• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    'Ik zei toch, het is roze.' lachte ik waarna ik even rondkeek. 'Het is handig als je broer er oog voor heeft. Ik ben niet zo detailleert.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " ik wil niet weten hoe het was als jij het deed" grijnzend kijk ik hem aan.
    " laten we haar pyjama aangrekken, wil jij die pakken?" vraag ik terwijl ik haar uit de maxicosi haal en op het verschoonding leg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Nou zeg,' zei ik nep-beledigd. Ik liep naar de kast toe en haalde er een willekeurig pyjamatje uit en gaf het aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even. Gelukkig had ik al vaak op een pop geoefend maar dat was niet hetzelfde.
    Voorzichtig deed ik hetmrompertje uit.
    " yeey de eerste poepbroek" lach ik als ik een stank ruik.
    Ik pak uit de lade onder de commode een schone luier en ik weet niet hoe maar snel en behendig verschoonde ik het.
    Daarna deed ik haar pyjama aan. " weltrusten prinses" ik gaf haar een kus en gaf haar aan Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik glimlachte en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Welterusten kleine meid, ga maar lekker slapen.' zei ik liefjes tegen haar waarna ik haar voorzichtig in bed legde. Ik bleef naar haar kijken totdat ze in slaap viel, en het zag er ongelofelijk schattig en lief uit. Haar nieuwe bedje beviel blijkbaar goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tachel
    Ik glimlach en zie hoe ze inslaapt valt met mijn oude knuffel.
    Ik geeuwde, ik was redelijk moe nog.
    " eigemlijk gign dat wel goed voor de eerste keer." complimenteerfe ik ons.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ja, tot nu toe gaat het hartstikke goed.' zei ik lachend en de slapende Emily bekeek. Ik wist dat het nog veel zwaarder zou gaan worden, maar voor nu ging het al goed, gelukkig. We deden dan ook beiden ons uiterste best. 'Heb jij nog wat terug van Blaine of Kurt? Ik niet in ieder geval.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schudde verdrietig mijn hoofd.
    " over vier uur is ze weer wakker en moet ze weer voeding hebben dus het lijkt me slim om optijd te slapen, het is een zware dag geweest en dat zal het ook worden. En er zullen overdag nog wel mensen komen" zucht ik.
    " hebben we eigenlijk al beschuit met meisjes? En haar naam voor het raam" ik grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Beschuit met muisjes hebben we, slingers ook, maar die moeten nog worden opgehangen, maar we hebben niet haar naam, want die wisten we nog niet. En oh fuck, de geboortekaartjees moeten ook nog worden gestuurd, en we moeten alles nog klaar zetten.' zei ik. Ik was nog maar net vader, en ik had het nu al ongelofelijk druk. 'Ga jij anders maar slapen, je moet uitrusten van de bevalling.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even maar schud mijn hoofd, " zolang jou ouders niet thuis zijn help ik je, jij bent ook moe. Is het trouwens slimmer om haar beneden te hebben in de arm anders moet iedereen heel de tijd naar boven?" vraag ik.
    Jawel ik was doodop maar Finn ook en ik was niet van plan om hem alles te laten doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'We kunnen haar beneden in de box leggen?' stelde ik voor, de box was ook net zoiets als het bed, maar dan beneden. 'Dus ik denk inderdaad dat dat slimmer is.' zei ik waarna ik Emily voorzichtig uit haar bedje haalde en haar beneden in haar box legde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach.
    " ehm zullen we eerst de kaartjes doen dat is op de hoek hier en dan de slingers?" ik kijk hem aan.
    Pas als de kaartjes kwamen zouden mensen komen en moesten we dus versieren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Is goed, ik heb alle adressen al geschreven, en ze in enveloppen gedaan, dus ze hoeven alleen maar op de post gedaan te worden. Ik doe dat anders wel, want ik heb liever niet dat jij alleen buiten komt.' stelde ik voor, waarna ik de kaartjes pakte en naar de brievenbus liep en ze vervolgens allemaal op de post deed en weer terug liep.

    --
    Het geboortekaartje, gemaakt door MissStoran: Klik, klik en klik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en wacht tot hij terug is.
    " de slingers" glimlach ik. " voor het raam denk" we hadden er twee, een voor het raam met: hoera een meisje en een voor de woonkamer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( wahahaha droog, er is een voorkant en twee binnenkanten=). )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan