• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aowynn Rune Savan

    'Het is ook heel leuk om te doen,' glimlach ik en knik licht als hij zegt bepaalde dingen wel zelf te willen doen, of bepalen. 'Er zijn genoeg mensen die willen helpen en als je aangeeft hoe je bepaalde dingen wil hebben komt dat helemaal goed.' Een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht, vooral bij het zien van William's enorme enthousiastme. Hij mocht nu wel een ridder zijn.. eens een dorpeling, altijd een dorpeling.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik lach. 'Volgens mij is er kwa liefdadigheid hier vrij weinig veranderd,' grijns ik en kijk om me heen. Ik zet mijn glas neer en kijk ze aan. 'Zullen we dan zo gaan? Ik heb wel zin in het kampvuur en een leuke avond hier. Bovendien moeten wij zo rond 12 uur weer in het kasteel zijn.' Ik kijk Bo even grijnzend aan en dan naar Aowynn. Ik werp haar een dankbare en liefdevolle Blik toe. Waarom was zij eigenlijk zo aardig voor ons? Ik denk even na, maar besluit die vraag uit mijn hoofd te dringen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Bella Smith

    Ik grijns en kijk hem aan. 'ik heb het niet koud hoor Nathan, dus dat is waarschijnlijk spijtig voor je.' Ik lach even en maak me dan los van zijn omarming. Plagerig bedoeld, maar ook omdat andere waarschijnlijk niet echt op ons kleffe gedoe zaten te wachten. Ik rek me uit en kijk rustig om me heen. Dan probeer ik te luisteren naar de verschillende gesprekjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xYOLO schreef:
    Bradley Jason Averes.
    "ik verzeker u, dit is de kortste weg." melde ik terwijl ik voor haar over het smalle weggetje de weg leiden. hier en daar hield ik wat takken opzij zodat zij zonder schrammen kon passeren. "pas op voor de boomwortel." wees ik haar op sommige plekken. ja het bos was practisch een tweede thuis geworden. Na een klein kwartiertje gelopen te hebben stonden we voor de kasteelmuren.


    [Sorry dat het zo lang duurde, ik was een aantal dagen niet op mijn laptop. :'D]

    Mia Cruz
    'Ik verzeker u, dit is de kortste weg.' Dat neem ik dan maar aan, ik heb niet eens de puf om ertegenin te gaan, want bij iedere stap die ik zet voel ik me slapper en zieker worden.
    Bradley houdt wat takken op zij, zodat ik er geen schrammen van krijg en waarschuwt me vervolgens voor een boomwortel. Maar goed ook, want die had ik inderdaad niet gezien. Een normaal mens zou Bradley bedanken, maar ik doe dat niet omdat ik het als vanzelfsprekend zie dat hij op deze manier voor me zorgt. Daar ben ik immers Vrouwe Cruz voor, anders was ik gewoon Mia.
    Eindelijk staan we voor de kasteelmuren en er verschijnt een brede lach om mijn gezicht. 'Eindelijk thuis!' zeg ik een stuk vrolijker. 'Je bent mijn held, Bradley!'


    everything, in time

    [KOM NAAR AMELIE EN BEDREIG HAAR! =D Ze zit in de tuinen.]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Glimlachend schud ik licht met mijn hoofd. 'Wat dat betreft is er helemaal niks verandert,' reageer ik en drink het laatste beetje rode wijn op. 'Ik vind het prima,' antwoord ik op zijn vraag om zo te gaan. Mijn drinken was inmiddels op en gezien het hier inmiddels bijna leeg was, konden we net zo goed ook naar het kampvuur gaan. Als ik opkijk naar William beantwoord ik zijn blik met een warme glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Ja maar like, Mia is ziek! En nog steeds vet emo van de beledigingen. D: EN bang voor jou personage omdat ze bijna stikte. (cat) ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    [ Ja maar like, Mia is ziek! En nog steeds vet emo van de beledigingen. D: EN bang voor jou personage omdat ze bijna stikte. (cat) ]


    [Dju. Maar ze wist toch nog niet dat dat van haar kwam? (cat)]


    help

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kijk even zielig naar Lauren maar snap het wel. Ik glimlach en kijk even de groep rond. Een paar bekijken ons en glimlachen. ´Kom je zo nog met me mee voor we gaan slapen?' vraag ik zacht. Ik hoop dat ze ja zegt. Dan hebben we even wat tijd samen zonder dat iemand ons kleffe gedoe afkeurt.


    ~

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Dju. Maar ze wist toch nog niet dat dat van haar kwam? (cat)]


    [ Nou en! Ze voelt zich iig te ziek om naar haar toe te komen. Andersom kan het natuurlijk wel, want ze kan er immers niets aan doen als er iemand op haar afstapt. (cat) ]


    everything, in time

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem verbaasd aan, maar bijt dan twijfelend op zijn lip. De vraag bezorgde me een warm gevoel, maar maakte me ook wel een beetje zenuwachtig. Een jongen had dat nog nooit gevraagd.... Ik slik en kijk hem even aan. 'ik weet niet...' Ik kijk hem even aan en sla dan mijn ogen neer. Ik sla met mijn hand zachtjes op de rots. 'Ligt eraan wat de plannen van de andere nog zijn. Goed?' ik kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik knik rustig maar merk aan haar dat ze zich ongemakkelijk voelt door mijn vraag. 'We zouden niks overhaasten weet je nog' fluister ik zacht in haar oor en druk een kus op haar slaap. 'Dus nog helemaal geen sex of dat soort dingen, gewoon even samen zijn.' Ik trek mijn hoofd terug en wrijf even over haar arm. Ik hoop dat ze snapt dat ik geen verkeerde overhaastende bedoelingen heb.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Onbedoeld begin ik zacht te giechelen. De meeste zeiden het iets anders.. 'Weet ik ,' antwoord ik en glimlach even. Ik kruip tegen hem aan en glimlach even naar hem. Dan laat ik hem weer los en leun gewoon rustig tegen hem aan. Dan kijk ik naar Julia. Hadden de meeste hun eten niet al op? Ik pak het lege bord van Nathan en mij en loop ermee naar het kamp. Ik zeg ze weg en kijk even om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik bloos eventjes. 'Sorry ik had het iets anders moet zeggen mja.' Lauren leunt rustig tegen me aan en ruimt dan onze borden op. 'Hea dat hoort een man te doen' zeg ik en grijns eventjes. Ik hoop dat ze echt even mee gaat. Echt samen en gewoon praten enzo.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en loop terug naar Nathan. 'Als ik jouw dat liet doen staan die borden nu nog voor onze neus.' Ik lach even en laat me op de grond zakken. Ik kijk hem even plagen aan en neem dan weer mijn houding aan. Knieën opgetrokken en hoofd steunend op mijn knieën. 'Misschien is het wel een leuk idee om elkaar vanavond gezelschap te houden, maar volgende keer kan je het beter op een andere manier vragen.' Ik lach even en kijk dan weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne