hij met zijn hoofd heen en weer bewoog en kreunde iedere keer als hij heen en weer bewoog. Ik hijgde nu helemaal buiten adem, uit genot. Zijn ene hand masseerde nog steeds mijn bovenbeen terwijl de andere liefdevol mijn ballen streelde. Ik hield het gewoon niet meer en voelde dat ik hard tot mijn hoogtepunt kwam en kreunde. Ik liet me even op mijn rug vallen, zodat ik even tot adem kon komen. Vervolgens ging ik weer overeind zitten en trok ik aan Blaine's armen, als een teken dat hij ook op de rots moest komen, zodat ik hem deze keer lekker kon verwennen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde wat ze zei en grijnsde, ik drong bij haar naar binnen begon meteen hard te stoten, waardoor ik meteen uit genot kreunde. Ik zoende haar nu ruw en vol lust op haar mond terwijl ik hard door stootte, het was me gelukt, zoals altijd.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 20:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde een warm goedje in mijn mond komen en ik hoorde dat hij kreunde. Ik slikte het goedje door en maakte met mijn tong zijn eikel weer schoon. Kurt liet zich op zijn rug vallen en kon zo weer op adem komen. Hij ging na een tijdje weer rechtop zitten en trok me aan mijn armen, als teken dat ik op de rots moest gaan zitten. Ik deed wat hij vroeg en ging naast hem zitten en zoende hem liefdevol op zijn lippen en streelde liefkozend zijn wang. En glimlachte verliefd naar hem. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik veriefd en gemeend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij drong bij me naar binnen en stoote heel hard in me, waardoor ik een klein pijnlijk kreetje sla, ergens was het lekker, maar het deed voor nu pijn. Hij zoende me ruw en lustig op mijn mond en bleef hard door stoten. Mijn kreunen werden gesmoord door zijn zoen. 'Jayden, kan je wat zachter stoten, het doet pijn' zeg ik pijnlijk en moest moeite doen om niet pijnlijk te gaan kreunen. Nog steeds moest ik mijn gedachtens op nul zetten, als ik nu aan Finn zou denken, zou ik nu echt breken en de waarheid moeten zien, wat ik nu aan het doen ben.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ben er weer! Kan ik iets doen met mijn perso's?]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou, Blaine.' glimlachte ik liefjes naar hem, waarna ik hem een kusje gaf op zijn mond, daarna ging ik met een baan van kusjes naar zijn nek, af en toe beet ik daar zachtjes in zijn huid. Vervolgens ging ik nog verder omlaag en drukte is kusjes op zijn borst en zijn gespierde buik. Toen ik bij zijn onderbuik kwam, en daar kusjes drukte liet ik mijn hand naar zijn geslachtsdeel glijden en streelde ik zijn lengte zachtjes. Vervolgens plaatste ik mijn lippen rondom zijn eikel en begon ik zachtjes te zuigen, tegelijkertijd trok ik hem zachtjes af.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde wat ze vroeg, maar negeerde het en ging zelfs nog harder stoten en kreunde luid uit genot. Het kon me niks schelen of het pijn deed bij haar, ik had haar nu toch al en ik vond het lekker zo. Op één of andere manier vond ik het ook lekkerder als ik iemand zo pijn deed. Het kon me niks schelen hoe ze smeekte.


    [Uhm, je kan naar het ziekenhuis op kraamvisite komen met iemand? Voor de rest is iedereen bezet bij mij. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik loop Rachel's kamer in.
    'Dus, het is gelukt?' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik stond op en hield Emily in mijn handen en lachte om Santana, ik vond het wel aardig van haar dat ze langs kwam. Ik wist dat er achter haar harde kant, ook een klein hartje zat. 'Het is helemaal gelukt, ze is gezond en ze heet Emily.' vertelde ik aan haar. 'Wil je haar misschien even vasthouden, Santana?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik, en glimlach dan.
    'Sure' zeg ik, en kijk naar Emily...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte en legde Emily voorzichtig in haar armen en lachte even. Emily was wakker en keek met haar nog donkere ogen, wat door de geboorte komt, naar Santana.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:49 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kijk naar Emily, en lach.
    'Ze lijkt op jouw Finn' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Door zijn kusjes die een weg naar beneden baande, kreunde ik en uiteindelijk kwam hij bij mijn geslachtsdeel uit, waarnaar hij daar zachtjes op mijn eikel zoog en tegelijkertijd trok hij me zachtjes af. Ik kreunde uit genot en verlangend kijk ik toe hoe, hij het deed. Ik kon nu helemaal niets doen en spreiden een beetje mijn benen, zodat hij er goed voor kon zitten. Ik leunde met mijn handen tegen de rots om steun aan mezelf te bieden en genoot intens van de handelingen. Een overweldigende gevoel kwam in mijn onderbuik, waardoor ik zijn naam zachtjes mompel naar meer.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Opeens ging hij harder stoten, nadat ik dat zei. Er kwamen pijnlijke steken in mijn onderbuik en onbewust liepen er tranen over mijn wangen van de pijn. Wat heb ik gedaan? Dit wou ik helemaal niet, hij gebruikte me maar alleen, om seks te hebben. Waarom was ik zo dom en geloofde ik zijn gelul. Ik probeerde hem van me af te krijgen, maar hij was zwaarder en zo sterk was ik niet. Ik wou janken van de pijn en hem zeggen, dat hij moest stoppen, maar dat zou hij toch niet doen. Misschien lukte het, als ik ons omdraaide. Met moeite door de pijn draaide ik ons om, zodat ik nu bovenop hem lag, zonder dat ik het besefte vloog mijn hand naar zijn wang en gaf ik hem een harde klap. Snel sprong ik op, maar stopte gelijk, omdat ik vreselijke steken kreeg. Ik pakte met moeite mijn ondergoed en bh en deed het snel aan. ‘Klootzak dat je er bent’ sis ik naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte trots, dat vond ik echt leuk om te horen. 'Vind je?' vroeg ik, ik zag het namelijk niet zo van mezelf maar Rachel zei het ook al. Santana was volgens mij best wel goed met kinderen. Emily lag in ieder geval stil naar haar te kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (KaoruKun >>>>>>>>>> Insano ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Uhhuh' grijns ik.
    Ik leg Emily weer in zijn armen, 'Je weet toch dat mijn voorgevoel altijd kloptt?' zeg ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik hoorde hoe hij kreunde en glimlachte even, tot hoever dat lukte. Ik hoorde hem zachtjes mijn naam mompelen, als teken dat hij meer wilde. Nou, meer zou ik hem zeker geven. Ik zoog iets harder en gaf hem af en toe ook likjes op zijn eikel terwijl ik hem al zuigend aftrek. Met mijn andere hand zijn onderbuik en kriebelde ik hem zachtjes.

    Jayden Ian Archibald

    Ineens voelde ik een pijnlijke een harde klap in mijn gezicht en keek ik Isa bozig aan. 'Wat? Jij moest toch zo nodig vreemd gaan om jouw vriendje pijn te doen omdat je maar een tweede keuze bent, slet.' siste ik naar haar. Ik keek haar bozig aan, maar wist dat ik haar hier niet mee zou laten wegkomen. Ik zou haar niet slaan of zo, omdat ik fysiek geweld haatte, maar ik zou haar emotioneel helemaal breken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.