• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ¨gelukkig, ik dacht damn ben ik er heel de middag is er niemand.
    Rachel
    `Kurt, dat lukt je niet en ik ben niet moe oke` zeg ik tegen hem en kijk hem aan. de mafferd, al wist hij zelf maar goed dat hij me niet kon optillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'O nee?' zei ik waarna er een speelse glimlach op mijn gezicht vormde. 'Wedden dat het mij lukt?' zei ik grijnzend, ik wenkte Finn waarna hij opstond en Rachel optilde en naar mijn kamer liep, ik lachte even en nam mijn mobiel mee en liep achter ze aan. 'Slaap lekker.' zei Finn waarna hij haar in bed legde en weer terug naar Blaine liep. Ik ging op de rand van haar bed zitten en pakte haar hand. 'Wil je erover praten?' vroeg ik alweer serieus.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:35 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik en laat het maar toe. Ik vond het oneerlijk, het was voor Finn ook niet makelijk geweest, hij was ook doodop maar hij wou alles regelen. Misschien kon ik hem beter maar zijn gang laten gaan. Ik kijk Kurt aan `we waren bang dat jullie,..... dat jullie ook ontvoerd waren` zeg ik zacht. `daarom al die berichtjes en voicemails`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Mijn mobiel was leeg en we waren aan het zwemmen.' zei ik met een wenkbrauwwiebel, waarna ik
    Weer serieus keek. 'Maar waarom zouden ze ons willen ontvoeren?' vroeg ik verbaasd. We waren niet rijk, dus het zou niet om geld gaan. 'En waarom hebben ze jou ontvoerd?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en zucht even. `naja het kwam erop neer, ik vond hun irritant en toen ze stonden te praten hoorde ik iets over een bende dus luisterde ik af. Toen viel er bij hun een mes en bedrogen ze me. Ik was naar Mr. Shue gegaan omdat ik me niet veilig voelde. Toen hebben ze alles in mijn kluisje gedumpt op een manier en werd ik dus een week geschorst. Ik flipte een beetje toen ik hun zag en Puck ging vechten maar bedroog ons weer toen er iemand aankwam. In de avond had Puck ge´sms´t of ik naa rhet parkje kwam en toen ik er bijna was zag ik hem nergens en werd ik van achteren gegrepen en toen ik bij kwam lag ik in een hok. Ze hebben me met messen bedrogen en ze wouden in mijn buik steken maar dat deden ze niet. Toen kreeg ik weer voorweèn en gingen ze weg omdat ik aanstelde volgens hun. Ik zag ook dat ze filmde en heb een camera gesloopt` ik veeg wat tranen weg. `iets later probeerde ik te ontsnappen en dat lukte bijna maar Micheal, ja die Sebas had neergeschoten, had me te pakken en ik zou geen eten meer krijgen enzo en hij bedroog me. En toen begon de weeèn en liep hij weg en Luke ook maar Tyler bracht me naar het ziekenhuis. Toen Em geboren was kwam Luke nog binnen en gaf een stomp in Finn zijn maag en riep dat ik snel weer de zijne zou zijn` ik begin weer te snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik kroop voorzichtig op mijn bed en ging naast haar liggen en sloeg troostend mijn armen om haar heen. 'Dat is echt heel heftig.' zei ik terwijl ik haar bleef knuffelen. 'Je moet dit rustig op je eigen manier verwerken.' zei ik terwijl ik haar haren naar achteren streek en ze begon te vlechten, zodat ze daar geen last van zou krijgen en haar haren niet teveel zouden klitten. 'Je moet veel rusten en er heel veel over praten.' Ik knoopte haar lange vlecht vast en keek er tevreden naar. 'En je moet weten dat je veilig bent, zolang je hier bent doen ze je niets.' zei ik waarna ik haar een kusje op haar wang gaf en haar tranen wegveegde.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar Kurt. `toen we zolang na de geboorte niets hoorde hebben we jullie beide gebeld en naar jullie huizen. om niet in paniek over te gaan zeiden we beide die zijn vast samen iets aan het deon. Maar aangezien Isabella ook niet reageerde raakte Finn in paniek` mompel ik.

    ¨wauw het is gezellig bij ons. broer in de bank met tv. mama slaap en ik op man kamer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Wij waren gewoon veilig en inderdaad iets aan het doen.' zei ik met een zwakke glimlach. 'En Bella is ook veilig, ik wacht alleen nog op een sms'je van haar.' vertelde ik Rachel. 'Niets om je zorgen te maken, dus.' zei ik liefjes tegen haar. Ik strekte mijn benen, het voelde raar om in mijn eigen bed te liggen, in mijn eigen kamer. 'Hoe ging de bevalling? Deed het pijn?' vroeg ik belangstellend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik "het ging mwa, toen ik in mijn hok zat dacht ik eerst voorweeën maar nee want er kwam ook vruchtawter eruit. ik was echt blij dat Tyler me naar het ziekenhuis bracht. ik was bang dat ze me daar zouden laten liggen en Finn haar nooit zou mogen zien. Maar eenmaal daar was Finn er al snel en dat scheelde weer een stuk paniek en stres. Het was pijnlijk en apart maar voor zoiets moois wat je ervoor terug krijgt was het de pijn waard"zeg ik zacht met een trotse glimlach om mijn mond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte om het einde van haar verhaal. 'En toch ben ik ergens wel blij dat ik nooi zou hoeven te bevallen.' zei ik lachend, waarna ik even een stille pauze liet vallen. 'We moeten eens een meidenmiddagje of avondje houden, misschien met Tina en Cedes erbij.' zei ik vanuit en opwelling. 'En Emily natuurlijk.' lachte ik. 'Maar zonder jongens.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "het is raar om haar niet meer te kunnen voelen, maar het is fijn haar te kunnen zien. en ja dat moeten we zeker doen" Ze maakte me rustig en ik weet niet wat ze met me deed maar het was fijn. "ik ben blij dat Finn en ik een goede band voor haar hebben opgebouwd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Gelukkig wel ja.' zei ik waar ik even mijn ogen sloot en even ontspande. 'Je gaat wel bruidsmeisje worden, he Rachel?' grapte ik met nog steeds mijn ogen dicht. Vanochtend hadden Rachel en ik nog ruzie, maar nu ging het alweer beter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "als jij en Blaine dat willen zal ik dat doen" glimlach ik. "laat de ring nog eens zien" grinnik ik en pak zijn hand. "hij is echt mooi"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zielsgelukkig. 'Ik heb Blaine ten huwelijk gevraagd in Spanje. Het was zo romantisch, je had gewoon zijn gezicht moeten zien.' zei ik lachend. 'Hij had het nooit verwacht van mij, maar na die ellende met Steven wist ik het gewoon, we moesten gewoon trouwen.' glimlachte ik gelukkig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even als ik hem zo gelukkig zie "en wanneer gaan jullie trouwen" ik kijk hem lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan