• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    'Oké, oké. Ik geloof het.' lachte ik, ik keek vervolgens naar Rachel waarvan het leek alsof ze er met haar gedachten niet bij was. 'Rachel, wat is er?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikschrik op van mijn gedachtes en meteen staan de tranen in mijnn ogn.
    " wat als ze wel bij hem zijn" vraag ik zacht maar vol angst.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ koffie drinken, ben je er de hele dag?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik bleef even stil, omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. Ze hadden al een paar uur hun telefoon niet opgenomen. Ik voelde de paniek weer een beetje toenemen, maar probeerde rustig te blijven voor Rachel. 'Stel dat het zo is,' zei ik aarzelend. 'Wat zou hij dan met ze doen en wat moet hij dan met ze?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Weet ik nog niet. We gaan misschien naar het strand.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ lekker ik verhuis naar boven]
    rachel
    Ik slik " bedreigen met messen, ik denk in elkar slaan want dat wou hij eerst doen maar omdat ik zwanger was deed hij het niet. En ik benbang misschien snijden" een paar tranen verlaten mijn ogen.
    " kurt zal er gek worden Finn, het enigste wat je hebt is een lampje, kleine kussen een laken en een vies oud matras. Hij houft je in de gaten overal camer's" fluister ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat klinkt inderdaad vreselijk.' zei ik hoofdschuddend. Ik keek nogmaals op mijn mobiel, maar we hadden nog geen bericht terug. 'Wat moeten we doen?' vroeg ik een beetje in paniek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik snik "ik weet het niet, ik weet niet waar ik vastgehouden werd want toen ik eruit mocht was de bevalling bezig en heb ik er niet opgelet" ik begin nog harder te snikken. Als ik had opgelet had ik ze kunnen helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Zouden ze,' ik slikte even voordat ik deze vraag stelde. 'Zouden ze hen vermoorden, denk je?' vroeg ik waarna ik haar gepikeerd aankeek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik weet het niet Finn, ik weet het niet. Jayden zat tussen hun in voor Blaine dus misschien dat hij ze laat leven" ik staar voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik dacht dat ik gek zou worden. 'We moeten iets doen,' zuchtte ik. Kurt was mijn stiefbroer en Blaine mijn beste vriend. Oké, Kurt kon weleens irritant zijn, maar ik kon niet zonder ze.

    [We gaan vanmiddah waarshijnlijk even naar Haarlem]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahah oke daar was ik eergister.
    rachel
    "wat wil je doen, als je ze belt om te vragen of ze daar zijn zeggen ze dat niet, als je gaat vechten ben je halfdood. Als je wilt zoeken waar ze zijn ben je nog wel even bezig" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson
    'Zal ik de als vermist opgeven?' vroeg ik aan haar. 'En dan doe ik meteen aangifte voor Luke en Micheal.' zei ik. Ik was echt bezorgd nu.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel"ze zijn niet 24 uur vermist en de poiltie doet niet eerder iets en ik ben bang dat als we de politie inschakelen en hun erachter komen ze dan niet meer levend zullen zien of ze vluchten" zeg ik zacht en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    ik legde Emily voorzichtig bij Rachel en sloeg mijn hand voor me gezicht, wat ik altijd deed als ik het even niet meer trok. Ik voelde me zo machteloos, ik besloot Blaine nog maar te sms'en. 'Blaine, Rachel en ik zitten in het ziekenhuis, want de baby is er. Laat iets van je weten, we maken ons zorgen om jullie. En weten jullie waar Bella is? Ze laat niks meer van zich horen. Finn'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.