• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Hij legde Em bij me neer en sloeg zijn handen voor zijn gezicht.
    Met Em in mijn ene hand wreef ik over zijn rug wetend dat het hem kalmeerde "Finn in de tijd dat de politie nog niet zou zoeken kunnen we nadenken over alles en misschien komen we samen tot de conclusie. Wie weet zijn ze samen in de bioscoop en hebben ze de mobieltes uitstaan en vervolgens vergeten aan te zetten ofzo"probeer ik terwijl ikzelf goed weet dat het gelul is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'Voor een paar uur? En toevallig kijken ze beiden niet op hun mobiel de hele dag?' vroeg ik zuchtend. Ik wist dat Rachel me op wilde vrolijken, maar het hielp niet. 'We kunnen langs Blaines huis gaan, als we uit het ziekenhuis mogen.' stelde ik voor. Misschien waren ze daar. Ik kreeg ineens een idee en belde Blaines huisnummer. Hij bleef maar overgaan en weer kreeg ik de voicemail. Meteen belde ik nog drie keer maar werd er ook niet opgenomen. 'Ik vrees nu echt het ergste.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "we vragen of we naar huis mogen en dan kunnen we info verzamelen" stel ik voor. Ik was doodongerust dit was inderdaad niets voor Kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson
    'Goed idee,' zei ik waarna ik op et knooje drukteen wachtte totdat er een arts kwam. Mijn hart klopte in mijn keel vanwege de spanningen,


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Een arts kwam binnen "wanneer mag ik weer naar huis?" vraag ik en kijk hem smekend aan. Ik had in dit jaar genoeg ziekenhuizen voor het hele jaar gezien. VOor leuk en minder leuk nieuws


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    De arts bladerde even door een boekje en keek daarna Rachel aan. 'Jullie gezondheid is uitstekend, dus als u denkt dat u genoeg heeft uitgerust, bent u vrij om te gaan.' zei de arts waarna ik opgelucht zuchtte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik ben niet meer moe dus bedankt voor alles" bedank ik de arts.
    Ik grijnsde naar Finn. "ik kleed me even om en dan kom ik mee" Ik gaf Finn Em en liep naar het badkamertje. Ik trok snel mijn jurkje aan en mijn schoenen.
    Ik haalde een borstel door mijn haar maar liet het los.
    Ik liep weer terug en zette de maxicosi op het bed zodat Em erin kan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zette Emily in de maxicosi en klikte alles goed vast en tilde haar op. 'Mijn auto staat nog bij Puck thuis, dus we zouden net de taxi moeten.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik "geeft niets" Met een glimlacxh en kijkend naar Emily die weer aan het slapen is lopen we het ziekenhuis. Ik bel een taxi en na een paar minuten wachten is die er. "jou huis?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Is goed,' zei ik, de taxi arriveerde en we stapten in, waarna we naar minn huis reden en daar aankwamen. Ik zuchtte en stapte samen met Rachel en Emily uit en liep naar binnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    glimlachend liep ik binnen "laat haar kamertje maar eens zien" glimlach ik.
    ik ijk weer naar Em "je eerste nacht in je bedje" ik grinnik en volg Finn.

    [vanmiddag komen mijn neefje en nichtje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [We gaan, ik reageer als ik op de laptoo ben wel want dan heb ik een plaatje.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke ik gas zo eten mn neefje vind onze boterhammen lekkerder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik grinnikte en ik trok Rachel mee naar de vroegere logeerkamer, en nu het kamertje van Emily. Kurt had er goed zijn best op gedaan, voor mijn smaak was het wat meisjesachtig. Maar goed, het ging ook niet om mij, maar om Emily. Ik opende de deur en liep Emily's kamertje binnen. 'Tadaa.' grinnikte ik terwijl ik het licht aanknipte. Kurt had er een echte prinsessenkamer van gemaakt.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mond viel letterlijk open toen ik haar kamer in kwam
    " wow dat is mooi" mompel ik overdonderd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan