• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik knik nadenkend. 'Klinkt eigenlijk wel leuk om te doen.' Ik kijk haar even aan. 'Maar bedankt dat je mij erbij wilt helpen. De kleuren met schilderen wil ik natuurlijk wel zelf bepalen, het houtwerk is wel handig als iemand daar verstand van heeft en de tuin wil ik ook wel samen met iemand bepalen.' Ik denk even na en kreeg gelijk een paar ideeën, maar ik wist me in te houden. Ik lach even om mijn eigen enthousiasme en ga recht staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    ´Ja daar heb ik jou voor nodig´ zeg ik grijnzend en streel even door haar haren. ´Dan kan ik later zelf een boog maken.´ Ik krijg weer een apart gevoel in mijn buik als Lauren tegen me aanligt en ze zegt dat ze graag tegen me aan ligt. Ik bloos even en een glimlach vormt zich op mijn lippen.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Nou dan zal ik je maar helpen he.' Ik kijk hem aan en zie dat hij bloost. Ik kijk hem verbaasd en fronsend aan. 'Waarom bloos je?' Ik ga rechtop zitten en kijk hem vragend aan. Misschien voelt hij zich ongemakkelijk door mij? Omdat ik de hele tijd tegen hem aan lig en hij dat niet wilt... Ik kijk hem even aan en laat mijn blik onderzoekend over zijn gezicht gaan. Die blosjes waren schattig, maar ik was wel nieuwsgierig waarom hij bloosde. Ik kijk hem aan in zijn mooie ogen en wend dan zelf ook mijn blik af. Wat gebeurde er toch allemaal?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik slik even en sta op om vervolgens Lauren omhoog te trekken. 'Ik zal het je vertellen' zeg ik en trek haar mee naar het meer waar we vanmiddag nog hadden gezwommen. Ik ga op een steek zitten en trek haar tussen mijn benen tegen me aan. 'I..ik weet niet zo goed wat er is de laatste tijd' begin ik en kijk naar het water. 'Als jij bij me bent heb ik steeds een apart gevoel enzo.' Ik kijk haar eventjes aan. 'Ik denk dat ik v..verliefd op je bent' beken ik zacht.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik draai me half om en kijk hem aan. Ik voel rare gevoelens door me heen gaan. Aan de ene kant geluk en opluchting, aan de andere kant verwarring. Ik kijk hem even aan en glimlach dan. 'Hoe lang al?' Ik kijk weer voor me uit en denk na. Diep vanbinnen wist ik dat ik ook meer voelde, hij was leuk, lief, knap en ik kende hem al mijn hele leven dus ik vertrouwde hem ook. Maar ook beangstigde dat me juist. Ik ken hem al mijn hele leven als goede vriend, zou dat veranderen? Ik wist het niet. Ik durfde niet toe te geven dat ik meer voelde voor hem. Ik bedoel... Het was al een tijdje gaande, maar nu hij het zei kwamen de gevoelens meer naar voren en besefde ik me dat ik bang was om de vriendschap te verpesten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Ik denk nu een maand' zeg ik zacht. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en kijk weer naar het water. Ik wist niet zo goed wat ik nu moest doen of zeggen. Misschien wilde ze dit wel helemaal niet. Straks wil ze het echt niet en verpest het onze vriendschap. Ik sluit mijn ogen even. 'Je bent echt het meest geweldige meisje wat ik ooit heb ontmoet Lauren.'


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik draai me om en glimlach verlegen. Ik sla mijn ogen neer. 'Nathan...' Ik kijk hem aan en druk zacht een kusje op zijn lippen. Een bom met vlinders ontploft in mijn buik. 'Ik denk dat ik ook verliefd op jouw ben,' glimlach ik voorzichtig. 'Maar... Ik wil niks overhaasten, ik wil niet dat dit ten kosten gaat van onze vriendschap,' zeg ik zachtjes tegen hem. 'Daar is die me te dierbaar voor.' Ik geef hem nog een kus en sta dan op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Lauren drukt een zachte kus op mijn lippen en meteen voel ik die kriebels nog erger worden in mijn buik. 'Ik wil het ook niet overhaasten Lauren, maar ik wilde eerlijk tegen je zijn.' Ik bloos en sta ook op. 'Ik ben blij dat het niet van één kant komt.' Ik trek haar even tegen me aan en druk een kusje op haar lippen terug.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik sla mijn armen om zijn middel en begraaf mijn hoofd tegen zijn borstkas. Even blijf ik zo staan met gesloten ogen, maar maak me dan toch van hem los en loop terug naar de groep. Ik ga weer zitten en glimlach even naar Nathan. Alles was hetzelfde, maar toch zo anders... Ik kijk even nadenkend voor me uit. Ik glimlach even. Het voelde eigenlijk wel goed. Ik had Nathan nodig en nu leek hij nog dichter bij me te staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik haal even een hand door haar haren en druk een kus op haar hoofd. Dan maakt ze zich van me los en loopt terug naar de groep. Ik glimlach even terug en ga dan weer bij haar zitten. Lauren was belangrijk voor me en ik zou haar koste
    wat het kost beschermen met alles wat ik had.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik rol me op mijn rug en kijk even naar Nathan. Ik glimlach even naar hem en kijk dan naar de groep. Ik steun op mijn ellebogen en laat mijn hoofd op mijn armen rusten. Mijn hemdje kruipt iets naar boven, waardoor ik de warme steen op mijn huid voel, maar dat voelt eigenlijk wel fijn. Ik laat mijn gedachtes in de vrije loop en glimlach. Ik voelde me gelukkig. We hadden het hier niet slecht, ik had mensen die ik kon vertrouwen om me heen en ik had nu een heel leuk en lief vriendje en goede vriend tegelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik buig voorover naar Lauren en glimlach. ´Ik heb je nog niet eens officieel gevraagd.´ Ik bloos even. ´Wil je mijn vriendin zijn Lauren?' vraag ik zacht en druk een zachte kus op haar lippen. Ik streel een pluk haar uit haar gezicht en glimlach.


    ~

    [YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! JULLIE ZIJN EEN KOPPEL!!!!!!! =D Eigenlijk ben je heel erg onzedig bezig, voor die tijd. xd]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:53 ]


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Natuurlijk heer,' zei ik op de manier zoals je hoorde te praten in het dorp. Ik was het automatisme alleen niet meer gaan doen. Ik grijns en kijk hem aan. Dan druk ik nog een kusje op zijn wang en richt me weer tot de andere. In het openbaar zo met elkaar bezig zijn werd niet echt gewaardeerd. Ik grijns even en ga recht op zitten. Ik voelde me volmaakt gelukkig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach en trek haar gewoon weer tegen me aan zoals we net ook zaten. Ik was blij dat Lauren ja had gezegd. Ik bekijk haar en voel me gelukkig en ik voel ook dat niks dit kapot kan maken wat er ook zou gebeuren. 'Ben je wel warm genoeg?' vraag ik zacht en wrijf even over haar armen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:43 ]


    ~